|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

دولت اوکراین وب سایتی را در جهت معاملات و کمک های ارز دیجیتال راه اندازی می کند

امیررضا فروزان

وبسایت کمک های اهدایی با همکاری وزارت تحول دیجیتال اوکراین، Everstake و صرافی ارزهای دیجیتال FTX  راه اندازی شده است.

دولت اوکراین وبسایتی جهت دریافت کمک های مالی به صورت ارز دیجیتال برای حمایت از نیروهای مسلح اوکراین و برنامه های کمک های بشردوستانه در مبارزه با روسیه راه اندازی کرده است.

وب سایت اهدای کمک های ارزی دولتی اکنون در حال فعالیت است

 

وزارت تحول دیجیتال اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد که وب سایت رسمی "کمک به اوکراین" را برای جمع آوری کمک های مالی جهت حمایت از نیروهای مسلح اوکراین و برنامه های کمک های بشردوستانه در مبارزه با روسیه راه اندازی کرده است. پلتفرم اهدای کریپتو با ارائه دهنده خدمات Staking Everstake و صرافی ارزهای دیجیتال FTX همکاری می کند.

میخائیلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین، روز دوشنبه در توییتی تأیید کرد که وب‌سایت رسمی که در آن هر کسی در سراسر جهان می‌تواند در آن ارز دیجیتال به اوکراین کمک کند، فعال شده است.

 

 

وبسایت افتتاح شده برای کمک های اهدایی بیان می کند: " وبسایت کمک به اوکراین (Aid for Ukraine) با صرافی ارزهای دیجیتال FTX که وجوه رمزنگاری دریافتی را به فیات تبدیل می‌کند و کمک‌های مالی را به بانک ملی اوکراین می‌فرستد، همکاری می‌کند.»

این اولین بار است که یک صرافی ارز دیجیتال به طور مستقیم با یک نهاد مالی عمومی برای ارائه مجرای کمک های ارز دیجیتال همکاری می کند.

وب‌سایت Aid For Ukraine آدرس‌های رمزنگاری و نیز اطلاعات حساب بانکی دولت اوکراین را برای کمک مالی فهرست می‌کند. اهداکنندگان می‌توانند چندین ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، پولکادوت (DOT)، سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE) و مونرو (XMR) ارسال کنند. همچنین دولت اوکراین کمک های مالی فیات را به USD، EUR، GBP، AUD و CAD می پذیرد.

در زمان نگارش این مقاله، سایت نشان می دهد که بیش از 50 میلیون دلار توسط جوامع جهانی جمع آوری شده است.

 

 

در ادامه وزارت تحول دیجیتال اوکراین توضیح داد که وجوه جمع‌آوری‌شده برای تجهیزات نظامی و همچنین «مقابله اطلاعاتی با تبلیغات روسیه» و «کمپین ارتباطی جهانی در مورد رویدادهای واقعی در اوکراین» هزینه خواهد شد.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: این وجوه نیز در «امنیت سایبری و بازیابی زیرساخت های دیجیتال، ارائه حفاظت بیشتر و مهاجرت ثبت ها، و خرید تجهیزات و امکانات فنی ویژه» استفاده خواهد شد.

در اوایل این ماه، الکس بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، فاش کرد که دولت او 15 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال اهدایی را برای تجهیزات نظامی، از جمله جلیقه‌های ضد گلوله هزینه کرده است.

منبع: news.bitcoin

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد