|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

12 گجتی که به شما کمک می کند تا هنگام یادگیری تمرکز داشته باشید

امیررضا فروزان

تکنولوژی زندگی مارا بسیار آسان کرده است. با گجت های هوشمند می توانید به راحتی اتاق خوابگاه خود را تبدیل به یک مکان مطالعه مدرن و کارآمد کنید.

اگر شما دانشجوی یک کالج هستید، احتمالا به این پِی برده اید که یادگیری در هر لحظه می توانید چالش برانگیز باشد. این موضوع مخصوصا زمانی درست است که کافی شاپ و کتابخانه پر باشد و نتوانید درآن مطالعه کنید. تنها گزینه دیگر اکثر دانشجویان این است که در اتاق خوابگاه خود مطالعه کنند، که ممکن است در ابتدا گزینه ایده آلی به نظر نرسد، اما با این 12 گجت می توانید هر فضا را به بهترین مکان مطالعه تبدیل کنید:

 

1_ استفاده از هدفون همراه با حذف نویز

 

زمانی که تلویزیون ، رادیو یا رفقای پر سر و صدا هم اتاقی‌تان همگی حواس شمارا از مطالعه پرت می کنند، مطالعه در خوابگاهتان می تواند چالش برانگیز باشد. هدفون های حذف نویز شاید بتواند در این امر به شما یاری برساند و با حذف کردن صدا های مزاحم بیرونی به متمرکز شدن شما بر روی تکالیفتان کمک کند. برخی از دستگاه ها دارای قابلیت بلوتوث هستند که به شما امکان می دهد بلا فاصله به آهنگ های مطالعه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

 

2_ چراغ های هوشمند 

 

در دانشگاه، نور پردازی مناسب کالج و یادگیری و مطالعه است. اما نور کافی صرفا چیزی بیش از آن در حالت شب است. نور های ابی نشان داده اند که تمرکز را بهبود می بخشند و باعث مفید واقع شدن نور های آبی می شود. با استفاده از یک برنامه مخصوص موبایل، شمال می توانید با پکیج و برنامه Philips Hue همراه با نورپردازی به مطالعه بپردازید و حالت های مختلف آن را در زمان جابجا کنید. آمازون اکو دات می تواند لامپ های شما را به آن متصل کرده و با یک فرمان صوتی ساده، نور شما را کنترل کند.

 

3_ برنامه های آزادی 

 

هر دانشجوی دارای لپ تاپ می داند که سپری کردن زمان در شبکه های اجتماعی چقدر راحت تر از درس خواندن است. برنامه های آزادی برای برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک می تواند به شما کمک کند تا با مسدود کردن سایت ها و برنامه ها و حواس پرتی های دیگر، بر روی درس خود متمرکز شوید. شما می توانید زمانی را برای مطالعه از قبل یا در لحظه اختصاص دهید.

 

4_ سائنت 

 

دوست داشتنی نیست اگر یک دکمه آسان برای زندگی وجود داشته باشد؟ سائنت می تواند این آرزو را محقق کند. با سازماندهی جلسات مطالعه و فیلتر کردن عوامل حواس پرتی، می توانید از سائنت برای افزایش بهره وری استفاده کنید. این نرم افزار نیز می تواند به دوستان شما اطلاع دهد که شما بیش از حد مشغول صحبت کردن هستید. علاوه بر این، هنگامی که زمان استراحت فرا می رسد، سائنت می تواند شما را دوباره به اینترنت متصل کند.

 

 5_ کافه ساز با استفاده از وای فای 

 

یکی از چیز های ضروری برای دانشجویان شبانه روزی کالج است. قهوه‌ساز وای‌فای شرکت Behmor به شما امکان می‌دهد تولید از یک قوری قهوه را مستقیماً از موبایل خود شروع کنید و تمرکزتان را تا طلوع آفتاب راحت‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن Behmor برای تغییر میزان قهوه و دمای نوشیدنی‌تان استفاده کنید. اگر اکو دات دارید، می توانید از دستورات صوتی برای دم کردن قهوه خود نیز استفاده کنید. 

 

6_ چاپگر HP Envy وایرلس 

 

اتکا به چاپگر کالج ناامن است، به خصوص وقتی بچه های دیگر در صف برای کارهای چاپی خود منتظر هستند. دانشجویان می‌توانند از یک چاپگر Wi-Fi، مانند HP Envy 5055، برای چاپ، اسکن و کپی درست تکالیف در خوابگاه خود استفاده کنند. می توانید اسناد را از موبایل خود چاپ و اسکن کنید یا با کمک یک برنامه همراه، آنها را از طریق ایمیل ارسال کنید. این چاپگرها می توانند اطمینان حاصل کنند که تکالیف شما به موقع انجام می شود و نیازی به بازدید از کتابخانه قبل از کلاس ندارید.

 

7_ چراغ بیداری فیلیپس

 

بخش چالش برانگیز در مورد بیدار ماندن تمام شب برای انجام تکالیف مدرسه، بیدار شدن در روز بعد است. چراغ‌های هوشمند، مانند چراغ بیداری فیلیپس، طلوع طبیعی خورشید را در حین تکان دادن تکرار می‌کنند و باعث می‌شوند که بلند شدن از رختخواب کمی قابل تحمل‌تر شود.

 

8_ دیکته اژدها 

 

دانشجویانی که باید بین مدرسه، کار و فعالیت‌های فوق برنامه تعادل برقرار کنند، می‌دانند که سازماندهی این امر چقدر دشوار است. دیکته اژدها می تواند به تعادل در کارهایشان کمک کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید از صدای خود برای ارسال ایمیل، یادداشت برداری، دریافت مسیر و غیره استفاده کنید. یک دستیار صوتی درجه حرفه ای در برنامه گنجانده شده است تا به آن کمک کند از شنیدن بد شما جلوگیری کند.

 

9_ نوت بوک هوشمند Rocketbook Wave

 

اگر در این ترم کلاس های زیادی دارید، ممکن است فراموش کنید که یادداشت های مناسب را برای یک سخنرانی درست بیاورید. می توانید یادداشت های دست نویس خود را با نوت بوک هوشمند Rocketbook Wave به فضای ابری منتقل کنید. پس از آن، می توانید یادداشت ها را در گوشی هوشمند خود دانلود کنید. دریافت صفحات جدید برای Rocketbook بسیار ساده است، آن را در مایکروویو قرار دهید و همه آنها خالی خواهند بود. فقط به خاطر داشته باشید که ابتدا باید یادداشت های خود را آپلود کنید.

 

10_ پایه هوشمند لپ تاپ 

 

میزهای خوابگاه معمولاً جادار نیستند، اما پایه لپ‌تاپ هوشمند شیشه‌ای ویوو می‌تواند لپ‌تاپ شما را بالا ببرد و فضای بیشتری برای وسایل مدرسه شما ایجاد کند. این پایه دارای پورت های USB، پورت های صوتی و تنظیم کننده کابل بوده و قابل تنظیم می باشد.

 

11_ اسپیکر های هوشمند

 

استراحت نیز به اندازه مطالعه کردن مهم است، و فناوری‌های نوآورانه خانگی می‌توانند به شما کمک کنند از استراحت‌هایتان بیشتر بهره ببرید. در حالی که منتظر پیتزا هستید، الکسا می تواند برای شما یکی سفارش دهد و حتی یک بازی فاقد چیزهای بی اهمیت انجام دهد. چه تعداد از هم اتاقی های شما قادر به چنین شاهکاری هستند؟

 

12_ استیک برای پخش جریانی

 

بهترین راه برای پنهان شدن از واقعیت، تماشای تلویزیون است. استریم استیک‌ها مانند Roku و Amazon Fire Stick به شما امکان می‌دهند نتفلیکس، هولو و سایر سرویس‌ها را مستقیما تماشا کنید. سایر محتوا های (مخصوص) استراحت، مانند بازی‌های ویدیویی، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و ویدیوهای تمرینی را می‌توان توسط برخی از دستگاه‌های پخش پشتیبانی کرد.

منبع: en.letsgodigital

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد