|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بهترین ابزار های پادکست برای سال 2022

امیررضا فروزان

یک میکروفون هوک خوب میتواند شنونده را جذب خود کند، اما کیفیت بد صدا میتواند شنونده را از شما دور سازد. از میکروفون گرفته تا هدفون، ما بهترین ابزار پادکست مورد نیاز برای ضبط صدای با کیفیت بالا و حرفه ای را گردآوری کرده ایم.

چه به نظر بیاید که تازه شروع کرده باشید یا چه به دنبال به روزرسانی تجهیزات کار خود باشید، جمع آوری تمامی وسایل مورد نیاز میتواند دلهره آور و نگران کننده به نظر میرسد. به هر حال، یک جفت هدفون استودیویی خوب و یک میکروفون درجه یک می‌توانند مقدار زیادی تغییر را به شما هدیه بدهند. تنوع بسیار زیاد گزینه ها نیز کمکی به شما نمی کند.

خوشبختانه، شما نیازی به گردآوری هزینه ای گزاف برای به روز رسانی جدی ابزار آلات پادکست خود ندارید (اگرچه مطمئناً میتوانید). در اینجا، ما برخی از گزینه های مورد علاقه خود را برای استودیوهای ضبط خانگی با طیف وسیعی از بودجه ها جمع آوری کرده ایم. هر میکروفونی که انتخاب کنید به شما کمک می‌کند صدایی واضح را به سبک پخش مورد علاقه خود ضبط کنید و همه هدفون‌ها می‌توانند صدا را با دقت و بدون نشتی صدا بازتولید کنند. ما فراتر از میکروفون و هدفون، برخی از لوازم جانبی مانند بازوهای میکروفون رومیزی، کابل‌ها، ایستگاه‌های میکس و رابط‌های صوتی را نیز برای کمک به شما در دستیابی به حرفه‌ای‌ترین راه‌اندازی پادکست در نظر می‌گیریم.

 

میکروفن USB سطح بالا

 

میکروفون

 

میکروفون های هایپ میک اپوجی، میکروفون های نوع USB را به سطح دیگری می برد، همراه با اعمال فشرده سازی آنالوگ به سیگنال قبل از تبدیل دیجیتالی. این بدان معناست که شما راحتی اتصال USB را به همراه بهره و فشرده سازی سیگنال آنالوگ در یک بسته با کاربری آسان دریافت می کنید. هایپ میک برای افرادی که احتمالاً مسیر XLR را ترجیح می دهند، ایده آل نیست، اما اگر با اتصال USB راحت هستید، این یک گزینه عالی از یک صنعت بزرگ است که در تبدیل آنالوگ به دیجیتال تخصص دارد.

 

میکرفون USB مقرون به صرفه

 

 

احتمالاً این میکروفون را در جایی دیده‌اید، مدل Snowball بسیار جالب (بدون جناس) به استانداردی برای تولیدات ویدیویی و پادکست‌ها تبدیل شده است و صدای با کیفیت و بدون پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌کند. اگرچه این میکروفون کاملاً با سایر میکروفون‌های موجود در این لیست رقابت نمی‌کند، اما به اندازه‌ای مقرون به صرفه است که می‌توانید چندین مورد از آنها را به قیمت یک جایگزین سطح بالاتر خریداری کنید. و اگر به محل قرارگیری میکروفون و تکنیک خود توجه کنید، می توانید ضبط های محکمی از آن بگیرید.

 

میکروفون هیبریدی USB و XLR

 

 

MV7 نشانه‌های طراحی خود را از میکروفون افسانه‌ای SM7 که مایکل جکسون آن را معروف کرد، گرفته است، اما گزینه اتصال USB را نیز به خود اضافه می‌کند. اگر به عملکرد USB نیاز ندارید و می توانید با آن کنار بیایید، احتمالاً به دنبال یک SM7 واقعی بودن بهترین حرکت است، اما تعداد کمی از میکروفون هایی که به خوبی MV7 صدا تولید می کنند همه کاره هستند، این میکروفون یکی از تنها میکروفون هایی است که با هر دو XLR دیده ایم. و خروجی های USB در آزمایش، صدای صوتی با کیفیتی را ارائه کرد که نیازی به پردازش نداشت، اما مطمئناً می‌توانید از مجموعه ابزارهای EQ و فشرده‌سازی Shure Motiv برای واضح کردن ضبط‌ های خود استفاده کنید.

 

میکروفون XLR ثانویه 

 

 

رود پادمیک یک کارگاه ساده XLR است که به دلیل مقرون به صرفه بودن، برای پادکست های دارای چند بلندگو مناسب است. صدا نسبتاً غیررنگی است، و اگرچه ممکن است بخواهید کمی شفافیت بیشتر را به پیچیدگی صدا اضافه کنید یا پُست پایین‌تر را کمی به عقب برگردانید، که سیگنال اولیه به اندازه کافی واضح است که انجام این کار ضروری نیست. و فیلتر پاپ داخلی کاملاً خوب کار می کند (تا زمانی که صدای سوژه ضبط شما تکنیک میکروفون مناسبی داشته باشد)، که به این معنی است که احتمالاً به میکروفون خارجی نیاز ندارید.

 

پاپ فیلتر 

 

 

صفحه‌نمایش فلزی رویرPS-101 باید اولین نشانه‌ای باشد که نشان می‌دهد این فیلتر پاپ از نوع باغی نیست، فلز لوور شده هوا را به سمت پایین هدایت می‌کند و خود فیلتر مواد منفجره را به شیوه‌ای با صدای طبیعی پخش می‌کند. مطمئناً، پراکندگی مواد منفجره کاری است که همه فیلترهای پاپ برای محافظت از کپسول میکروفون انجام می دهند، اما برخی از آنها می توانند کمی بلندتر از بقیه باشند. PS-101 هم از نظر شنیداری و هم از نظر بصری واضح است. در جبهه دوم، توانایی دیدن میکروفون از طریق فیلتر می تواند یک مزیت واقعی برای خواننده های دقیق باشد. رویر PS-101 را به عنوان مکمل کاملی برای مجموعه میکروفون‌های ریبون خود می‌سازد، اما فیلتر پاپ تقریباً با هر میکروفونی که آن را با او جفت می‌کنید به خوبی کار می‌کند.

 

پایه میکروفون رومیزی

 

پایه میکروفون

 

بازوی استودیویی به شما کمک می‌کند تا تنظیمات سریع و بی‌صدا میکروفون را انجام دهید، فضای میز را آزاد کنید، و صادقانه بگوییم، ظاهر جذابی دارد. با رودا PSA پلاس ، خوانندگان می توانند میکروفون را در حالی که در حال فعالیت است حرکت دهند، و تا زمانی که از لمس ملایم استفاده می کنند، میکروفون نباید هیچ صدا یا لرزشی را دریافت کند. می تواند تقریباً هر میکروفونی را با هر وزن، از بسیار سبک تا حجیم، حمل کند و همچنین مدیریت کابل را آسان می کند. مطمئن شوید که PSA1 پلاس جدید را نسبت به PSA1 اصلی انتخاب کرده اید. رودا PSA1 پلاس چندین پیشرفت متفاوت را ارائه می دهد که حرکات برازنده تری را امکان پذیر می کند.

 

هدفون های استودیویی با کیفیت بالا

 

Beyerdynamic DT 700 Pro X

 

هدفون بیردینامیک DT 700 پرو ایکس انتخاب ما برای گوش های ممتاز و علاقه مند به ضبط های استودیویی است، آنها علاوه بر راحتی فوق العاده برای جلسات گوش دادن طولانی، صدای دقیقی را با تمرکز بر وضوح و تعادل ارائه می دهند. آنها در مورد بیس یا بلندی ها اغراق نمی کنند، بنابراین اگر آهنگی دارای بیس عمیق باشد، آن را همانطور که در نظر گرفته شده می شنوید. این هدفون همچنین به طور غیر فعال نویز محیط را مسدود می کند و صدای زیادی درز نمی کند، که آنها را برای ضبط پادکست و میکس ایده آل می کند.

 

هدفون های استودیویی مقرون به صرفه و دوستانه

 

Sennheiser HD 280 Pro

 

هدفون Sennheiser HD 280 Pro برای چندین دهه یکی از لوازم اصلی در استودیوهای ضبط بوده است و پیشنهاد ما برای ردیابی و میکس صدا با بودجه محدود است. بالشتک‌های گوش دارای بالشتک سختی هستند، در حالی که کابل‌های ضخیم و نیمه پیچ‌دار محکم هستند و این جفت هدفون برای نوازندگان (یا میزبان‌های پادکست) که تمایل به حرکت در حین ضبط دارند در جای خود باقی می‌ماند. اگر نیاز دارید که صدا را به وضوح و دقیق در استودیو بشنوید، این هدفون ها ارزش بسیار خوبی دارند.

 

خط اتصال صوتی

 

 

اگر قصد دارید صدای خود را در کامپیوتر خود ضبط کنید و قصد دارید از هر چیزی غیر از میکروفون USB استفاده کنید، باید یک رابط صوتی به تنظیمات خود اضافه کنید. فوکوس رایت اسکارلت 2i2 به خوبی ساخته شده است، کار با آن آسان است و صدایی با کیفیت و شفاف ارائه می دهد. دو ورودی XLR آن دو برابر ورودی های ساز یک چهارم اینچی است، بنابراین می توانید به طور مستقیم سینت و گیتار را نیز ضبط کنید. علاوه بر این، یک دکمه هوا اجازه می دهد تا صداهای روشن تر و واضح تر داشته باشید، در حالی که دکمه های جداگانه برای نظارت بر میزان صدا و سطح هدفون دریافت می کنید. همچنین فوکوس رایت یک نسخه مبتدی از ProTools را برای کسانی که علاقه مند به امتحان یکی از مجموعه‌های ویرایش صوتی استاندارد صنعتی هستند، ارائه می‌کند.

 

ایستگاه ضبط همه در یک

 

 

اگر ضبط در ابزار حرفه ای یا GarageBand بیشتر از آنچه می‌خواهید درگیر باشد، ممکن است یک سیستم ضبط همه‌جانبه مانند Rodecaster Pro مناسب‌تر باشد. این میکسر دارای چهار ورودی میکروفون است، با هر دو میکروفون XLR و USB کار می کند و حتی دارای کانال های بلوتوث برای حلقه زدن مهمانان راه دور است. همچنین جلوه های صوتی داخلی را ارائه می دهد و استفاده از آن بصری است. به علاوه، روی دسکتاپ جذاب به نظر می رسد.

 

کابل میکروفون با کیفیت

 

 

 

اکثر میکروفون‌های USB با کابل‌های خود عرضه می‌شوند، اما اکثر میکروفون‌های XLR اینگونه نیستند. بنابراین، اگر قصد دارید با یک میکروفون XLR با کیفیت ضبط کنید، به یک کابل میکروفون با کیفیت نیاز دارید. اگر این مورد شماست، می‌توانید پول زیادی را روی کابل‌ها هزینه کنید، اما کابل‌های موگامی تعادل محکمی بین عملکرد و قیمت برقرار می‌کنند - یک کابل 6 فوتی فقط حدود 60 دلار قیمت دارد. این کابل به کانکتورهای نوتریک پین طلایی ختم می شود و می تواند صدا را به طور تمیز، واضح و قابل اطمینان انتقال دهد.

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد