|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اکنون واتساپ بدون اتصال به تلفن هوشمند برای همه در دسترس است _ در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی آمده است

امیررضا فروزان

پس از ماه‌ها آزمایش بتا و تیزرهای ناخواسته ، واتساپ متا بالاخره به‌روزرسانی‌ای را ارائه می‌کند که به شخص اجازه می‌دهد بدون نیاز به داشتن تلفن هوشمند متصل به اینترنت ، از پیام‌رسان‌ها در دستگاه‌های دیگر استفاده کند.

با این ویژگی جدید ، دسترسی به مکالمات خود از رایانه شخصی یا واتساپ حتی بدون گوشی هوشمند امکان پذیر است. با این حال ، تنها چهار دستگاه را می توان به طور همزمان به پلت فرم متصل کرد.

این ویژگی که در ماه جولای وعده داده شده بود ، به کاربران بتا واتساپ رسید. اکنون ، از طریق آخرین به روز رسانی پایدار برای برنامه ، به همه گوشی های هوشمند می رسد. این ویژگی را می توان در بخش " دستگاه های مرتبط " برنامه فعال کرد. با فشار دادن نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای برنامه می توانید آن را پیدا کنید.

 

ویژگی جدید واتساپ

 

هنگامی که این ویژگی را برای اولین بار در دستگاه خود فعال می کنید ، واتساپ یک اعلان نشان می دهد. پیام می گوید که تمام دستگاه هایی که قبلا متصل شده اند قطع می شوند. در نتیجه ، باید با کدی که به دستگاهتان ارسال می‌شود ، یک لاگین جدید انجام دهید. پس از آن ، می توانید بدون اتصال به اینترنت در گوشی هوشمند خود از واتساپ استفاده کنید.

شایان ذکر است که این ویژگی کد امنیتی واتس اپ را تغییر می دهد. به همین دلیل، اگر یک پیام دریافت کردید که یک سرخ شده کد برنامه شما را تغییر داده است، نگران نباشید. ما معتقدیم که تعداد زیادی از این پیام ها در روزهای آینده ظاهر خواهند شد.

علاوه بر آزادی جدید استفاده از واتس اپ، این شرکت همچنان تضمین می کند که داده های شما رمزگذاری شده باقی می مانند. این شرکت مجبور شد سیستم خود را طوری تطبیق دهد که امکان استفاده از چندین دستگاه را بدون نیاز به گوشی هوشمند متصل به اینترنت فراهم کند. اکنون، هر یک از دستگاه های شما دارای یک شناسه مجزا است و همه آنها به حساب شما در سرورها پیوند داده شده اند.

 

محدودیت های آیفون

 

علاوه بر ورود این ویژگی های بسیار مورد انتظار، هنوز محدودیت هایی برای استفاده از آن وجود دارد. یکی از آنها انحصاری برای کسانی است که دستگاه های آیفون دارند. اگر دستگاه اصلی شما دارای iOS باشد، پاک کردن یا حذف مکالمات در دستگاه‌های متصل ممکن نیست.

 

 

محدودیت دیگر این است که واتساپ اجازه استفاده از این ویژگی را در تبلت ها نمی دهد. این ممکن است برای برخی که انتظار داشتند اکانت اصلی واتساپ خود را در تبلت یا آی پد دریافت کنند ، معامله شکنانه ای باشد. علاوه بر این ، این برنامه به دستگاه‌هایی که نسخه‌های قدیمی برنامه را اجرا می‌کنند اجازه تماس یا پیام را نمی‌دهد. دستگاه‌های متصل نمی‌توانند مکان هم‌زمان را ببینند و نمی‌توانند پخش ایجاد کنند یا ببینند.

 

شما همچنان هر 14 روز یک بار به تلفن هوشمند خود نیاز خواهید داشت

 

آخرین ویژگی که کم اهمیت ترین ویژگی هم نیست ، به طور کامل گوشی هوشمند شما را دور نمی اندازد. برای دریافت کد و اتصال دستگاه های دیگر، باید یک گوشی هوشمند به عنوان دستگاه اصلی خود داشته باشید. علاوه بر این، پس از 14 روز برنامه را روی تلفن های هوشمند خود باز نکنید، واتس اپ همه دستگاه های دیگر را قطع می کند.

 

 

نحوه استفاده از واتساپ بدون گوشی هوشمند
فرآیند اتصال یک دستگاه جدید بسیار ساده است.

1: کافیست اپلیکیشن واتساپ را باز کنید و روی نماد سه نقطه ای که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

2: روی «Devices Linked» ضربه بزنید و سپس «Link a Device» را انتخاب کنید، برنامه از شما می‌خواهد یک کد QR را از web.whatsapp.com اسکن کنید. ممکن است لازم باشد "پیوستن به چند دستگاه بتا" را انتخاب کنید تا در صورتی که برای شما ظاهر شود.

3: به واتساپ وب بروید و کد QR را اسکن کنید.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد