|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ایا شیائومی در محصولات سری 12 خود از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده می کند ؟

امیررضا فروزان

امسال عملکرد فوق العاده سری اسنپدراگون 888 بسیارعالی است ، با این حال ، عملکرد واقعی آن عالی نیست و این به دلیل تولید حرارت بالا و عملکرد نامطلوب مصرف برق است. بنابراین ، بسیاری از مردم مشتاقانه منتظر نسل بعدی چیپ پرچمدار اسنپدراگون 898 هستند.

گمانه زنی ها تاکنون نشان می دهد که اولین گوشی هوشمند مجهز به این تراشه در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. شیائومی ، سامسونگ ، نوبیا و دیگر سازندگان در رقابت برای عرضه این تراشه در محصولات خود هستند. با این حال ، شیائومی 12 محتمل ترین دستگاهی است که این پردازنده را راه اندازی خواهد کرد.

 

رندر های محصولات سری 12 شیائومی

 

علاوه بر بهبود عملکرد ، گزارش‌های قبلی مبنی بر بهبود بخش دوربین سری شیائومی 12 وجود داشت. گزارش های اولیه ادعا می کنند که شیائومی 12 سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ را عرضه خواهد کرد که خیلی مورد انتظارما است. با این حال ، آخرین گزارش ها نشان می دهد که نسخه استاندارد این گوشی هوشمند از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده نخواهد کرد. آخرین گزارش نشان می دهد که این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه حدود 1/1.3x عرضه خواهد شد. گزارش هایی وجود دارد که این دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از یک راه حل پایین فوق العاده بزرگ استفاده می کند که از حرکت فوق آهسته 1920 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند نیز دارای یک لنز فوق عریض با کیفیت 50 مگاپیکسلی است. دوربین تله فوتو پریسکوپ نیز یک لنز با کیفیت 50 مگاپیکسلی است. انتظار می رود دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال OIS پشتیبانی کند.

علاوه بر این ، شیائومی 12 از طرح انباشته شدن چند دوربین استفاده نمی کند، اما یک دوربین سه گانه با کیفیت بهتر را انتخاب می کند. با توجه به جزئیات بالا، همه دوربین های سه گانه سنسورهای پرچمدار هستند. در مورد دوربین 200 مگاپیکسلی، ممکن است با سری شیائومی 12 پرو عرضه شود. هیچ گزارش معتبری در مورد این سنسور پیکسل بزرگ وجود ندارد. البته مدل معمولی این سری پرچمدار از این سنسور استفاده نخواهد کرد.

 

گمانه زنی های دیگر شیائومی 12

 

دستگاه شیائومی 12 با صفحه نمایش نرخ تازه سازی تطبیقی ​​LTPO عرضه خواهد شد. این ویژگی یک تابع تنظیم نرخ تازه سازی تطبیقی ​​بین 1 تا 120 هرتز را تحقق می بخشد. این ویژگی نیز تنظیم خودکار نمایشگر را به همراه خواهد داشت. این بدان معناست که وقتی کاربر یک بازی پر تقاضا را فعال می کند ، نرخ تازه سازی نمایشگر به طور خودکار روی 120 هرتز تنظیم می شود. با این حال ، هنگامی که کاربر در یک برنامه اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام است ، نرخ به روز رسانی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در نهایت این موضوع به مصرف برق دستگاه کمک می کند. این گوشی هوشمند از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 898 بهره می برد.

در درون دستگاه ، سری ۱۲ شیائومی یک باتری با ظرفیت بالا خواهد داشت. انتظار می رود این سری با ظرفیت باتری حدود 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شود. به دلیل قوانین چین ، شارژ بی سیم تنها 50 وات خواهد بود. علاوه بر این ، سرعت شارژ این گوشی هوشمند رکورد قبلی شارژ 120 واتی را خواهد شکست. باتری بزرگ ظرف 20 دقیقه شارژ کامل خواهد شد و این یک رکورد جدید خواهد بود.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد