|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

در اینجاست که به روز رسانی MIUI 13 برای موبایل های شیائومی وارد بازار می شود

امیررضا فروزان

شیائومی امسال مسیر جایگزین کردن را در رابطه با MIUI ، پوسته نرم افزاری خود در پیش گرفت.

ما عادت کرده‌ایم که هر ساله شاهد رونمایی این شرکت از ارتقاءهای بزرگ و جدید باشیم. با این حال ، این شرکت تصمیم گرفت عمر MIUI 12 را با ارتقاء تدریجی افزایش دهد. ما فرض می‌کنیم که این شرکت با توسعه MIUI 13 به دلیل همه‌گیری و سایر عوامل استرس‌زا ، چالش‌هایی داشت. واقعیت این است زمانی که شرکت در حال توسعه نرم‌افزار جدید با تغییرات بزرگ ، از جمله تغییرات رابط کاربری است ، طبیعی است که زمان طولانی توسعه برای این به روز رسانی را شاهد باشیم. سرانجام لی جون برخی از جوانب MIUI  جدید را برای ما روشن کرد. 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، MIUI 12 یکی از بزرگترین طول عمر از لحاظ استفاده را در کل داستان MIUI ها داشت. ارتقای اصلی MIUI سال گذشته فاش شد و در اواخر سال 2020 ارتقاء تدریجی را در قالب MIUI 12.5 دریافت کرد. این ارتقاء تغییرات اندکی در عناصر طراحی و همچنین بهبودهایی برای عملکرد و امنیت ایجاد کرد. اخیراً ، شیائومی ترفندهای جدیدی را برای بهتر کردن کل تجربه (استفاده از MIUI ) اضافه کرده و آن را MIUI 12.5 تقویت شده نامیده است. اکنون ، با نزدیک شدن به پایان سال ، ما خوشحالیم که می دانیم MIUI 12 بالاخره به پایان خود می رسد.

 

MIUI 13

 

 

MIUI 13 تا پایان سال وارد بازار خواهد شد

 

طبق گزارش جدید ، MIUI 13 تا پایان سال معرفی خواهد شد. نمی دانیم تصادفی یا نه ، اما این دقیقاً مصادف با انتظار ما برای رونمایی شیائومی از اسنپدراگون 898 است. پرچمدار سال آینده مطمئناً اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با MIUI 13 عرضه می شود. البته ، این به روز رسانی باید در مجموعه گسترده ای از محصولات شیائومی در سال 2022 منتشر شود طبق گزارش‌ها ، به‌روزرسانی جدید تغییرات عمده رابط کاربری ، ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌ها را به همراه خواهد داشت.

لی جون تأیید کرد که نسخه جدید نرم افزاری در مسیر رسیدن و رونمایی قبل از پایان سال است. جالب اینجاست که ظاهراً این به‌روزرسانی برای نسخه می میکس 4 برنامه‌ریزی شده بود. با این حال ، توسعه دهندگان به زمان بیشتری برای صیقل دادن نرم افزار نیاز داشتند. اکنون به نظر می رسد که آپدیت جدید برای رونمایی شیائومی 12 آماده باشد. طبق معمول ، ممکن است شاهد فاش شدن (اطلاعات) این نسخه چینی باشیم. نسخه بین المللی این سیستم ممکن است چند هفته بعد از راه برسد ، شاید با معرفی یک گوشی هوشمند بزرگ جهانی.

لی جون از این فرصت استفاده کرد و بهینه سازی باتری MIUI 12.5 را برجسته کرد. به گفته مدیر اجرایی ، نرم افزار یکی از دلایل عمر باتری عالی این گوشی هوشمند است. جالب اینجاست که انتظار می رود MIUI 13 در این دسته نیز بهبود یابد. این به روز رسانی باید به اکثر گوشی های هوشمند عرضه شده در سال جاری برسد. باید به‌عنوان به‌روزرسانی اندروید 12 برای برخی از گوشی‌های هوشمند ارائه شود ، در حالی که برخی دیگر ممکن است با اندروید 11 در درون خود ، در انتظار باقی بمانند.

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد