|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

زوم نمایش تبلیغات را برای تعدادی از کاربران رایگان خود آغاز می کند

امیررضا فروزان

زوم می‌گوید که برنامه آزمایشی تبلیغاتی به پشتیبانی از دسترسی رایگان مداوم به سرویس ویدئو کنفرانس کمک می‌کند.

زوم برای اینکه سرویس دهی خود را رایگان نگه دارد ، نمایش تبلیغات پس از تماس های ویدیویی را آزمایش می کند.

روز دوشنبه ، این شرکت اعلام کرد که یک " برنامه تبلیغاتی آزمایشی " را برای کاربران اصلی بدون پرداخت در برخی کشورها اجرا می کند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تبلیغات فقط برای تماس‌های زوم که در مرورگر وب شما مشاهده می‌شوند ، ظاهر می‌شوند.

این شرکت می‌گوید :« برای این برنامه اولیه ، تبلیغات فقط در صفحه مرورگری که کاربران پس از پایان جلسه خود می‌بینند ، منتشر می‌شوند. اگر به جلساتی بپیوندند که توسط سایر کاربران رایگان پایه ای و اصلی میزبانی می شوند ، فقط کاربران پایه رایگان در برخی کشورها این تبلیغات را مشاهده خواهند کرد.

 

نحوه نمایش تبلیغات زوم در جستجوگر

 

زوم می‌گوید این تبلیغات ما را قادر می‌سازد از سرمایه‌گذاری حمایت کنیم و به کاربران پایه رایگان دسترسی به پلتفرم قوی خود را ادامه دهیم. رشد آن در سال گذشته در طول پاندمی همه گیر شد و خدمات ویدئو کنفرانس تا به امروز همچنان مورد تقاضا است.

این شرکت می‌گوید :« امروز با در نظر گرفتن این موضوع ، ما هیجان‌زده هستیم که یک برنامه تبلیغاتی آزمایشی را اجرا کنیم که انتظار داریم ما را قادر به پشتیبانی از سرمایه‌گذاری و ادامه دسترسی کاربران پایه رایگان به پلتفرم قوی خود سازد.»

با این حال ، زوم تاکید می‌کند که از داده‌های تماس‌های ویدیویی کاربر برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی‌کند. این شرکت می گوید :« همانطور که در بیانیه حریم خصوصی ما ذکر شده است ، ما از محتوای جلسه ، وبینار یا پیام رسانی (به ویژه، صوتی، تصویری، فایل ها و پیام ها) برای اهداف بازاریابی ، تبلیغات یا تبلیغات شخص ثالث استفاده نخواهیم کرد.

در عوض ، تبلیغات به کوکی‌های مبتنی بر مرورگر برای ارائه بازاریابی مرتبط به کاربران تکیه می‌کنند. بنرهای تبلیغاتی در وب سایت زوم نیز دارای پیوندی هستند که کاربران را قادر می سازد به ابزار مدیریت کوکی دسترسی داشته باشند.

زوم فهرستی از کشورهایی که تبلیغات در آنها نمایش داده می شود ارائه نکرده است. اما این برنامه آماده است تا راه را برای گسترش بزرگتر در آینده هموار کند. ما برای اطلاعات بیشتر با زوم تماس گرفته‌ایم و در صورت شنیدن خبر ، داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد. در همین حال ، این شرکت یک پرسش و پاسخ متداول در مورد برنامه تبلیغاتی ایجاد کرده است.

منبع : pcmag

 

کلمات کلیدی :

زوم تبلیغات
|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد