|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اثر انگشت زیر صفحه به سری های ردمی K50 باز خواهد گشت

امیررضا فروزان

تضاد بین LCD و اولد در روزهای اولیه نمایشگرهای LED ، زمانی که آنها در اوج کمال نبودند ، شدیدتر و مرتبط تر بود. در طول سال ها ، این نمایشگر ها تکامل یافته اند و قیمت آنها کاهش یافته است. پنل های اولد در دستگاه های مقرون به صرفه شیائومی و سامسونگ در دسترس هستند.

سری ردمی K50 به سیاست اثر انگشت زیر صفحه بازخواهد گشت

 

تنها گرایش ها به سمت اولد تشدید می شود و گوشی های هوشمند بیشتری با این نوع نمایشگر در بازار ظاهر می شوند. شیائومی نیز دستی در محبوبیت چنین صفحه نمایش هایی خواهد داشت. این شرکت به طور افزایشی پنل های اولد را در دستگاه های خود قرار می دهد. گزارش شده است که این شرکت در حال آماده سازی دو گوشی هوشمند میان رده مبتنی بر اسنپدراگون 778G و نمایشگرهای اولد با نرخ تازه سازی بالا است. منبع نیز تاکید می کند که دستگاه های جدید در قاب های نازک و سبک متفاوت خواهند بود و همچنین نسخه پیشرفته ای از حسگر اثر انگشت نوری تعبیه شده در صفحه نمایش را دریافت خواهند کرد.

فناوری اثر انگشت در صفحه نمایش به طور فزاینده ای در دستگاه های تحت برند ردمی ظاهر می شود. گوشی های هوشمند سری ردمی K50 نیز آن را دریافت خواهند کرد. در مجموع ، آنها وعده سه مدل را در خانواده جدید می دهند که در آن مدل های برتر چیپست اسنپدراگون 898 را دریافت خواهند کرد. و دو مورد دیگر ، اسنپدراگون 888. همچنین آنها شارژ سریع 120 وات را ارائه می دهند. که چندی پیش به یک دستگاه میان رده رسید ، ردمی نوت 11 پرو پلاس.

 

 

شیائومی بیش از 240 میلیون گوشی هوشمند ردمی نوت فروخته است

 

در جریان جدیدترین معرفی گوشی های هوشمند ردمی نوت 11 ، مدیر کل برند ردمی ، لو ویبینگ ، اعلام کرد که تاکنون بیش از 240 میلیون گوشی هوشمند ردمی نوت در سراسر جهان فروخته شده است. قابل ذکر است که این سریال چندین سال است که وجود دارد. اما در ماه می ، این برند تنها فروش 200 میلیون گوشی هوشمند سری را اعلام کرد.

به این ترتیب شیائومی در پنج ماه گذشته موفق به فروش 40 میلیون دستگاهی شده است که به طور متوسط ماهیانه 8 میلیون دستگاه است. تا نوامبر سال گذشته ، 140 میلیون گوشی هوشمند رئدمی نوت فروخته شده است ، و در اکتبر 2019 ، 100 میلیون.

این شرکت سالانه دو نسل از سری ردمی نوت را در آینده ارائه خواهد کرد. طبق برخی گزارش ها ، دستگاه های سری به طور متوسط 390 دلار قیمت خواهند داشت. اما مدل ها هم گران تر و هم ارزان تر خواهند بود.

گسترش جهانی (این سری) نیز با توزیع شبکه خرده فروشی شیائومی تسهیل می شود. به گفته لو ویبینگ ، علاوه بر مدیریت ردمی ، رئیس فعلی بخش بین‌المللی شیائومی ؛ تا پایان این ماه 10000 فروشگاه این شرکت در جهان (درجهت فروش سری های ردمی) وجود خواهد داشت.

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد