|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی یک تراشه تنسور جدید برای سری پیکسل 7 سال آینده است

امیررضا فروزان

از زمانی که گوگل برای معرفی سری پیکسل 6 با پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو که هر دوی آنها قبل از عرضه رسمی سهم خود را درز کرده بودند ، مدت زیادی نمی گذرد.

این دستگاه ها برای غول جستجو یعنی گوگل کاملاً منحصر به فرد هستند ، زیرا آنها اولین موبایل هایی هستند که چیپست سفارشی تنسور گوگل را اجرا می کنند و با توجه به پاسخ اولیه ، به نظر می رسد که این شرکت در حال حاضر روی جانشین آن کار می کند.

حذف برخی از برنامه‌ها در پیکسل 6 ، با حسن نیت (خبری) از سایت 9to5Google نشان می‌دهد که ارجاعات خاصی به کد پیکسل «کلودریپر» وجود دارد.

این نشریه اضافه می‌کند که این صرفاً اشاره‌ای به اسم رمز پیکسل 7 نیست ، بلکه نشان‌دهنده یک برد توسعه‌ دهنده است که برای پرچم‌داران بعدی استفاده می‌شود.

 

آیا واقعا گوگل بر روی ساخت تراشه ای جدید برای پیکسل 7 کار می کند ؟ 

 

طبق این نشریه ، به نظر می‌رسد که کلودریپر به نسل دوم تراشه‌های تنسور مربوط می‌شود و به اسنادی اشاره می‌کند که در اوایل سال جاری مشاهده کرد ، با تراشه جدید با شماره مدل GS201 در مقایسه با تنسورGS101.

این برای ما اصلاً تعجب‌آور نیست ، زیرا گوگل می‌داند که چیپ‌ ست‌ها به سال‌ها کار برای توسعه نیاز دارند و بعید بود که گوگل تنسور را امتحان کند و به کوالکام برگردد. این تراشه به احتمال زیاد در پیکسل 7 در 2022 عرضه خواهد شد.

مشخصات این تراشه جدید هنوز مشخص نیست ، اما اگر به تراشه های قدیمی نگاه کنیم ، گوگل احتمالا TPU را ارتقا داده و از پردازنده های Armv9 و Mali G710 استفاده خواهد کرد.

 

گوگل چه کار دیگری انجام می دهد ؟

 

در دیگر اخبار پیکسل ، به نظر می رسد که گوگل مشکلی در دستان خود دارد ، اما این یکی اینقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. به نظر می رسد گوگل با مشکلات موجودی مواجه است ، زیرا این شرکت فرم لیست انتظار را در سایت خود ارائه می دهد تا به کاربران اطلاع دهد که پیکسل 6 پرو یک بار دیگر در دسترس خواهد بود.

این یک مشکل است،  اشتباه نکنید ، ولی نشان می دهد که پیکسل 6 پرو فروش خوبی دارد ، که خبر خوبی برای گوش گوگل است. اگر مشتری صفحه پیکسل 6 پرو را در فروشگاه گوگل بررسی کند ، بنری وجود دارد که لیست انتظار را تبلیغ می کند.

این بنر نیز دارای دکمه ای برای پیوستن به لیست انتظار و همچنین بررسی سایر خرده فروشان برای موجودی است ، با Verge می توانید به لیست انتظار نسخه آنلاک شده مدل های طلایی و مشکی پیکسل 6 پرو با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بپیوندید.

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد