|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ردمی نوت 11 نیز با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد آمد

امیررضا فروزان

جای تعجب نیست که اطلاعات بیشتری در مورد سری ردمی نوت 11 در وب منتشر شود. ما از مرحله حدس و گمان برای این سری عبور کرده ایم.

اکنون این شرکت به طور رسمی مشخصات این سری جدید را تایید می کند. صادقانه بگویم، سری ردمی نوت 11 یک سری پرچمدار در همه زمینه ها به غیر از پردازنده است. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد تراشه ای که این گوشی های هوشمند استفاده خواهند کرد وجود ندارد. با این حال ، آخرین اطلاعات رسمی روی دوربین ، دوربین اصلی است. طبق گزارش های قبلی، ردمی نوت 11 پرو و مدل های پرو پلاس با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهند شد. این تصور ایجاد می شود که مدل استاندارد از سنسور اصلی متفاوتی استفاده می کند.

 

توییتی درباره دوربین ردمی نوت 11

 

با این حال، پست اخیر ویبو از مدیر کل ردمی ، لو ویبینگ ، نشان می دهد که دوربین 108 مگاپیکسلی استانداردی برای سری نوت 11 در نظر گرفته شده است. این بدان معناست که تمامی گوشی های هوشمند این سری از این سنسور استفاده خواهند کرد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی سری ردمی نوت 11 دارای سه ویژگی است که شامل پیکسل بالا، نور تاریک بهتر و تردی است. این سنسور وضوح 12000 در 9000 را با فناوری 9 در 1، تک پیکسلی به بزرگی 2.1 میکرومتر و نور بیشتر ارائه می دهد. با فناوری ISO دوگانه، عکس های گرفته شده در شب خالص تر و نویز کمتری دارند.

 

توییتی درباره ویژگی های دوربین ردمی نوت 11

 

علاوه بر این، ردمی نمونه‌ای از دوربین اصلی سری نوت 11 را منتشر کرد. ردمی این تصویر را " عصر در شهر " نامیده است. از طریق فناوری فیوژن پیکسل بزرگ ، شب شفاف و خالص به نظر می رسد. این فناوری نوردهی دقیق و رنگ آسمان را به ارمغان می آورد و وضوح بالا تصویر را پر از جزئیات می کند. خطوط ساختمان و پنجره های روشن ساختمان ها را به وضوح می توانید ببینید. علاوه بر این، لنز اصلی بزرگ شده است و جزئیات بیشتری را نشان می دهد. ردمی ادعا می کند که شما حتی می توانید تعداد پنجره های روشن و تعداد وسایل نقلیه در جاده ها را بشمارید.

 

دوربین ردمی نوت 11

 

چند روز مانده به رونمایی 

 

سری ردمی نوت 11 به طور رسمی در تاریخ 28 اکتبر در چین عرضه می شود. در حال حاضر ، به جز پارامترهای پردازنده ، بیشتر پارامترهای کلیدی دیگر در حوزه عمومی و عادی هستند. سری نوت 11 با صفحه نمایش امولد عرضه می شود و از نرخ رفرش بالا 120 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه از نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز پشتیبانی می کند و صفحه نمایش از طراحی پانچ هوال استفاده می کند.

 

دوربین ردمی نوت 11

 

دوربین ردمی نوت 11

 

علاوه بر این ، این سری از حسگر اثرانگشت جانبی ، دوربین پشتی سه گانه و بلندگوی متقارن تنظیم شده توسط JBL استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ خواهد کرد. شایان ذکر است که سری ردمی نوت 11 نیز در حال حاضر یکی از معدود مدل هایی است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. برای روشن نگه داشتن دستگاه ، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا وجود خواهد داشت.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد