|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ردمی اسمارت بند پرو ، 28 اکتبر وارد بازار می شود

امیررضا فروزان

شیائومی مطمئناً با موج اسمارت فون های خوب نام خود را به دست آورده است.

با این حال ، این شرکت دارای اکوسیستم محکمی از دستگاه‌ها است و احتمالاً دستگاه های پوشیدنی مانند ساعت های شیاائومی امروزه به اندازه تلفن‌های هوشمندشان محبوب هستند. این برند دارای ساعت های هوشمند ممتاز تحت برند می (Mi) و همچنین محصولات مقرون به صرفه تحت برند ردمی است. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه بزرگ محصولات ردمی در چین در اواخر این هفته است. در 28 اکتبر، این شرکت سری ردمی نوت  11 را در کنار ردمی واچ 2 معرفی خواهد کرد. با این حال ، آنها تنها محصولاتی نیستند که از دل این رویداد می آیند. باند جدید ردمی اسمارت پرو با بدنه مستطیلی و بند لاستیکی به این رویداد خواهد پیوست.

 

ویژگی های کلیدی ردمی اسمارت بند پرو آشکار شد

 

طبق گزارش WinFuture ، این دستبند جدید به عنوان رقیب مستقیم هوآوی واچ فیت خواهد بود و همچنین با سامسونگ گلکسی فیت که برای همان دسته از کاربران عرضه می شود، رقابت خواهد کرد. علیرغم نام‌های مختلف، این دستگاه ممکن است به عنوان دنباله‌ای برای ردمی اسمارت بند پرو که سال گذشته وارد بازار شد، باشد. این ساعت جدید ممکن است ویژگی هایی را ارائه دهد که در اکثریت ساعت های میان رده مانند موقعیت یابی GPS در دسترس نیست.

 

ساعت هوشمند ردمی اسمارت پروردمی اسارت پرو

 

اکثر ساعت های هوشمند و باندهای هوشمند موجود در بازار که با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شوند فاقد GPS هستند. با استفاده از این ویژگی ، کاربران می‌توانند این ساعت را بدون نیاز به همراه داشتن دائمی گوشی هوشمند به فعالیت‌ها یا سفرهای بیرونی ببرند. GPS برای موقعیت یابی و ردیابی کافی خواهد بود. شایعات می گویند که این گجت پوشیدنی GPS را به همراه خواهد داشت و ما هیجان زده هستیم که ببینیم آیا حتی با این ویژگی قیمت جذابی خواهد داشت یا خیر. از دیگر ویژگی های آن می توان به اتصال بلوتوث، حالت های مختلف ورزشی و ردیابی ضربان قلب اشاره کرد. 

با وجود کمبود شواهد ، ممکن است انتظار داشته باشیم ردمی اسمارت بند پرو جدید با سنسور SpO2 عرضه شود. این حسگر به کاربر اجازه می دهد تا میزان اکسیژن خون را ردیابی و نظارت کند. این ویژگی در این روزهای کووید 19 بسیار مهم و گویا شده است. ما انتظار داریم که این ابزار پوشیدنی نوعی مقاومت در برابر آب را به همراه داشته باشد و دارای باتری باشد که برای چند روز استفاده دوام می آورد.

ردمی اسمارت بند پرو روز پنجشنبه وارد بازار چین می شود. با توجه به محبوبیت و تقاضای فزاینده ابزارهای ساعت هوشمند در سراسر جهان ، ممکن است شاهد عرضه آن در بازارهای دیگر در سراسر جهان باشیم. با توجه به محصولات ریلمی در بخش ساعت های هوشمند ، ما کاملاً مطمئن هستیم که ردمی یکی از رقبای اصلی خود را در زمان کنونی دنبال خواهد کرد.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد