|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

سامسونگ گلکسی S22 اولترا دارای رنگ سبز خواهد بود

امیررضا فروزان

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری گلکسی S22 خود است.

(سامسونگ) خط جدید گلکسی S22 ، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را مشاهده خواهد کرد. احتمالاً محصول دومی یعنی گلکسی S22 پلاس هیجان‌انگیزترین و منحصربه‌ فردترین دستگاه این سری است. به هر حال، این دستگاه دارای یک اسلات برای قلم S پِن (S Pen) خواهد بود و اساساً تاج سری گلکسی نوت را به خود اختصاص خواهد داد. این دستگاه همچنین دارای دوربین پیشرفته تر، باتری بزرگتر و همچنین رنگ های منحصر به فرد خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، اولین گوشی هوشمند اولترا از نظر رنگ کاملاً محدود بود ، اما این موضوع با گلکسی S22 اولترا حل خواهد شد.

گلکسی S22 اولترا در رنگ های مختلف وارد بازار خواهد شد. ما رنگ های استاندارد سیاه و سفید و رنگ قرمز تیره فانتزی جدید داریم. در حال حاضر، یک گزارش جدید نشان می دهد که این دستگاه رنگ سبز نیز خواهد داشت. نشت اطلاعاتی جدید مستقیماً از گلکسی کلاب منتشر شده است که بیان می کند نوع جدید اولترا رنگ سبز مات پیدا می کند. متأسفانه در این گزارش نه به نام رنگ اشاره شده است و نه تلاشی برای به تصویر کشیدن آن. با این حال ، ممکن است این رنگ شبیه به رنگ سبز فانتوم موجود در گلکسی زد فولد 3 باشد.

 

گلکسی S22 اولترا با طراحی قطره آب برای دوربین ارائه می شود

 

چند روز پیش طراحی پشت گلکسی S22 اولترا از طریق رندرهای LetsGoDigital به بیرون درز کرد. طبق تصاویر فاش شده، پرچمدار جدید با طراحی دوربین دوگانه قطره ای عرضه خواهد شد. به جای بریدگی P شکل یا طراحی جزیره دوربین دوگانه، رویکرد جدیدی برای گوشی های هوشمند سامسونگ داریم. نتیجه کاملا مشابه چیزی است که با ال جی ولوت داشتیم. تفاوت بزرگ این است که گلکسی S22 اولترا دارای دو خط دوربین خواهد بود.

طبق شایعات، سامسونگ با شرط بندی بر روی طراحی دوربین بدون جزیره، وزن این گوشی را تا حد زیادی کاهش داده است. در نتیجه، وزن دستگاه به اندازه گلکسی S21 اولترا فعلی خواهد بود، حتی با وزن اضافی که قلم اس پن در داخل آن آورده است.

تا آنجا که شایعات پیش می رود، گلکسی  S22 اولترا بزرگترین گوشی هوشمند این خانواده خواهد بود. همچنین این گوشی دارای بزرگترین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. متأسفانه، شارژ در مناطق خاص کاملاً به 25 وات محدود خواهد شد. این دستگاه با دوربین پریسکوپ (Periscope) عرضه خواهد شد و دارای پردازنده اسنپدراگون 898 یا اگزینوس 2200 با پردازنده گرافیکی سفارشی AMD خواهد بود. ما انتظار داریم گوشی‌های هوشمند جدید S22 در ژانویه 2022 معرفی شوند. بنابراین احتمالاً در ماه‌های آینده افشاگری‌ها تشدید خواهند شد.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد