|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ردمی نوت 11 پرو قدرت خود را در بنچمارک نشان داد

امیررضا فروزان

این هفته شیائومی کاری را که با نظم قابل رشک انجام می دهد و پرفروش ترین های خود را منتشر می کند.

این هفته شیائومی کاری را که با نظم قابل رشک انجام می دهد و پرفروش ترین های خود را منتشر می کند. ما در مورد سری جدید ردمی نوت 11 صحبت می کنیم ، جایی که نسخه برتر ردمی نوت 11 پرو پلاس بیشترین (میزان) شارژ را دارد. ما می دانیم که همه اقلام جدید تراشه های مختلفی از خانواده دایمنسیتی مدیاتک دریافت خواهند کرد.

در مورد محصولات جدید هیچ کمبودی وجود ندارد. و اکنون نتایج دایمنسیتی 920 اجرا شده در بنچمارک گیگ بنچ 5 در شبکه منتشر شده است. انتظار می رود که این پردازنده پایه ردمی نوت 11 پرو را با شماره مدل Xiaomi 21091116C تشکیل دهد. با توجه به نتایج آزمایش در آزمایش مصنوعی ، این موبایل در حالت تک هسته ای 740 امتیاز و در حالت چند هسته ای 2221 امتیاز کسب کرد.

طبق اطلاعاتی که در شبکه منتشر شد ، به ردمی نوت 11 پرو یک صفحه امولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز ، 6/8 گیگابایت رِم و یک درایو فلش با ظرفیت 128 و 256 گیگابایت تعلق می گیرد. ظرفیت باتری باید 5000 میلی آمپر ساعت باشد و شارژ سریع 67 واتی را ارائه دهد.

این اسمارت فون باید دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه عقب با سنسورهای 108 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی باشد. ما تصور می کنیم که برای نسخه اصلی با 6/128 گیگابایت باید 250 دلار برای آن درخواست کنند. و نسخه بالاتر 8/256 گیگابایت را می توان 312 دلار برآورد کرد.

 

سامسونگ نمی تواند از رهبری در بازار گوشی های هوشمند هند از شیائومی پیروز شود

 

اگرچه سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری موقعیت پیشرو خود را در بازار جهانی اسمارت فون ها حفظ کرد ، اما وضعیت در برخی مناطق کاملاً متفاوت است. در هند ، شیائومی در سه ماهه دوم امسال بازار را رهبری کرد. و روندی مشابه در سومین نیز ادامه یافت.

به گفته کارشناسان کانایز (Canalys) ، تعداد موبایل های فروخته شده در این کشور در مقایسه با سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است ، در حالی که حجم فروش هنوز بیشتر از سه ماهه دوم است. ما انتظار داریم که در سه ماهه چهارم سال ؛ با شروع فصل تعطیلات ، علاقه به لوازم الکترونیکی دوباره افزایش می یابد.

بر اساس آخرین داده ها ، شیائومی (همراه با برندهای فرعی پوکو و ردمی) همچنان با 24 درصد بازار گوشی های هوشمند بیش از 11.2 میلیون دستگاه فروخته شده بر هند تسلط دارد. سامسونگ با 19 درصد (9.1 میلیون گوشی هوشمند) در رتبه دوم قرار دارد. ویوو و ریلمی به ترتیب 17 و 16 درصد را به خود اختصاص داده اند.

فاصله بین سامسونگ و شرکت های اخیر برای رهبری تولید کننده کره جنوبی بسیار ناچیز است. نگران رقابت احتمالی نباشید ؛ ممکن است شرکت در هر سه فصل زیر موقعیت خود را از دست بدهد. در حالی که سامسونگ توانسته فاصله بین عملکرد خود و نتایج شیائومی را تا حدودی کاهش دهد. هنوز کارهای زیادی برای به دست آوردن موقعیت اصلی انجام می دهد. که اخیراً در منطقه از دست داده است.

قابل توجه است که در مناطق دیگر ، سامسونگ نیز از شیائومی پایین تر است. در پایان سه ماهه دوم ، شرکت ها موقعیت های مشابهی در رتبه بندی فروشندگان گوشی های هوشمند در روسیه داشتند. اکنون ممکن است به دلیل ممنوعیت فروش بیش از 50 مدل سامسونگ در روسیه ، وضعیت بدتر شود. در ارتباط با اختراع مربوط به پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) ؛ اگرچه هنوز تصمیم دادگاه لازم الاجرا نشده است.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد