|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ردمی نوت 11 با استفاده از باتری های دوگانه و پمپ های شارژ دوگانه ، گرمای کمتری تولید می کند

امیررضا فروزان

تا سه روز دیگر ، ردمی رسما از جدیدترین سری تلفن های هوشمند خود ، سری ردمی نوت 11 رونمایی می کند.

در چند روز گذشته ، اطلاعات رسمی متعددی در مورد این مجموعه منتشر شده است. ما اطلاعات رسمی در مورد طراحی ، صفحه نمایش و پیکربندی سخت افزاری جامع سری ردمی نوت 11 داریم. با این حال ، هیچ اطلاعاتی در مورد پردازنده این دستگاه وجود ندارد. با این وجود ، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار ، ما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد یکی از نقاط اصلی فروش این مجموعه داریم. ردمی رسما تأیید کرد که سری ردمی نوت 11 از شارژ سریع تا 120 وات پشتیبانی می کند.

 

 

بلافاصله پس از اعلام رسمی ، لو وایبینگ ، مدیرعامل برند ردمی ، گفت : " نه تنها باید 120 وات کار کنید ، بلکه برای انجام این کار ، آن را با 120 وات بالاتر انجام دهید. "  به گفته وی ، سری ردمی نوت 11 از یک راه حل دو سلول + دو پمپ شارژ استفاده می کند. سلول های دوگانه به صورت سری به هم متصل می شوند و ولتاژ یک سلول کاهش می یابد و باعث ایمن تر شدن شارژ می شود. پمپ های دوبار شارژ به طور موازی و با مقاومت کمتر و حرارت کمتر به هم متصل می شوند.

 

ردمی نوت 11

 

در آگوست سال گذشته ، شیائومی اولین شارژ سیمی 120 واتی جهان را راه اندازی کرد. به دلیل محدودیت در اتلاف گرما ، سیم ، چیپس و غیره ، شارژ سریع 120 واتی فقط می تواند در محصولات پرچمدار درجه یک مورد استفاده قرار گیرد. این بار ، ردمی فناوری شارژ سریع 120 واتی را در گوشی های میان رده متمرکز کرده است. این بدون شک مزیت بیشتری به سری ردمی نوت 11 می افزاید. در حال حاضر ، شارژ سریع 120 واتی می تواند در مدت 15 دقیقه به شارژ کامل (0 تا 100 درصد) برسد. البته این به ظرفیت باتری نیز بستگی دارد. ظرفیت شارژ سریع مطابق با لوگان سری نوت 11 " نبرد سریع ، خون کامل در یک لحظه " است.

 

ردمی نوت 11

 

ردمی نوت 11

 

علاوه بر این ، لو وایبینگ معتقد است که سری ردمی نوت 11 نازکی و وزن سبک خود را حفظ خواهد کرد. به گفته وی ، ظرفیت شارژ 120 وات ضخامت و وزن این دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد. او نوشت : " آنها می گویند تلفن های 120 وات خیلی ضخیم هستند ، من موافق نیستم. " 
سری نوت 11 می خواهد موبایل 120 واتی باریک تری را به شما ارائه دهد. طراحی بهینه ، چیدمان معقول و هر سنت مهم است. 8.34 میلی متر ، یک نقطه بیشتر خیلی ضخیم است ، یک نقطه کمتر خیلی نازک است. فراتر از پارامترها ، پیگیری جزئیات ، این پیگیری من برای 120 امتیاز است. " 

 

ردمی نوت 11 و توضیحات مدیر برند ردمی

 

در حال حاضر ، بزرگترین انتظار برای مصرف کنندگان ، پردازنده است ، بنابراین کدام تراشه در سری ردمی نوت 11 نصب می شود ؟ این مورد ارزش انتظار کشیدن را دارد. این سری جدید ارتقاء کامل و مطلق نسل قبلی است. ردمی به سری نوت 11 کاملاً افتخار می کند.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد