|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اکنون میزبانان گوگل میت می توانند مخاطبان را تا زمانی که می توانند بی صدا کنند

امیررضا فروزان

میکروفون ها بسته می شود !

تماس های ویدئویی اغلب با سرفه کردن افراد در میکروفون ، انجام مکالمه با نزدیکانشان یا صحبت کردن با یکدیگر قطع می شود. جدیدترین ویژگی گوگل میت به میزبان جلسه اجازه می دهد تا فیدهای صوتی و تصویری افراد دیگر را غیرفعال کرده و ، شاید مهمتر از همه ، از فعال سازی مجدد این فیدها توسط آنها جلوگیری کند.

گوگل گفت این ویژگی برای همه مشتریان Google Workspace ، G Suite Basic و G Suite Business در دسترس خواهد بود و در 21 اکتبر راه خود را به دامنه های انتشار سریع (که زودتر از سایر دامنه ها به روزرسانی ویژگی ها را دریافت می کنند) آغاز کرد و انتظار می رود تا 15 روز طول بکشد. دامنه های انتشار برنامه ریزی شده از تاریخ 1 نوامبر مشمول همان عرضه 15 روزه خواهند بود.

 

کاربران و فید های آن ها در یم جلسه آنلاین گوگل میت

 

توانایی بی صدا کردن تک تک کاربران و جلوگیری از بیصدا شدن آنها برای مخاطب دسکتاپ گوگل میت و همچنین برنامه های تلفن همراه آن اعمال می شود. کاربران تلفن های هوشمند نیز نمی توانند با استفاده از نسخه ای از برنامه که از آن پشتیبانی نمی کند ، سعی در حل این ویژگی کنند. گوگل می گوید تا زمانی که نرم افزار خود را به روز نکنند نمی توانند به اتاقی که این ویژگی در آن فعال است بپیوندند.

این ویژگی جدید بخشی از تلاش های مستمر گوگل برای بهبود گوگل میت است ، این تلاش ها اغلب با تسهیل در سازماندهی جلسات برای حفظ نظم در تماس های خود همراه است. به عنوان مثال ، میزبانها در ماه فوریه توانایی بی صدا کردن هر کاربر مشغول را در یک " روم یا میتینگ " دریافت کردند و گوگل بعداً پشتیبانی از این کنترل ها را به برنامه های تلفن همراه گوگل میت نیز گسترش داد.

گوگل میت تنها سرویسی نبود که باعث تمرکز شد ، چه بر روی فردی که صحبت می کند و چه کار مهمی ، کمی آسان تر است. همچنین گوگل نوع جدیدی از تقویم گوگل را با نام زمان تمرکز معرفی کرد که  "مشابه نوع رویداد خارج از دفتر ، ظاهر متفاوتی در تقویم شما دارد و شامل گزینه ای است که به طور خودکار رویدادهای متضاد را رد می کند. "

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد