|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

سامسونگ گلکسی A53 با ویژگی رنگ های بیشتر معرفی خواهد شد

امیررضا فروزان

با نزدیک شدن به پایان سال 2021 ، سازندگان گوشی های هوشمند توجه خود را به سال آینده و گوشی های هوشمند همراه آن معطوف کرده اند.

سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و در حالی که این شرکت مشغول انتشار سری جدید گلکسی S22 خود است ، در حال آماده سازی مدعیان میان رده جدیدی برای بازار است. لیست اولین تلفن های هوشمند میان رده ای که از شرکت کره ای ارائه شده است شامل سامسونگ گلکسی A13 و همچنین سامسونگ گلکسی A53 و گلکسی A73 است. اینها معمولاً اولین تلفن های هوشمندی هستند که این شرکت هر سال عرضه می کند.

امسال ، سامسونگ گلکسی A52 را در مارس به عنوان دنباله یکی از موفق ترین تلفن های هوشمند خود ، گلکسی A51 ، معرفی کرد. بعداً در ماه آگوست ، این برند تصمیم گرفت تا یک ارتقاء افزایشی با نام سامسونگ گلکسی A52s فایو جی را راه اندازی کند. این دستگاه مجهز به کوالکام اسنپ درانگ 778G و آجر سریعتر در بسته بود. در حال حاضر ، این شرکت در حال برنامه ریزی برای دنباله مستقیم این دستگاه ها ، گلکسی A53 است.

 

 A52 گلکسی

 

ما نمی دانیم که آیا این شرکت برنامه مشابه امسال برای معرفی گوشی جدید در ماه مارس را دنبال می کند یا خیر. اگر چنین باشد ، تا مارس 2022 زمان زیادی برای انتظار داریم. با این حال ، اگر به یاد داشته باشید ، گلکسی A52 و A72 چند ماه قبل دچار نشت اطلاعات شدند. به نظر می رسد این استانداردی برای عرضه گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی باشد. بنابراین ، در مورد نشت اطلاعاتی امروز ، ما جزئیاتی در مورد رنگهای A53 داریم.

 

سامسونگ گلکسی A53 فایو جی _ رنگ ها

 

بر اساس گزارش گلکسی کلاب ، سامسونگ گلکسی A53 در چهار رنگ مشکی ، سفید ، آبی روشن و نارنجی عرضه می شود. با این حال ، ممکن است پس از عرضه گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2022 ، این شرکت حتی گزینه های جدید رنگ یا نسخه های ویژه را معرفی کند. نشریه هلندی قبلا گزارش داده بود که سامسونگ گلکسی A53 دارای همان دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که در سامسونگ گلکسی A52s یافت می شود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا بقیه واحدها نیز یکسان خواهند بود یا خیر ، 12 مگاپیکسل فوق عریض ، 5 مگاپیکسل عمق و 5 مگاپیکسل ماکرو. شایان ذکر است که ما انتظار ارتقاء زیاد در زمینه دوربین را نداریم. از این گذشته ، دستگاه هنوز باید عملکرد دوربین متوسط ​​را ارائه دهد.

جزئیات در مورد مشخصات سامسونگ گلکسی A53 کمیاب است. ما انتظار برخی تغییرات و بهبود کیفیت صفحه را داریم. ما نمی دانیم آیا سامسونگ آن را با چیپست جدید به کار می گیرد یا خیر. شاید تا یک سال دیگر به اسنپ دراگون 778G بچسبد. باید منتظر ماند و دید. همچنین ، باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت مدل 4G را در پرفروش ترین گوشی های میان رده خود کنار می گذارد یا خیر.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد