|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

متأسفانه ، مک بوک های جدید با شارژرهای قدیمی مگ سیف کار نمی کنند

امیررضا فروزان

برای شارژ سریع یا کابل USB-C باید از کانکتور مگ سیف 3 که تازه رونمایی شده است استفاده کنید.

جدیدترین مک بوک پرو های اپل کانکتور مگ سیف را باز می گردانند. اما اگر امیدوار بودید از شارژرهای قدیمی مگ سیف خود با لپ تاپ جدید خود استفاده کنید ، موفق باشید.

اپل به ما می گوید جدیدترین مک بوک پرو به کانکتور مگ سیف 3 که اخیراً رونمایی شده نیاز دارد ، که برای ایجاد قدرت بیشتر در لپ تاپ ها طراحی شده است. به گفته شرکت ،  شما به طور خاص باید از کابل USB-C در مگ سیف 3 همراه خود استفاده کنید. این کابل می تواند به آداپتور برق USB-C موجود متصل شود و سپس می تواند به پریز برق متصل شود.

 

شارژر مگ سیف 3

 

مشخصات محصول نیز اشاره می کند که می توانید لپ تاپ ها را با کابل USB-C از طریق سه درگاه تاندربولت 4 شارژ کنید ، اگرچه فست شارژ دریافت نمی کنید.

با این وجود ، اگر از مک بوک پرو قدیمی استفاده می کنید و امیدوار هستید که به مدل های جدید ارتقا دهید ، این خبر نگران کننده است. من خودم از مک بوک پرو سال 2015 استفاده می کنم و یک جفت شارژر مگ سیف 2 شصت واتی دارم. بنابراین اگر ارتقا دهم ، باید شارژرهای قدیمی را کنار بگذارم و در صورت نیاز به شارژر اضافی ، هزینه لوازم جانبی مگ سیف 3 را پرداخت کنم.

همچنین صفحه محصول اپل برای کابل USB-C در مگ سیف 3 اشاره می کند که این سیم تنها با مدلهای بعدی 14 و 16 اینچی مک بوک پرو سازگار است. قیمت همان کابل 49.99 دلار است ، اما شامل آداپتور برق USB-C نمی شود.

 

آداپتور های اپل

 

برای این کار ، یک کاربر باید بسته به مدل مک بوک پرو خود ، که می تواند از 59 تا 99 دلار متغیر باشد ، برای آداپتور برق 67 وات ، 96 وات یا 140 وات USB-C هزینه پرداخت می کند.

نکته مثبت مگ سیف 3 جدید می تواند مک بوک پرو را بسیار سریعتر شارژ کند. به گفته اپل ، با استفاده از مگ سیف 3 می توانید باتری را در 30 دقیقه 50 درصد شارژ کنید.

آیا با توجه به اینکه هر دو از کانکتور 5 پین استفاده می کنند ، آیا اتصال مگ سیف 2 در مک بوک های جدید کار می کند ؟پاسخ مبهم است ، اگرچه ما استفاده از کابل های غیر مجاز را با وسایل الکترونیکی خود توصیه نمی کنیم ، زیرا این راه خوبی برای شروع آتش است. منتظر نظرات ما باشید.

 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد