|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

IOS 15.0.2 در حال حاضر با رفع باگ های خود و به روز رسانی های امنیتی در دسترس است

امیررضا فروزان

عرضه پایدار iOS 15 اپل تا کنون چندان پایدار نبوده است ...  این به روزرسانی جدید چند روز پس از آشکار شدن سری آیفون 13 منتشر شد و همراه با اشکالاتی بود که به نوعی از برنامه آزمایش بتا عبور کرده بود.

دیدن آپدیت جدید iOS با مشکلات متعدد بسیار شگفت آور بود و ما تصور می کنیم که اپل باید در توسعه این به روز رسانی بر چالش های ناشی از همه گیری غلبه کند. این کار برای اپل سخت نیست زیرا حتی گوگل آخرین نسخه اندروید ، یعنی اندروید 12 خود را حداقل یک ماه دیرتر از حد معمول رونمایی کرد و این به روز رسانی هنوز برای اسمارت فون های پیکسل آن آماده نیست. با بازگشت به iOS 15 ، اپل در چند روز گذشته به این مشکلات اعتراف کرده است و امروز در حال ارائه راهکاری است که امیدوارم اکثر آنها را برطرف کند. به روزرسانی جدید دارای iOS 15.0.2 است و همانطور که از نسخه آن مشخص است یک به روز رسانی افزایشی است تا اولین باگ های تکراری iOS 15 را برطرف کند.

 

IOS 15.0.2 ، (آپدیت) ثابت و قطعی برای IOS 15 است

 

به روزرسانی iOS 15.0.2 برای همه دستگاه های واجد شرایط به طور مستقیم در برنامه تنظیمات در دسترس است. اگر دیگر نمی توانید با اشکالات iOS 15 کنار بیایید ، کافی است به تنظیمات << عمومی << بروزرسانی نرم افزار بروید تا به سیستم عامل جدید دسترسی پیدا کنید. طبق یادداشت های انتشار اپل ، این به روز رسانی مشکلی را برطرف می کند که می تواند باعث شود تصاویر پس از حذف پیام یا موضوع مرتبط در بخش پیام ها از پیام ها ناپدید شوند.

 

ios 15

 

همچنین به روزرسانی جدید این مشکل را برطرف می کند که باعث می شود کیف چرمی آیفون با مگ سیف (MagSafe) به Find My متصل شود. علاوه بر این ، خطایی را برطرف می کند که باعث می شود AirTag ها در برگه یافتن موارد من ظاهر نشوند. همچنین رفع اشکال CarPlay وجود دارد که باعث می شود CarPlay برنامه های صوتی را باز نکند. علاوه بر این ، مشکلی وجود دارد که باعث می شود دستگاه بازیابی شود یا به روزرسانی ها خراب شوند. این اشکال بیشتر در مدل های آیفون 13 هنگام استفاده از Finder یا iTunes ظاهر می شود. برای تغییر کامل به روز رسانی می توانید موارد زیر را بررسی کنید :

 

این به روز رسانی شامل رفع اشکال های زیر برای آیفون شما می شود :

 

  • عکسهای ذخیره شده در گالری شما از Messages پس از حذف موضوع یا پیام مربوطه ممکن است حذف شوند
  •  کیف چرم آیفون با MagSafe ممکن است به Find My متصل نشود
  • ممکن است AirTag در صفحه یافتن Find My ظاهر نشود
  • CarPlay ممکن است برنامه های صوتی را باز نکند یا در حین پخش قطع شود
  • هنگام استفاده از Finder یا iTunes برای مدلهای آیفون 13 ، بازیابی یا به روز رسانی دستگاه ممکن است خراب شود 

 

علاوه بر این ، اپل همچنین آیپد او اس 15.0.2 را برای مدل های آیپد عرضه می کند. به روز رسانی رایانه لوحی با اشکال Messages و اشکال AirTag همراه است. همچنین یک اشکال برطرف شده است که باعث می شود دستگاه بازیابی شود یا به روز نشود. هنگام استفاده از Finder یا iTunes در آیپد مینی 6 اتفاق می افتد.

وقتی صحبت از امنیت می شود ، اپل اعلام می کند که به روزرسانی جدید 15.0.2 آسیب پذیری خاصی را برطرف می کند. این مسئله به برنامه اجازه می دهد کد دلخواه را با امتیازات هسته اجرا کند. به گفته این شرکت ، می توان از این موضوع به طور فعال استفاده کرد.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد