|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اتحادیه اروپا بهانه های اپل برای عدم حرکت به استاندارد USB C را انکار می کند

امیررضا فروزان

اپل در حال تلاش برای متقاعد کردن اتحادیه اروپا در برابر سیاست جدید خود است که USB C را استاندارد پورت شارژ سازندگان گوشی های هوشمند می کند.

واقعیت این است که شرکت مستقر در کوپرتینو تنها شرکتی است که با قوانین جدید مشکل خواهد داشت. تا کنون ، اکثر سازندگان اندروید از استاندارد میکرو USB قدیمی به USB C منتقل شده اند. امروزه ، تنها چند تلفن هوشمند اندرویدی منتخب در رده اقتصادی با پورت میکرو USB عرضه می شوند ، بنابراین ، (تغییر پورت ها) کار چندان سختی در سازگاری برای سازنده های Android نخواهد بود و از طرف دیگر ، اپل استاندارد پورت لایتنینگ را در کل مجموعه آیفون دارد. حتی سری آیفون 13 که به تازگی منتشر شده است از استاندارد منحصر به فرد استفاده می کند.

چندی پیش ، اپل اظهار داشت که وادار کردن شرکت ها به حرکت به سمت USB C ، نوآوری را خفه می کند. در حال حاضر ، اتحادیه اروپا بیانیه ای را منتشر می کند که مخالف این تأیید است. به گفته اتحادیه اروپا ، پذیرش جدید USB C به عنوان استاندارد نمی تواند به هیچ وجه نوآوری را خفه کند.

در مصاحبه ای اخیر ، آنا کاوازینی ، نماینده پارلمان اروپا و رئیس کمیته حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار داشت که این پیشنهاد دریچه ای باز برای پذیرش استانداردی متفاوت در آینده می گذارد. اگر چیزی بهتر ظاهر شود ، هیچ چیز مانع از پیشرفت شرکت ها به استاندارد جدید نمی شود. در حال حاضر ، مشخص نیست که چگونه روند حرکت به استاندارد آینده در این مرحله کار خواهد کرد. با این حال ، نکته مهمی که اتحادیه اروپا سعی در تعیین آن دارد این است که پیشنهاد جدید امکان توسعه بیشتر را می دهد ، مانع انجام تحقیقات در مورد استانداردهای جدید از سوی شرکت ها نمی شود.

 

تایپ سی

 

مک بوک ها و آیپد های اپل از قبل دارای USB C هستند ، خط  تولیدات آیفون تنها موردی است که در حال تغییر است

 

اپل در حال حاضر از درگاه اختصاصی لایتنینگ خود برای آیفون استفاده می کند. در همین حال ، اکثر آیپد ها و مک بوک ها از طریق USB-C شارژ می شوند. ما نمی دانیم چرا دقیقاً این شرکت همچنان از درگاه اختصاصی خود در آیفون ها استفاده می کند. در گذشته ، این شرکت بهانه زباله های الکترونیکی را علیه این پیشنهاد استفاده می کرد. واقعیت این است که اپل با تغییر جدید ضرر می کند ، اما دوباره وقت آن است که به USB C بروید ، زیرا اکثر محصولات آن قبلاً به این درگاه مشترک منتقل شده اند.

هنوز مباحث زیادی در پیش است تا این پیشنهاد به یک نیاز تبدیل شود. ما انتظار داریم جزئیات بیشتری در ماه های آینده ظاهر شود ، زیرا هنوز چند ماه طول می کشد تا به واقعیت تبدیل شود. بیایید ببینیم اپل چگونه پاسخ خواهد داد.

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد