|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گوگل پیکسل 6 پرو : اطلاعاتی درباره صفحه نمایش ، دروبین ها و ویژگی های دیگر

امیررضا فروزان

گوگل در بین 10 تولیدکننده برتر موبایل های در جهان قرار ندارد ، زیرا دستگاه های کوچک را در تعداد کمی از کشورها در دسترس قرار می دهد.

نقطه قوت این اسمارت فون ها دوربینشان است. که غالباً از رقبا پیشی می گرفت و امکان گرفتن عکس های جالب را فراهم می کرد. کسانی که به دنبال یک دوربین موبایل خوب هستند امسال گوگل پیکسل 6 پرو به آنها پیشنهاد می شود. دوربین اصلی این گوشی بسیار خوب خواهد بود.

ما اطلاعات فاش شده جدیدی در مورد اینکه کدام سنسورها اساس قابلیت های دوربین گوگل پیکسل 6 پرو خواهند بود ، در اختیار داریم. گزارشاتی وجود دارد که دوربین جلو بر اساس سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 کار می کند. و سه سنسور در پشت قابل دسترس خواهد بود. جایی که ماژول سامسونگ GN1 به عنوان (سنسور) اصلی عمل می کند. این دوربین در کنار یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 و یک لنز تله 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 در دسترس خواهد بود.

از دیگر ویژگی های گوگل پیکسل 6 پرو می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز ، پردازنده اختصاصی تنسور ، تراشه امنیتی تیتان M2 و سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد. گوریلا گلس ویکتوس صفحه نمایش را پوشش می دهد.

ابعاد بدنه پیکسل 6 پرو 163.9 × 75.8 × 8.9 میلی متر و داخل آن یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات مخفی شده است (همراه) قدرت شارژ بی سیم در 23 وات. این موبایل دارای بلندگوهای استریو ، ماژول NFC ، پورت تایپ سی 3.1 ، اسکنر اثر انگشت صفحه نمایش و گواهی حفاظت از آب IP68 است. ویژگی مهم سری جدید پیکسل این است که آنها آپدیت های امنیتی را به مدت 5 سال دریافت می کنند.

 

دوربین های گوگل پیکسل 6 پرو

 

موبایل های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

 

گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

 

در 19 اکتبر ، گوگل ارائه ای را برنامه ریزی کرده است که طی آن تلفن های هوشمند خانواده پیکسل 6 ارائه می شود. این سری شامل نسخه اصلی پیکسل 6 و نسخه قوی تر پیکسل 6 پرو خواهد بود. این دستگاه ها دارای یک صفحه نمایش با حاشیه های باریک و یک سوراخ کوچک در مرکز در قسمت فوقانی برای یک دوربین جلو هستند.

گزارش شده است که در پشت مدل پیکسل 6 پرو یک دوربین سه گانه با یک واحد اصلی 50 مگاپیکسلی ، یک ماژول 12 مگاپیکسلی با نوری با زاویه فوق العاده گسترده و یک واحد تله فوتو 48 مگاپیکسلی قرار دارد.

 

سری های گوگل پیکسل 6

 

 

دستگاه های سری یک چیپست اختصاصی گوگل تنسور از سطح شاخص دریافت خواهند کرد. و صفحه نمایش با نرخ تجدید تا 120 هرتز. دکمه های کنترل فیزیکی در قسمت سمت راست قرار خواهند گرفت.

ظاهراً نسخه اصلی حداکثر 8 گیگابایت رم دریافت می کند. درایو فلش با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت و باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت. نسخه پیکسل 6 پرو تا 12 گیگابایت رم روی خود حمل می کند. ظرفیت ذخیره سازی تا 512 گیگابایت و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی. هر دو دستگاه قادر خواهند بود بر روی شبکه های موبایل های 5G کار کنند.

 

 

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد