|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

هارمونی او اس 2 اکنون برای دسته هشتم موبایل های هوآوی در دسترس است !

امیررضا فروزان

طی چند ماه گذشته ، هواوی به روز رسانی هارمونی او اس 2 را برای میلیون ها دستگاه هواوی و آنر منتشر کرده است.

تاکنون ، این شرکت دارای 7 دسته موبایل است که این به روز رسانی را دریافت کرده اند. به گفته این شرکت ، هشتمین دسته از دستگاه های هواوی و آنر در حال دریافت به روز رسانی هارمونی او اس 2 هستند. اعلام رسمی نشان می دهد که این دسته از دستگاه ها در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارند. شش دستگاه در این دسته وجود دارد که شامل دستگاه های زیر می شود : 

  • هواوی نوا 3i
  • آنر 9
  • آنر V9
  • هواوی نوا 2s
  • آنر پلِی ( Honor Play )
  • آنر نوت 10

 

نکته : هارمونی او اس 2 هنوز برای کاربران جهانی در دسترس نیست. در واقع ، هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه جهانی هارمونی او اس وجود ندارد. با این حال ، ما می دانیم که هواوی هنوز در حال توسعه EMUI 12 برای کاربران جهانی است. با توجه به همه نشانه ها ، هارمونی او اس فعلاً آماده خروج از چین نیست.

 

اکوسیستم هارمونی او اس 2

 

در حال حاضر ، هارمونی او اس 2 دارای بیش از 400 شریک برنامه و سرویس و بیش از 1700 شریک سخت افزاری است. همچنین (جدا) از این ، هواوی دارای بیش از 1.3 میلیون توسعه دهنده در ساخت اکوسیستم هارمونی او اس است. شایان ذکر است که در کنفرانس هوآوی فول کانکت 2021 که اخیراً برگزار شد ، خو ژیژون ، رئیس دوره ای هواوی ، گفت که توسعه فعلی هارمونی او اس فراتر از انتظار است.

هدف اولیه این شرکت 300 میلیون کاربر تا پایان سال بود. با این حال ، این تعداد از آن زمان به بعد افزایش یافته است. طبق گفته خو ژیژون ، هواوی امیدوار است که هارمونی او اس را به عنوان یک سیستم عامل برای اینترنت اشیاء (IoT) بسازد. با این حال ، هنگام مواجه شدن با پایانه های هوشمند ، (قصد دارد) اساساً جایگزین سیستم عامل اندروید می شود. تفاوت این است که هارمونی او اس " قابلیت های توزیع " را اضافه می کند ، یعنی هر دستگاه را می توان از دستگاه دیگری مشاهده کرد.

 

 

هارمونی او اس 2

 

هارمونی او اس ، پیشرفت تاکنون

 

هواوی در 2 ژوئن به طور رسمی سیستم هارمونی او اس را منتشر کرد. در هفته اول ، تا 9 ژوئن ، ما قبلاً بیش از 10 میلیون کاربر در حال استفاده از هارمونی او اس داشتیم. با این حال ، پس از دو هفته ، این سیستم عامل بیش از 18 میلیون کاربر داشت. پس از یک ماه ارتقا ، هارمونی او اس بیش از 25 میلیون کاربر داشت. پیش از پایان ماه جولای ، این رقم به بیش از 40 میلیون نفر افزایش یافت. در کمتر از دو ماه ، از اوایل ماه آگوست ، این سیستم عامل بیش از 50 میلیون کاربر داشت. علاوه بر این ، تا 30 آگوست ، هارمونی او اس بیش از 70 میلیون کاربر فعال داشت. با این حال ، چند روز بعد (دوم سپتامبر) ، این شرکت اعلام کرد که بیش از 90 میلیون کاربر دارد. از 12 سپتامبر ، هارمونی او اس بیش از 100 میلیون کاربر داشت. بدیهی است که این سیستم تا پایان امسال بیش از 300 میلیون کاربر خواهد داشت. این ارتقاء بزرگترین به روز رسانی سیستم هواوی در تاریخ آن است.

در حال حاضر ، ارتقاء هارمونی او اس بیش از 106 مدل دستگاه هوآوی و آنر را پوشش می دهد. البته قبل از پایان سال ، این شرکت این به روزرسانی را برای مدل های بیشتری منتشر می کند.

 

 

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد