|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

تیک تاک ، اپ خود را برای تلویزیون های هوشمند سال 2020 و 2021 ال جی رونمایی می کند

امیررضا فروزان

تیک تاک یک پلت فرم ویدیویی کوتاه محبوب است که فعالیت خود را در تلویزیون های هوشمند گسترش داده است.

چند روز پیش ، ال جی ، غول تولید تلویزیون های هوشمند کره جنوبی ، اعلام کرد که تلویزیون های هوشمند 2020 و 2021 این شرکت دارای این برنامه هستند. تلویزیون های هوشمند ال جی با وب او اس 5.0 و وب او اس 6.0 از قبل دارای این برنامه هستند. این به روزرسانی در 7 اکتبر برای این مدل ها آغاز شد. با این حال ، تلویزیون های هوشمند ال جی 2019 و مدل های قدیمی تر در ماه های آینده این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. این شرکت زمان بندی خاصی برای دریافت این به روزرسانی برای مدل های قدیمی ارائه نکرده است.

 

تیک تاک

 

در حال حاضر ، هیچ اطلاعات رسمی از ال جی یا تیک تاک در مورد اینکه کدام مناطق دارای به روزرسانی هستند وجود ندارد. با این حال ، تلویزیون های سامسونگ ، تلویزیون های اندروید و تلویزیون های فایر می توانند از این برنامه در انگلستان ، فرانسه و آلمان استفاده کنند. همچنین پیشنهاداتی وجود دارد که این مناطق اولین کسانی هستند که برنامه تیک تاک را برای تلویزیون های هوشمند ال جی دریافت می کنند.

تیک تاک برای مشاهده عمودی در موبایل بهینه شده است ، بنابراین باید دید برنامه جدید چگونه روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون های هوشمند پخش می شود. هدف از این ابتکار تقویت مخاطب در زمینه های مختلف است و همچنین می تواند مبالغ تبلیغات بیشتری را از طریق تماشای تلویزیون به دست آورد.

این پلت فرم ویدیویی کوتاه به شدت در حال گسترش حضور خود در زمینه تلویزیون های هوشمند است. با توجه به اینکه در حال حاضر برای تلویزیون های سامسونگ ، تلویزیون های اندروید و تلویزیون های فایر در فرانسه ، آلمان و انگلستان در دسترس است ، افزودن تلویزیون های ال جی به این لیست مطمئناً تقویت کننده خواهد بود.

 

تیک تاک در هر ماه بیش از یک میلیارد کاربر دارد

 

چند روز پیش ، تیک تاک امروز اعلام کرد که ماهانه بیش از 1 میلیارد نفر از این برنامه استفاده می کنند. Bytedance تیک تاک را در ماه مه 2017 راه اندازی کرد و صدها میلیون دلار برای ورود به بازارهای خارجی سرمایه گذاری کرد. بعداً ، Bytedance یک میلیارد دلار برای خرید musical.ly ، محصولی مشابه در آمریکای شمالی ، در نوامبر 2017 هزینه کرد. این بیشتر موقعیت غالب تیک تاک را در بازار جهانی تثبیت کرد. پیش از این ، داده های سنسور تور (Sensor Tower) نشان می داد که تیک تاک 3 میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است ، و این اولین برنامه غیر فیس بوک است که به این مهم دست یافته است. این پیام تشکر است که تا حدودی خوانده می شود.

" در تیک تاک ، ماموریت ما الهام بخشیدن به خلاقیت و ایجاد شادی است. امروز ، ما این ماموریت و جامعه جهانی تیک تاک را جشن می گیریم. در حال حاضر ، بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از یادگیری ، سرگرمی یا کشف چیزهای جدید در تیک تاک هر ماه خوشحال می شوند. در تیک تاک ، خانواده ها ، مشاغل کوچک و سازندگان جامعه ای بسیار متنوع را تشکیل می دهند و ما مفتخریم که میزبان شما هستیم. " 

تیک تاک به بخشی پرشور از زندگی مردم در سراسر جهان تبدیل شده است زیرا سازندگان ما خلاق و معتبر هستند. جوامع جهانی ما به دلیل توانایی خود در دستیابی به میلیون ها نفر در طول نسل های گوناگون قابل توجه هستند. از موسیقی ، غذا ، زیبایی و مد ، گرفته تا هنر ، شغل و همه چیز در این بین ، فرهنگ واقعاً با تیک تاک شروع شد. "

 

 

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد