|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

IBM واکسیناسیون کووید 19 را برای کارکنان ایالات متحده ضروری می کند

امیررضا فروزان

کارگران این شرکت تا 8 دسامبر فرصت دارند تا به طور کامل در برابر کووید 19 واکسینه شوند.

IBM به کارکنان آمریکایی خود گفته است که باید با استناد به الزامات واکسن جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده ، برای پیمانکاران دولتی ، تا 8 دسامبر در برابر کرونا واکسینه کامل شوند.

" همانطور که ما در طول همه گیری همه گیر گفتیم ، شرکت به ما گفت که اقدامات بهداشتی و ایمنی IBM بر اساس علم انجام می شود. با توجه به گسترش مداوم کرونا ، شرایط بالینی محلی در اطراف سایت های IBM و واقعیت این که واکسن ها به راحتی در سراسر کشور در دسترس است ، اکنون از همه کارکنان IBM ایالات متحده می خواهیم که تا 8 دسامبر به طور کامل واکسینه شوند. "

IBM به ما گفت که اگر کارکنان درخواست های مربوطه را تا 8 نوامبر ارائه دهند ، " معافیت های پزشکی و مذهبی خاصی " را در این سیاست در نظر می گیرد. در غیر این صورت این شرکت می گوید این دستور " برای کارکنان IBM ایالات متحده صرف نظر از اینکه کجا کار می کنند و هر چند وقت یکبار وارد دفتر IBM می شوند " اعمال می شود. کارکنانی که مهلت 8 دسامبر را از دست بدهند ، در 9 دسامبر " در مرخصی بدون حقوق " قرار می گیرند.

با این حال ، کارکنان واکسینه نشده به طور کامل اخراج نخواهند شد و IBM گفت کارمندانی که از 15 دسامبر در مرخصی بدون حقوق هستند همچنانپ بخشی از حقوق خود را دریافت می کنند. هنوز مشخص نیست چه مدت به کارمندان اجازه داده می شود در مرخصی بدون حقوق بمانند ، اما احتمالاً بسیاری از آنها مجبورند از سیاست واکسن پیروی کنند یا قبل از مدت زمان طولانی (بیکاری) در جایی دیگر کار پیدا کنند.

رئیس جمهور بایدن در ماه سپتامبر دستور داد که افرادی را که در قوه مجریه کار می کنند و پیمانکاران فدرال را ملزم به واکسیناسیون کامل کنند. (همچنین از شرکت های بزرگ خواسته شد که یا نیازهای (موراد تزریق) واکسن را معرفی کنند یا به آزمایش هفتگی کووید 19 (همانند PCR) متعهد شوند.) او همچنین از شرکت های بیشتری خواست تا واکسن های کرونا را در همان روزی که IBM بیان کرده ، اجباری کنند.

IBM در نسخه ای از یادداشت داخلی که توسط CNBC به دست آمده است ، گفت : " به عنوان یک پیمانکار فدرال ، رعایت این دستور از سوی IBM ضروری است. "

دستورالعمل مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) بیان می کند که افراد دو هفته پس از تزریق نهایی واکسینه می شوند ، بنابراین آخرین کارکنان IBM  که می توانند واکسن را دریافت کنند 24 نوامبر است. این فرض بر این است که آنها واکسن تک دوز دریافت می کنند. هر کسی که واکسن دو تزریقی مدرنا یا فایزر را دریافت کند ، باید اولین دوز را تا 27 اکتبر دریافت کند تا مهلت مقرر را رعایت کند. اطلاعات بیشتر در مورد زمان هر نوع واکسن در وب سایت CDC موجود است.

 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد