|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گلکسی نوت 8 سامسونگ دیگر پشتیبانی و به روز رسانی را دریافت نمی کند

امیررضا فروزان

احتمالاً گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 به عنوان مدلی شناخته می شود که پس از حادثه دستگاه های نوت 7 عرضه شده است.

احتمالاً گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 به عنوان مدلی شناخته می شود که پس از حادثه دستگاه های نوت 7 عرضه شده است. (کسانی که نمی دانند ، دومی (گلکسی نوت 7) مشکل باتری داشتند که باعث انفجارهای تصادفی می شد.) منظور ما این است که برای هر گوشی ، اگر سری سابق شهرت خوبی نداشته باشد ، ورود به بازار بعنوان مدل بعدی بسیار دشوار است. اما خوشبختانه این گوشی می تواند دل مشتریان را جلب کند. بنابراین ، موبایل بعدی با صفحه نمایش بزرگ تولید کننده کره ای درمیلیون ها باکس فروخته شد. در حال حاضر ، این شرکت اعلام کرده است که دوره پشتیبانی رسمی دستگاه به پایان رسیده است و دیگر به روز نمی شود.

جالب است که چندی پیش سامسونگ بیانیه ای صادر کرد. در آن ، این شرکت گفت که حداقل سه ارتقاء اصلی سیستم عامل را در طول عمر آنها برای بسیاری از خطوط اصلی خود ارائه می دهد. اما اکنون می بینیم که گلکسی نوت 8 که بسیار پسندیده و مورد استقبال بوده است در لیست گنجانده نشده است.

سامسونگ گلکسی نوت 8 در سال 2017 با طراحی جدید و دوربین دوگانه عرضه شد. بیش از 4 سال است که در بازار وجود دارد. اما سامسونگ تنها دو نسخه اصلی ارتقاء سیستم عامل اندروید را برای این دستگاه منتشر کرده است. حتی از به روزرسانی اندروید 10 و One UI 2.0 صرف نظر کرد.

با این حال ، سامسونگ تا اکتبر سال گذشته چهار سال به روزرسانی های امنیتی را برای گلکسی نوت 8 ارائه کرد. اما برنامه به روزرسانی ماهانه به برنامه به روز رسانی سه ماهه تغییر کرد. به روز رسانی امنیتی در آگوست امسال آخرین به روزرسانی برای سامسونگ گلکسی نوت 8 است. همانطور که گفته شد ، پس از این به روز رسانی ، دیگر پشتیبانی رسمی دریافت نمی کند.

 

آیا آینده ای برای سری های نوت گلکسی سامسونگ وجود دارد ؟

 

متأسفانه سری گلکسی نوت سامسونگ نیز در وضعیت نامشخصی قرار دارد. دستگاه های جدید بارها به تعویق افتاده اند و همچنین اخباری مبنی بر جایگزینی آن با سری جدید اس (S) وجود دارد. خب ، برخی از ویژگی های منحصر به فرد آن در مدل های سری S ظاهر می شود. اتفاقی مشابه با قلم سری S آن رخ داد. گوشی های تاشو امسال سامسونگ دارای قلم است. به هر حال ، جدیدترین رندرهای آینده سامسونگ گلکسی S22 اولترا یک قلم S شبیه به سری نوت را نشان می دهند. اما اگر گوشی های تاشو که در بالا ذکر شد از شکاف قلم داخلی صرف نظر کردند ، سری S به احتمال زیاد همراه آن خواهد بود.

 

رندر های سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

 

 

در مورد خود سری ، به نظر می رسد سامسونگ این پروژه را متوقف کرده است. اما 200 هزار نفر از طرفدار با امضای طوماری از سامسونگ خواسته اند این خط را دوباره زنده کند. از نظر استراتژی شرکت ، سری نوت جایی ندارد. اما اگر ارتش عظیم طرفداران نوت را در نظر بگیریم ، شاید سامسونگ در مورد چگونگی بازگرداندن آن فکر کند.

 

 

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد