|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

مایکروسافت ویژگی های جدید دسترسی ایکس باکس را اعلام کرد

امیررضا فروزان

تغییراتی در بازار بازی های ایکس باکس ، تنظیمات کنسول و موارد دیگر رخ می دهد.

مایکروسافت به عنوان بخشی از تلاش های خود برای بهبود دسترسی محصولات خود ، به روز رسانی های گسترده ای را برای بازار بازی های ایکس باکس ، تنظیمات سری های ایکس باکس S و ایکس باکس X و موارد دیگر اعلام کرده است.

اعلامیه این شرکت با برچسب های قابلیت دسترسی بازی برای فروشگاه مایکروسافت در ایکس باکس آغاز شد ، " که ویژگی های دسترس پذیری موجود در هر بازی را نشان می دهد تا بتوانید قبل از خرید یا بارگیری آنها تصمیمات آگاهانه بگیرید. " 

مایکروسافت می گوید این برچسب ها 20 ویژگی دسترسی را شامل می شود ، مانند " منوهای بازی ، گزینه های زیرنویس ، بازنگری ورودی ، پشتیبانی از کیبورد کامل و گیم پلی Single Stick " که توسعه دهندگان می توانند در بازی های خود قرار دهند تا لذت بردن آنها برای همه بازیکنان آسان شود.

این شرکت همچنین می گوید " یک صفحه برجسته جدید دسترسی پذیری در فروشگاه مایکروسافت بر روی ایکس باکس ، بازی هایی را مشخص می کند که دارای برچسب های متعدد ویژگی دسترسی به بازی هستند ، توسط جامعه بازی و ناتوانی شناخته شده اند ویا قابلیت دسترسی نوآورانه را نشان می دهند. "

اما فروشگاه مایکروسافت بر روی ایکس باکس تنها چیزی نیست که به روز می شود. مایکروسافت می گوید که تغییراتی را در سری های X و S ایکس باکس نیز اعمال می کند ، با تغییر نام صفحه " سهولت دسترسی " در تنظیمات کنسول ها به " دسترسی پذیری " ، بنابراین دسترسی به هدف آن کمی آسان تر خواهد بود.

همچنین کنسول ها دارای منوی تنظیمات سریع در راهنمای ایکس باکس هستند تا امکان دسترسی به امکانات را در اسرع وقت فعال یا غیرفعال کنند. (برای مثال اگر چند نفر از کنسول استفاده کنند ، یا اگر یک ویژگی در بازی مفید است اما هنگام پخش ویدئو مفید است ، مفید است.)

بعدی : تنظیم فیلترهای رنگی که " به طور جهانی برای همه چیز در سری های X و S ایکس باکس اعمال می شود ، از جمله همه بازی ها ، فیلم ها ، برنامه ها ، منوها و غیره . " به جای این که از صاحبان کور رنگی ایکس باکس بخواهید تنظیمات داخل هر بازی یا برنامه ای را مدیریت کنند ، با فرض اینکه آنها این تنظیمات را در وهله اول ارائه می دهند.

تغییرات ویژه کنسول با انتشار رسمی نایت مود که مایکروسافت در ماه آگوست شروع به آزمایش کرد و گزینه های گفتار به متن و متن به گفتار در برنامه جهانی در برنامه تنظیمات ، به طور جهانی تکمیل شد.

همچنین مایکروسافت می گوید دسته بی سیم ایکس باکس ، دسته های بی سیم سری دو الیت ایکس باکس و دسته Adaptive ایکس باکس را با " اتصال بهتر بین دستگاه ها و کاهش تاخیر" و سایر ویژگی های نسل بعدی که قبلاً محدود به دسته های ایکس باکس های سری S و X محدود بودند ، آپدیت می کند.

مایکروسافت می گوید : " ما می دانیم که برای تبدیل بازی به مکانی که همه می توانند از آن لذت ببرند و به شیوه خود بازی کنند ، ما باید سفارشی سازی و انتخاب را ارائه دهیم و همیشه بازیکنان خود را در مرکز همه کارهایی که انجام می دهیم قرار دهیم. " بازی های قابل دسترس و فراگیر ، اصل هر کاری است که ما انجام می دهیم زیرا ما واقعاً معتقدیم که وقتی همه بازی می کنند ، همه ما برنده می شویم. "

به همین منظور ، این شرکت می گوید که اواخر اکتبر یک دوره رایگان دسترسی اساسی به بازی را در پلتفرم Microsoft Learn ارائه می دهد. همچنین اطلاعاتی در مورد ویژگی های دسترسی که استودیوی بازی سازی 343 Industries آن را در Halo Infinite گنجانده است به اشتراک گذاشت. جزئیات بیشتر در مورد آن ویژگی ها را می توانید در اطلاعیه رسمی این شرکت مشاهده کنید.

 

 

منبع : pcmag

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد