|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

رسمی : کاربران اینستاگرام می توانند مستقیماً با کاربران مسنجر چت کنند

امیررضا فروزان

پس از دو سال آماده سازی طولانی ، فیس بوک در اول اکتبر اعلام کرد که اکنون دو برنامه موبایلی خود ، اینستاگرام و مسنجر ، از عملکردهای چت بین برنامه ای پشتیبانی می کند. فیس بوک گفته است که کاربران می توانند این ویژگی را به صورت دستی روشن کنند.

پس از دو سال آماده سازی طولانی ، فیس بوک در اول اکتبر اعلام کرد که اکنون دو برنامه موبایلی خود ، اینستاگرام و مسنجر ، از عملکردهای چت بین برنامه ای پشتیبانی می کند. فیس بوک گفته است که کاربران می توانند این ویژگی را به صورت دستی روشن کنند. در حقیقت ، 70 درصد از کاربران اینستاگرام می توانند عملکرد چت با کاربران مسنجر را فعال کنند.

 

ویژگی ریلز در اینستاگرام

 

برنامه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام در سال 2010 تاسیس شد و فیس بوک خرید این برنامه را در 2012 تکمیل کرد. در حال حاضر ، کاربران فعال ماهانه جهانی اینستاگرام بیش از 1 میلیارد نفر هستند. مسنجر یک برنامه پیام رسانی فوری است که توسط خود فیس بوک توسعه یافته است. در حال حاضر ، کاربران فعال ماهانه جهانی بیش از 1.3 میلیارد نفر هستند. این دو برنامه ، همراه با خود فیس بوک ، یکی از محبوب ترین برنامه های اجتماعی در جهان هستند.

همچنین این برنامه تابع چت بین برنامه ای از ارتباط بین برنامه بین اعضای گروه پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از تم های سفارشی ، پس زمینه چت و استفاده از شکلک های سفارشی استفاده کنند. علاوه بر این ، این به روز رسانی همچنین رای گیری گروهی را ارائه می دهد و شکلک هایی به سبک نجومی نیز اضافه می کند.

 

فیس بوک توسعه اینستاگرام را برای کودکان متوقف می کند

 

فیس بوک اخیراً اعلام کرده است که توسعه سرویس "اینستاگرام برای کودکان" را متوقف می کند. پیش از این ، این طرح با مخالفت شدید کاربران و قانونگذاران مواجه شد.

فیس بوک در بیانیه ای گفت : " ما معتقدیم که ایجاد نسخه کودکان رویکرد درستی است. با این حال ، ما اکنون تصمیم گرفته ایم که پروژه را در آینده ارزیابی مجدد کنیم . " در عین حال ، تمرکز اینستاگرام بر روی جوانان ادامه خواهد داشت و عملکرد نظارت والدین را ارائه می دهد. 

اینستاگرام یک بستر اشتراک گذاری عکس است که متعلق به فیس بوک است. این پلت فرم در ماه مه (may) امسال اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدیدی از خدمات را برای کودکان زیر 13 سال توسعه دهد. اما سپس ، دادستان کل 44 ایالت و منطقه در ایالات متحده از فیس بوک خواستند که این طرح را کنار بگذارد و گفت که رسانه های اجتماعی ممکن است بر رشد سالم کودکان تأثیر بگذارد و فیس بوک در محافظت از کودکان عملکرد ضعیفی داشته است.

فیس بوک می گوید ایده ارائه برنامه های "ویژه" برای نوجوانان این است که شفافیت بیشتری را برای والدین ایجاد کرده و رفتار کودکان خردسال را که می خواهند از اینستاگرام دیدن کنند کنترل کند. قبل از اینکه فیس بوک تعلیق توسعه سرویس "اینستاگرام برای کودکان" را اعلام کند ، گزارشی در ماه گذشته بار دیگر "ویرایش اینستاگرام برای کودکان" را در مرکز توجه قرار داد.

بر اساس این گزارش ، فیس بوک بارها دریافته است که برنامه اینستاگرام آن برای برخی از نوجوانان مضر است. این گزارش به نقل از تحقیقات فیس بوک در سه سال گذشته پرداخته و تأثیر اینستاگرام را بر پایگاه کاربران جوان آن ارزیابی کرده و دریافت که دختران نوجوان بیشترین آسیب را متحمل شده اند. با این حال ، فیس بوک ادعا می کند که دختران پس از استفاده از برنامه اینستاگرام احساس بهتری خواهند داشت.

 

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد