|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

شیائومی از ایرفون 3 پرو TWS (EARPHONE 3 PRO) در چین رونمایی می کند ، ویژگی ها و قیمت این محصول را مشاهده کنید

امیررضا فروزان

شیائومی TWS ایرفون 3 پرو با ویژگی های ممتاز در چین رسمی شده است و دارای قیمت مناسب و طراحی جذاب است.

شرکت فناوری چینی گوشی مورد انتظار شیائومی CIVI و ساعت هوشمند Watch Color 2 را به پایان رساند. با این حال ، هدفون مورد انتظار این شرکت ، هدفون وایرلس جدید ، شیائومی TWS ای رفون 3 پرو این نمایش را دزدید.

 

XIAOMI TWS EARPHONE 3 PRO

 

 

علیرغم شباهت زیاد به ایر پاد اپل ، شیائومی TWS 3 پرو جنبه های جدیدی را از نظر طراحی اضافه می کند. این ظاهر بیرونی کمی از هدفون TWS آن را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار جدا می کند. علاوه بر این ، این ایربادها جانشین گوشی های شیائومی TWS 2 با استقبال خوب این شرکت هستند که سال گذشته عرضه شد.

 

شیائومی TWS ایرفون 3 پرو در چین راه اندازی شد

 

بر اساس یک پست Weibo توسط این شرکت ، شیائومی TWS ایرفون 3 پرو اولین هدفون TWS در جهان است که دارای کدک LHDC 4.0 است که تجربه گوش دادن کلی شما را با کیفیت صدا در سطح HiFi افزایش می دهد. در اوایل ماه جاری ، شیائومی تأیید کرد که هدفون TWS 3 پرو و موبایل CIVI در همان رویداد معرفی رونمایی خواهند شد. قرار بود رویداد فوق در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی چین (11.30 صبح IST) در 27 سپتامبر برگزار شود. این هدفون در چین با قیمت 699 پوند (حدود 92 دلار) به فروش می رسد. می توانید این هدفون را در چین از قبل رزرو کنید. سفارشات از 9 اکتبر آغاز می شود.

 

ویژگی ها و سایر جزئیات

 

برای اولین بار ، شیائومی از ANC Adaptive در هدفون های بی سیم واقعی خود استفاده کرده است. فرآیند ANC تطبیقی شامل حالت افزایش صدای انسان ، حالت محیط و قابلیت کاهش نویز 3 مرحله ای است. در صورتی که اعداد و ارقام مورد توجه باشند ، شیائومی TWS ایرفون 3 پرو باید بتواند صداها را تا 40dB کاهش دهد. این برای هدفون های بی سیم واقعی بسیار مناسب است. گذشته از این ، هدفون های اخیراً رونمایی شده دارای صدای فضایی (یا 360 درجه) هستند و ازورودی  شارژ تایپ سی پشتیبانی می کنند.

 

XIAOMI TWS EARPHONE 3 PRO

 

طبق گفته شیائومی ، هنگام خاموش شدن ANC ، هدفون های جدید می توانند تا 6 ساعت دوام بیاورند. با این حال ، این اعداد به احتمال زیاد در شرایط واقعی متفاوت است. علاوه بر این ، شما می توانید بین سه گزینه رنگ بسیار جذاب از جمله سبز جنگل عمیق ، سفید و سیاه را انتخاب کنید. علاوه بر این ، غول فناوری چین اصرار دارد که هدفون های جدید آن سبک تر و جمع و جورتر از مدل های قبلی است. ضریب کاهش فرم راحتی بیشتری را ارائه می دهد و تداخل را به حداقل می رساند.

وزن این هدفون تنها 4.8 گرم است. به عبارت دیگر ، کاربران می توانند آنها را برای مدت طولانی تری بدون احساس ناراحتی بپوشند. همچنین ، دارای یک مبدل مغناطیسی در داخل برای ارائه صدای برتر از طریق ارتعاشات حساس است. علاوه بر این ، آنها از نویز تطبیقی با کاهش عمق تا 40 دسی بل برخوردار هستند. آنها می توانند سر و صدای محیطی بیشتری نسبت به بیشتر هدفون های موجود در بازار امروز داشته باشند.

 

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد