|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

لی جون : شیائومی تلاش می کند تا به رنک یک اسمارت فون ها در دنیا تبدیل شود

امیررضا فروزان

غول تولید چینی ، شیائومی ، در بازار گوشی های هوشمند بسیار خوب عمل کرده است.

این شرکت در بسیاری از بازارهای جهان مارک شماره یک است. مهمتر از همه ، در بازار هند ، شیائومی چندین سال متوالی شماره یک بوده است. بازار هند دومین بازار بزرگ جهان پس از چین است. به گفته مدیر عامل شیائومی ، لی جون ، این شرکت اطمینان دارد که یک هدف بزرگ را تعیین می کند. او گفت که هدف این شرکت تبدیل شدن به مارک شماره یک تلفن همراه در جهان است. علاوه بر این ، لی جون گفت که همه باید صبور باشند زیرا همیشه در کارآفرینی و نوآوری موانع وجود دارد.

 

لی جون مدیر عامل شیائومی

 

لی جون در رویدادی در اوایل امروز گفت که توسعه شیائومی از نقطه داغ نوآوری و کارآفرینی جدا نشدنی است. لی جون معتقد است که تولید هوشمند هنوز (در مرحله) " اقیانوس آبی " است. در حال حاضر ، 75 درصد از شرکتهای سراسر چین در حال حاضر به نوعی تولید هوشمند انجام می دهند. همچنین ، اولین مرحله از کارخانه هوشمند شیائومی در Yizhuang نیز آغاز شده است.

 

در پایان جولای امسال ، بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل شیائومی ، لی جون ، اظهار داشت که محموله های تلفن همراه شیائومی برای اولین بار از اپل پیشی گرفته و به رتبه دوم جهان رسیده است. این نتیجه کار سخت "سربازان" جهانی شیائومی است. در آن زمان ، لی جون ادعا می کرد که حریفش بسیار قدرتمند است و وظیفه اش حفظ جایگاه دوم بود. با این حال ، چند ماه بعد ، به نظر می رسد که موقعیت او تغییر کرده است.

 

شیائومی می خواهد برای مدت طولانی در رتبه اول باشد

 

هدف شیائومی نه تنها صعود به قله بازار اسمارت فون ها بلکه حفظ آن برای مدت طولانی است. به گفته تحلیلگران ، یکی از اقداماتی که این شرکت باید انجام دهد ، ساده سازی نام گذاری موبایل های خود است. بر اساس برخی گزارش ها ، موفقیت شیائومی در درجه اول بر سقوط هواوی به دلیل تحریم های آمریکا استوار است. با این حال ، موضوع برتری بلند مدت بحث برانگیز است. تا حد زیادی به موفقیت شیائومی در بازارهای خارج از چین بستگی دارد. همچنین ، این شرکت باید به طور جدی در مورد ورود به بازار ایالات متحده و تکرار موفقیت وان پلاس فکر کند ، که موفق شد با بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده در فروش دستگاه های خود مذاکره کند.

 

شیائومی نمی تواند از سرمایه گذاری جدی در تبلیغات و بازاریابی جلوگیری کند. باید بودجه را برای اهداف تبلیغاتی و ایجاد تصویر مثبت افزایش دهد. بدیهی است که شرکت باید دارای صلاحیت باشد و سیاست قیمت گذاری متعادل خود را حفظ کند. علاوه بر این ، به نوآوری های واقعی و توسعه فناوری های جدید نیاز خواهد داشت. همچنین این شرکت باید کیفیت محصولات و نرم افزارهای خود را ارتقا دهد.

 

 

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد