|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اپل قصد دارد کارت های واکسیناسیون کووید 19 را به کیف پول بیاورد

امیررضا فروزان

گفته می شود پشتیبانی از "سوابق سلامت قابل تأیید" در به روز رسانی نرم افزار ارائه می شود.

اپل اعلام کرده قصد دارد در به روزرسانی نرم افزاری آینده ، پشتیبانی از " پرونده های سلامت قابل تأیید " ، از جمله کارت های واکسیناسیون کووید 19 ، را به برنامه پرداخت و شناسایی بخش کیف پول خود اضافه کند.

این شرکت در وب سایت توسعه دهندگان خود اعلام کرد که برنامه Health آن با iOS 15 به روز شده است تا از پرونده های پزشکی که مطابق با مشخصات کارت های سلامت هوشمند است که توسط برنامه انفورماتیک سلامت محاسباتی بیمارستان کودکان بوستون تهیه شده است ، پشتیبانی کند. به زودی این سوابق به بخش کیف پول نیز راه پیدا می کند که از قبل روی هر آیفون و اپل واچ نصب شده است.

اپل گفت که کاربران به زودی می توانند " سوابق واکسیناسیون قابل بررسی کووید 19 را به عنوان کارت واکسیناسیون در کیف پول اپل اضافه کنند تا به مشاغل ، مکان ها و موارد دیگر ارائه شود. " همچنین به توسعه دهندگان اجازه می دهد " از یک دکمه جدید برای اطلاع کاربران استفاده کنند که می توانند اطلاعات واکسیناسیون خود را به طور ایمن در برنامه Health بارگیری و ذخیره کرده و سریعاً به کیف پول اضافه و ارائه کنند. "

این بخشی از تلاش مستمر اپل برای تبدیل کردن بخش کیف پول به بیش از یک برنامه مرتبط با پرداخت ها است. از نظر فنی ، اپل پی (Apple Pay) از ابتدای راه اندازی خود بیش از یک نسخه اصلی بوده است ، اما عرضه iOS 15 با استفاده از آن برای دسترسی به سرویس های ترانزیت ، صدور شناسنامه در کشورهای شرکت کننده ، ذخیره شناسنامه دانش آموزان ، مدیریت کلیدهای دیجیتال خودرو و مدیریت دولت ، ابزار آن را بسیار افزایش داده است. 

این شرکت همچنین بیشتر تلاش خود را بر روی کووید 19 از زمان شروع همه گیری متمرکز کرده است. این برنامه از اعلان های قرار گرفتن در معرض خطر افزوده است ، یافتن سایت های واکسیناسیون در ایالات متحده از طریق اپل مپس (Apple Maps) را آسان کرده است و با تلاش برای استفاده از اپل استور برای انتشار اطلاعات غلط یا جمع آوری داده های خصوصی از طریق برنامه های ردیابی تماس با محدود کردن دسته بندی به موسسات معتبر مبارزه کرده است.

اپل اعلام نکرد که چه زمانی قصد دارد به روزرسانی ای را ارائه کند که از پرونده های کیفی در کیف پول پشتیبانی می کند ، اما MacRumors گزارش داد که این ویژگی با انتشار iOS 15.1 عرضه می شود.

 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد