|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ردمی 9 اکتیو در هند رونمایی شد ، فروش این محصول از 24 سپتامبر در آمازون شروع می شود

امیررضا فروزان

ردمی 9 اکتیو با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها و مشخصات کافی به خوبی در هند راه اندازی شده است.

ردمی 9 اکتیو که اخیراً رونمایی شده است قرار است از امروز ، 24 سپتامبر از طریق آمازون در کشور به فروش برسد. روز پنجشنبه ، فهرست اختصاصی این موبایل در وب سایت تجارت الکترونیک فعال شد و تأیید کرد که در هند رسمی شده است.

 

ردمی 9 اکتیو

 

برند زیرمجموعه شیائومی ، ردمی 9 اکتیو را در قالب یک نوع وانیلی ردمی 9 عرضه کرده است. با این حال ، شایان ذکر است که این دستگاه تقریباً تمام مشخصات نسخه اصلی را حفظ می کند. به عنوان مثال ، هنوز دارای دوربین دوگانه در پشت است و دارای صفحه نمایش اچ دی پلاس ( HD+) مشابه است که دارای بریدگی به سبک قطره ای است. علاوه بر این ، شرکت فناوری چینی ردمی 9A اسپورت (Redmi 9A Sport) را به عنوان نسخه جدید ردمی 9A در هند راه اندازی می کند.

 

دسترسی و قیمت ردمی 9 اکتیو در هند

 

ردمی هند (Redmi India) روز پنجشنبه در توییتر خود اعلام کرد که ردمی 9 اکتیو از 24 سپتامبر از طریق فروشگاه های آمازون ، Mi Studio ، Mi.com و Mi Home به فروش می رسد. متأسفانه ، این شرکت جزئیات قیمت را فاش نکرد. با این حال ، یک میکروسایت در آمازون به ما ایده ای در مورد مشخصات موبایل ارائه داده است. علاوه بر این ، این گوشی با 4 گیگابایت + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. شما می توانید بین گزینه های رنگ مرجانی سبز ، مشکی کربنی و بنفش متالیک یکی را انتخاب کنید.

 

مشخصات (مورد انتظار)

 

فهرست آمازون نشان می دهد که ردمی 9 اکتیو آینده ، کاملاً شبیه موبایل هوشمند ردمی 9 خواهد بود. این گوشی می تواند از سیستم عامل اندروید مبتنی بر MIUI 12 استفاده کند. علاوه بر این ، احتمالاً از صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS با رزولوشن اچ دی پلاس (HD+) و نسبت تصویر 20: 9 استفاده می کند. یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو G35 در درون دستگاه به همراه 6 گیگابایت رم در دسترس خواهد بود.

 

مشخصات ردمی 9 اکتیو

 

علاوه بر این ، فهرست آنلاین نشان می دهد که ردمی 9 اکتیو دارای دو دوربین پشتی از جمله دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل است. علاوه بر این ، این دوربین دارای یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است که عکس های سلفی می گیرد و امکان تماس تصویری را فراهم می کند. علاوه بر این ، ردمی 9 اکتیو می تواند با حداکثر 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی عرضه شود.

برای اتصال ، موبایل دارای جک 3.5 میلی متری هدفون ، پورت تایپ سی و بلستر مادون قرمز (IR) است. همچنین ، به نظر می رسد ردمی 9 اکتیو شارژ خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تهیه می کند که با یک بار شارژ تا 35 ساعت مکالمه را ارائه می دهد. حسگر اثر انگشت در پنل پشتی برای احراز هویت بیومتریک موجود است.

 

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد