|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

تست باتری آیفون 13 : تقویت واقعی است

امیررضا فروزان

نتایج آزمایش ما نشان می دهد که بهترین دلیل برای خرید آیفون 13 ، افزایش طول عمر باتری است.

اپل وقتی گفت که خط آیفون 13 عمر باتری بهتری نسبت به مدل های قبلی دارد ، شوخی نکرد. در آزمایشاتی که به عنوان بخشی از مرور سری آیفون 13 انجام دادم ، متوجه شدم که عمر باتری موبایل های جدید به مراتب بهتر از مدل های قبلی است ، و این که آیفون 13 پرو مکس دارای طولانی ترین عمر باتری است که تا به حال در آیفون دیده ام.

تست باتری ما یک ویدیو را از طریق وای فای اجرا می کند تا زمانی که باتری موبایل تمام شود. این (ازمایش) خام است ، اما می توان آن را به طور خودکار انجام داد و در طول زمان بین دستگاه ها قابل مقایسه است.

اپل مراقب بود که قول هیچگونه عمر باتری خاصی را در آیفون های جدید ندهد. فکر کنم بخاطر فایو جی باشه ، (اما) بسته به فرکانس 5G و کیفیت سیگنال ، عمر باتری شما می تواند بسیار کوتاه تر از آنچه در اینجا می بینید باشد ، و وضعیت 5G در شرکت های مختلف و کشورها آنقدر گیج کننده است که فکر نمی کنم اپل تمایل به تعمیم داشته باشد. البته ، همیشه می توانید فایو جی را خاموش کنید.

در آزمایشات باتری ما ، بین آیفون 11 و سری 12 ، به دلیل تغییراتی در سخت افزار یا نرم افزار آیفون ، وقفه بزرگی (در یشرفت باتری) رخ داد. قبل از آیفون 12 ، گوشی ها عموماً 6 ساعت یا کمتر از صفحه نمایش (روشن) داشتند. سری 12 آن را به 9 ساعت افزایش داد.

اما خبر بزرگ در اینجا تفاوت بین سری آیفون 12 و سری آیفون 13 و تفاوت بین مدل های مختلف آیفون 13 است. من سال گذشته با توصیه آیفون 12 مینی خود را سوزاندم. فروش آن ضعیف بود ، تا حدی به دلیل کوتاهترین عمر باتری از خانواده اش. اما عمر باتری آیفون 13 مینی بهتر از آیفون 12 معمولی است. همه مدل های سری 13 نسبت به موبایل های قبلی پیشرفت قابل توجهی در باتری داشته اند.

و به نتیجه باتری آیفون 13 پرو مکس نگاه کنید ، این دیدنی است. قبلاً گفته بودم که آیفون 12 پرو مکس بهترین عمر باتری را نسبت به آیفون های دیگر داشته است. آیفون 13 پرو مکس آن را خرد می کند ، عمر باتری دو روزه این موبایل واقعی است.

من باید در مورد میزان این معنا برای بررسی نهایی خود فکر کنم. سال گذشته من آیفون 12 پرو مکس را پایین آوردم زیرا از قابلیت حمل و انعطاف پذیری مدلهای کوچکتر بسیار غافلگیر شدم. اما مردم واقعاً عمر باتری را دوست دارند ، و آیفون 13 پرومکس آن را در بیل خود دارد. شما چی فکر میکنید ؟

 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد