|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

تبلت 11 اینچی اچ پی رونمایی شد ، ویژگی ها و قینت را در اینجا مشاهده کنید

امیررضا فروزان

تبلت11 اینچی HP در 21 سپتامبر رونمایی شد و دارای ویژگی های چشمگیر و ویژگی های برتر است.

جدیدترین پیشنهاد غول فناوری آمریکایی دارای کیبورد جدا شونده است. می توانید این کیبورد جدا شونده را به صورت افقی و همچنین در حالت عمودی با استفاده از گیره های مغناطیسی در دو طرف صفحه نمایش نصب کنید.

 

تبلت یازده اینچی اچ پی

 

به گفته TimesofIndia ، تبلت 11 اینچی اچ پی از سیستم عامل ویندوز 11 استفاده می کند و این اولین تبلت اچ پی است که آخرین سیستم عامل را اجرا می کند. از نظر نوری و دوربین ، دستگاه دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. می توانید برای راحتی بیشتر از این لنز استفاده کنید. علاوه بر این ، اچ پی از تعداد بیشماری محصول دیگر که در زمان راه اندازی سیستم عامل ویندوز 11 عرضه می شوند ، رونمایی می کند. این شرکت دو مانیتور رومیزی جدید ، دو PC و یک لپ تاپ معرفی می کند.

 

قیمت و در دسترس بودن

 

تبلت جدید اچ پی که از دسامبر از طریق فروشگاه آنلاین رسمی شرکت به فروش می رسد دارای قیمت اولیه 599 دلار است. جدا از این ، شما می توانید دسته های پی سی (PC) 11 اینچی اچ پی را از طریق Best Buy در ماه دسامبر دریافت کنید. متأسفانه ، این شرکت هنوز از قیمت و در دسترس بودن این تبلت در سایر مناطق از جمله هند نامطلع است.

 

تبلت 11 اینچی اچ پی راه اندازی شد

 

این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی 11 اینچی IPS است که وضوح تصویر 2160 در 1440 پیکسل و حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می دهد. علاوه بر این ، دارای شیشه کورینگ گوریا گلس 5 برای محافظت بیشتر است. در زیر کاپوت ، رایانه لوحی دارای پردازنده چهار هسته ای Intel Pentium Silver N6000 ، همراه با گرافیک UHD اینتل است. جدا از آن ، با 4 گیگابایت رم LPDDR4x عرضه می شود و 128 گیگابایت SSD M.2 PCIe NVMe ارائه می دهد.

 

پی سی یازده اینچی اچ پی

 

علاوه بر این ، تبلت 11 اینچی اچ پی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که به عنوان دوربین سلفی و وب کم نیز عمل می کند. می توانید تبلت را روی کیبورد آن در حالت افقی یا حتی عمودی نصب کنید. این امر به دلیل دو گیره مغناطیسی امکان پذیر است. در نتیجه ، دستگاه می تواند از چیدمان های اسنپ ویندوز 11 در هر دو حالت استفاده کند. همچنین ، دارای قلم شیب قابل شارژ اچ پی است.

از نظر اتصال ، تبلت یازده اینچی اچ پی دارای بلوتوث v5 ، Wi-Fi 6 و پورت تایپ سی (USB Type-C) را ارائه می دهد. این دستگاه از باتری قوی 32.2 کیلووات ساعت می آید. دارای آداپتور برق 30 وات است. ابعاد رایانه لوحی 253x177x8 میلی متر (بدون صفحه کلید) و وزن آن 660 گرم است.

 

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد