|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

مایکروسافت دوربین بهبود یافته و قابلیت فایو جی را موبایل تاشو سرفیس دو 2 اضافه می کند

امیررضا فروزان

دوربین بسیار پیشرفته در موبایل تاشو اندروید مایکروسافت اکنون دارای سه لنز است و چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 888 از 5G پشتیبانی می کند.

موبایل تاشو سرفیس دو (Surface Duo) مایکروسافت در تلاش است تا تجربه تبلت سرفیس پرو را برای جهانی دستی ابداع کند. و در حالی که نسل اول در استفاده از کار افتاده بود ، ردموند با سرفیس دو 2 (Surface Duo 2) به روز شده بازگشته است ، که نشانه پایبندی این شرکت به این مفهوم است.

 

سرفیس دو 2 و کیفیت دوربین

 

دستگاه نسل دوم که چهارشنبه رونمایی شد ، ویژگی های کلیدی اصلی را از جمله پشتیبانی از شبکه های فایو جی و NFC برای پرداخت بدون تماس و دوربین سه لنز را اضافه می کند. این موبایل که دارای لولای تاشو در وسط است ، اکنون دارای صفحه نمایش دوقلوی 5.8 اینچی کمی بزرگتر است ، در حالی که در نسل اول 5.6 اینچ بود.

 

سرفیس دو 2

 

سرفیس دو 2 که سیستم عامل اندروید 11 را اجرا می کند ، هم اکنون با قیمت 1500 دلار در حالت پیش خرید در دسترس است. بله ، این تقریباً به اندازه  سرفیس لپ تاپ استدیو جدید است که مایکروسافت روز سه شنبه به عنوان نیروگاهی برای حرفه ای های خلاق و با کارت گرافیک Nvidia RTX معرفی کرد.

در حالی که سرفیس دو 2 فاقد گرافیک Nvidia است ، به هر حال موبایل است ، و دارای جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 888 با پشتیبانی از 5G و قابلیت پردازش سیگنال تصویر (ISP) لازم برای پردازش همزمان تصاویر از هر سه لنز دوربین است.

 

دوربین سرفیس دو 2

 

در حقیقت ، در حالی که صفحه نمایش دوقلو ویژگی اصلی سرفیس دو 2 است ، با توجه به اشکالات ناامید کننده ای که دوربین نسل اول ، یعنی دوربین 11 مگاپیکسلی تجربه می کرد ، دوربین ارتقا یافته می تواند بزرگترین پیشرفت موبایل باشد. تنظیم جدید سه لنز می تواند عکس های گسترده ، تله فوتو و فوق عریض را کنترل کند.

 

تماسی را از دست دادید ؟ لولا موبایل را بررسی کنید

 

طراحی تاشو سرفیس دو 2 امکانات نوآورانه زیادی را ارائه می دهد ، به ویژه اینکه بسیاری از برنامه های اندروید اکنون برای دستگاه های دو صفحه بهینه شده اند. مایکروسافت همچنین خاطرنشان می کند که می توانید هر دو برنامه را در کنار هم اجرا کرده و حتی بین برنامه های پشتیبانی شده بین صفحه ها بکشید و رها کنید.

 

لولای سرفیس دو 2

 

همچنین موارد بسیار کمتری برای طراحی تاشو موبایل وجود دارد که از جمله آنها می توان به نمایش ساعت و اعلان تماس ها و پیام ها در نوار باریک در امتداد لولا هنگام بسته شدن سرفیس دو 2 اشاره کرد.

 

سرفیس دو 2

 

ما به این نتیجه رسیدیم که سرفیس دو (Surface Duo) اصلی با رقبای فعلی تاشو مانند سامسونگ گلکسی زد فولد 2 قابل رقابت نیست و اشاره کردیم که Duo 2 نمی تواند به زودی بیاید. مایکروسافت درد دندان درآوردن نسل اول را می پذیرد و فرانک شاو ، سرپرست ارتباطات ، روز سه شنبه توضیح داد که ورودی های جدید در فضای تلفن همراه " به طور موجه " مورد بررسی دقیق قرار می گیرند.

 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد