|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

آیفون 14 پرو از صفحه نمایش پانچ هوال و لنزهای زاویه دار و عریض 48 مگاپیکسلی استفاده می کند

امیررضا فروزان

تنها چند روز پس از شروع پیش خرید سری آیفون 13 ، مینگ چی کو ، تحلیلگر محبوب اپل ، انتظارات سخت افزاری اصلی خود را برای مدل آیفون 14 پرو در سال آینده به اشتراک گذاشت.

به گفته وی ، آیفون 14 اپل با دوربین پانچ هوال و لنز زاویه باز 48 مگاپیکسلی عرضه می شود. طراحی صفحه نمایش پانچ هوال باعث می شود که آیفون 14 پرو دارای یک برش کوچک فقط برای دوربین خود باشد. این طراحی پایان دوران ناچ را شاهد خواهد بود و سنسور فیس آی دی (Face ID) ممکن است به زیر نمایشگر منتقل شود.

 

سنسور تاچ آیدی اپل

 

در مورد دوربین عقب ، لنز واید 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته (نسبت) به لنز 12 مگاپیکسلی واید مدل آیفون 13 پرو خواهد بود. انتظار می رود که اپل سری آیفون 14 را در نیمه دوم سال 2022 ، مطابق با زمان معمول انتشار ، منتشر کند. مینگ چی کو همچنین تأکید کرد که اپل قصد دارد نسل سوم آیفون SE را که از 5G پشتیبانی می کند در نیمه اول سال 2022 عرضه کند.

کو مینگ چی علاوه بر طراحی سوراخ پانچ و دوربین 48 مگاپیکسلی ، انتظارات خود از آیفون را نیز بیان کرد. طبق ادعاهای قبلی وی ، اپل اولین آیفون را با سنسور اثر انگشت زیر صفحه در نیمه دوم سال 2022 روانه بازار می کند. با این حال ، اکنون او انتظار دارد این دستگاه ها در نیمه دوم 2023 وارد بازار شوند. به دلیل کندتر بودن پیشرفت مورد انتظار به دلایل مشابه ، کو مینگ چی پیش بینی می کند که اولین آیفون تاشو اپل در سال 2024 عرضه شود. طبق گزارشات قبلی ، آیفون تاشو باید در سال 2023 عرضه شود. با این حال ، احتمالاً چنین نخواهد بود.

 

دوربین پانچ هوال در آیفون 14 پرو

 

مشخصات اپل آیفون 14

 

در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در مورد سری آیفون 14 وجود ندارد. با این حال ، نشتی از (اطلاعات) و مشخصات ظاهری کل مجموعه وجود دارد. این اولین اطلاعات برای این مجموعه است و فعلاً نمی توانیم گزارش را تأیید کنیم.

 

زمان رونمایی سری محصولات آیفون 14

 

این گزارش نشان می دهد که آیفون 14 و آیفون 14 پرو از صفحه نمایش 6.06 اینچی استفاده خواهند کرد. با این حال ، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرومکس با صفحه نمایش بزرگتر 6.68 اینچ عرضه می شوند. علاوه بر این ، دو نسخه اصلی آیفون 14 و آیفون 14 مکس از نمایشگرهای LTPS استفاده خواهند کرد. با این حال ، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش LTPO هستند. از این نظر به نظر می رسد که آیفون 14 مکس موقعیت پایین تری نسبت به آیفون 14 پرو دارد.

از نظر پیکربندی اصلی ، سری آیفون 14 با پردازنده جدید بایونیک A16 عرضه می شود. این تراشه با فرایند تولید 4 نانومتری ساخته شده است. به جز نسخه اصلی آیفون 14 که هنوز از دوربین دوگانه عقب استفاده می کند ، سه مدل دیگر همگی دارای سه دوربین پشتی هستند. در همان زمان ، دوربین اصلی دو مدل با مشخصات بالا ارتقا می یابد. ما انتظار یک سنسور 1/1.3 اینچی 48 مگاپیکسلی را داریم و گزارشاتی وجود دارد که احتمال می دهد دوربین جدید 48 مگاپیکسلی برای یک لنز فوق عریض استفاده شود.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد