|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

ویژگی های جدید watchOS 8

امیررضا فروزان

نسخه اصلی بعدی نرم افزار اپل واچ امروز با انتشار watchOS 8 ، وارد بازار می شود. حالا کاربران می توانند اطلاعات مربوط به سلامتی خود را با اعضای خانواده و پزشکان به اشتراک بگذارند ، یک لحظه مکث کنند و با برنامه جدید Mindfulness مکث کنند و عکس های حالت عمودی را به ابعاد ساعت تبدیل کنند.

نحوه به روز رسانی

 

ابتدا ، آیفون خود را به iOS 15 به روز کنید. به روز رسانی نرم افزار برای آیفون 6s و بعد از آن از امروز در دسترس است. سپس به دنبال بروزرسانی watchOS 8 در برنامه واچ در آیفون باشید. می توانید آن را در ساعت من < عمومی < آپدیت نرم افزار در برنامه واچ بیابید. watchOS 8 از اپل واچ SE و اپل واچ سری 3 و سری های بالاتر پشتیبانی می کند.

 

به اشتراک گذاری وضعیت سلامت

 

watchOS 8 و iOS 15 راه جدیدی را برای به اشتراک گذاری ایمن اطلاعات سلامت با اعضای خانواده و پزشکان انتخابی شما معرفی می کنند. اشتراک گذاری بهداشتی کاملاً اختیاری است ، اطلاعات همیشه بر روی دستگاه ذخیره می شود و روی سرور ذخیره نمی شود و می توانید در هر زمان اشتراک گذاری را لغو کنید.

 

اپل واچ

 

اشتراک گذاری سلامت در برنامه Health در آیفون با iOS 15 موجود است و داده های سلامتی جمع آوری شده از اپل واچ را می توانید در اینجا پیدا کرده و با اجازه شما به اشتراک بگذارید :

 

" با iOS 15 ، کاربران می توانند به طور ایمن به عزیزان خود اطلاعات مربوط به سلامتی و سلامتی خود را نشان دهند ، و آنها را قادر می سازد تا مکالمات معنی دار تری داشته باشند و حتی از راه دور از آنها پشتیبانی کنند ، زیرا هشدارها و تغییرات مهم را در طول زمان دنبال می کنند. در برنامه Health ، یک صفحه اشتراک گذاری جدید به کاربران امکان می دهد داده های خود را به صورت خصوصی با یک شریک یا مراقب مورد اعتماد به اشتراک بگذارند. کاربران کنترل کاملی بر روی داده هایی که به اشتراک می گذارند و با چه کسی ، خواه والدین سالخورده ای هستند که اطلاعات فعالیت خود یا سلامت قلب را با یکی از اعضای خانواده خود به اشتراک می گذارند ، شریکی که تصمیم می گیرد بینش های مربوط به پنجره باروری خود را به اشتراک بگذارد یا فردی که مبتلا به بیماری پارکینسون است ، دارند. که می خواهد داده های حرکتی خود را با یک متخصص فیزیوتراپی به اشتراک بگذارد. برای شخصی که این اطلاعات را دریافت می کند ، داده های مشترک با بینش ها و روندهای برجسته برجسته ارائه می شود. " 

 

ذهن آگاهی

 

اپل واچ از قبل برای کمک به شما در انجام تمرینات تنفسی هدایت شده ، برنامه تنفس را ارائه می دهد و اکنون این برنامه در حال گسترش است و به نام Mindfulness تغییر نام داده است. نسخه جدید به اضافه کردن جلسات تنفس هدایت شده و همچنین جلسات مدیتیشن بصری جدید ادامه می دهد. اپل فیتنس پلاس ، سرویس تمرین مشترک اپل ، همچنین با برنامه های مراقبه هدایت شده با برنامه Mindfulness ادغام می شود.

 

اپل واچ

 

صفحه ساعت جدید

 

اپل واچ سری 4 و بالاتر دو چهره ساعت جدید به دست می آورد : پرتره و زمان جهانی . پرتره یک صفحه ساعت دیجیتال بسیار جذاب است که از داده های عمق در عکس های حالت عمودی که در آیفون گرفته می شوند استفاده می کند تا سبک جدیدی از نمای ساعت عکس ایجاد کند. ساعت جهانی یک صفحه ساعت آنالوگ با گزینه ساعت دیجیتال است که زمان محلی را در سراسر جهان نشان می دهد.

 

حالت پرتره در صفحه اپل واچ

 

صفحه نمایش همیشه روشن

 

اپل واچ سری 5 و بالاتر از یک صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار است که وقتی مچ دست شما پایین است به جای خاموش کردن صفحه نمایش ، تیره می شود. Always-On از ابتدا از هر صفحه ساعت و نیز برنامه Workout پشتیبانی می کند ، و در حال حاضر بیشتر برنامه های اپل و همه برنامه های شخص ثالث می توانند بدون تار شدن ساعت دیجیتالی روی صفحه کار کنند.

 

اپل واچ

 

موارد بیشتر

 

watchOS 8 دارای برنامه های جدید و به روز شده و ویژگی های بیشتری است که می توانید از امروز با اپل واچ خود امتحان کنید :

  • برنامه Photos اکنون نکات برجسته عکس ها و خاطرات ویژه را نشان می دهد
  • اکنون می توانید عکس ها را از طریق پیام ها و نامه به اشتراک بگذارید
  • برنامه Home با نسخه بسیار بهبود یافته مورد بازنگری قرار گرفته است
  • حالت فوکوس با رفتارهای اعلان خودکار هنگام تمرین ، خوابیدن و موارد دیگر ، مزاحم نشوید را افزایش می دهد
  • ردیابی خواب در حال حاضر شامل تعداد تنفس است
  • تمرین اکنون پیلاتس ، تای چی و پیشرفتهای جدید در تمرینات دوچرخه سواری را دنبال می کند
  • برنامه تایمر در حال حاضر از چندین تایمر برچسب دار پشتیبانی می کند
  • برنامه مخاطبین برای اولین بار در دسترس است
  • Find My Devices اکنون با پشتیبانی AirTag و موارد دیگر در دسترس است

 

اپل واچ

 

منبع : 9to5mac

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد