|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گلکسی F42 سامسونگ می تواند در 29 سپتامبر در هند رونمایی شود

امیررضا فروزان

سامسونگ گلکسی F42 احتمالاً اواخر ماه جاری میلادی با ظاهر شدن این موبایل در Flipkart به قفسه فروشگاه های هند وارد می شود.

سامسونگ گلکسی F42 احتمالاً اواخر ماه جاری میلادی با ظاهر شدن این موبایل در Flipkart به قفسه فروشگاه های هند وارد می شود. غول تجارت الکترونیک هند در حال آماده شدن است تا در ماه جاری از موبایل جدید سامسونگ رونمایی کند. Flipkart از طریق تیزر فروش Big Billion Days خود به راه اندازی قریب الوقوع موبایل در کشور اشاره کرده است. در اینجا لازم به ذکر است که سری گلکسی F سامسونگ به طور انحصاری از طریق Flipkart به فروش می رسد.

خبرها در خیابان حاکی از این است که موبایل آینده این شرکت غول تکنولوژی و فناوری کره جنوبی گلکسی F42 خواهد بود. علاوه بر این ، سایت MySmartPrice ادعا می کند که این موبایل یک نسخه تجاری جدید از گلکسی Wide5 خواهد بود که به تازگی عرضه شده است. متأسفانه ، میکروسایت اختصاصی جزئیات کلیدی مربوط به این موبایل را فاش نمی کند. با این حال ، یک صفحه پشتیبانی از دستگاه آینده در اوایل این ماه در وب سایت رسمی شرکت فعال شد.

 

تاریخ راه اندازی سامسونگ گلکسی F42 توسط FLIPKART مشخص شده است

 

رویداد بیگ بنگ فلیپکارت نشان می دهد که موبایل هوشمند مورد انتظار یعنی سامسونگ گلکسی  F42 می تواند در 29 سپتامبر در هند عرضه شود. شایان ذکر است که میکروسایت اختصاصی این نام تجاری را تایید نمی کند. با این وجود ، نکات متعددی وجود دارد که نشان می دهد گلکسی F42 ، فایو جی خواهد بود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، گلکسی F42 فایو جی به طور انحصاری از طریق فلیپکارت (Flipkart) در دسترس خواهد بود. با این حال ، سامسونگ هنوز در این مورد مادر است. نام "F" معمولاً اشاره به گوشی هوشمند منحصر به فرد فلیپکارت از سامسونگ دارد.

 

سامسونگ F42 برنامه رونمایی از سری گلکسی

 

علاوه بر این ، سامسونگ جزئیات مربوط به گلکسی F42 فایو جی را مخفی نگه داشته است. به عبارت دیگر ، این تنها موبایل هوشمند سری F گلکسی است که اعلام نشده است. به نظر می رسد فرض کنیم که دستگاه مارک F در 29 سپتامبر از طریق فلیپکارت راه اندازی می شود. ماه گذشته ، دبیان روی ، افشا کننده در توییتر نوشت که گلکسی F42 فایو جی اواخر این ماه وارد بازار هند می شود. از آنجا که پایان ماه سپتامبر در حال نزدیک شدن است ، گلکسی F42 فایو جی ممکن است نزدیک باشد.

 

مشخصات و قیمت گذاری (مورد انتظار)

 

اگر به نظر برسد که سامسونگ گلکسی F42 نسخه جدیدی از گلکسی Wide5 است ، می توانیم از صفحه نمایش 6.6 اینچی امولد استفاده کنیم. علاوه بر این ، احتمالاً از یک شکاف Infinity-V برای قرار دادن لنز سلفی جلو استفاده می شود. این موبایل می تواند یک تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 را در درون خود قرار دهد. علاوه بر این ، به احتمال زیاد با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (از طریق کارت میکروSD) عرضه می شود. علاوه بر این ، ممکن است سیستم عامل اندروید 11 با پوسته سفارشی OneUI در بالا اجرا شود.

 

Samsung Galaxy F42

 

سنسور اثر انگشت احتمالاً در لبه کناری قرار گرفته است. از نظر اپتیکال ، این موبایل می تواند دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، سنسور 5 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده وسیع و میدان دید 115 درجه باشد. علاوه بر این ، می توان یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی در پشت آن قرار داد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در جلو وجود دارد. برای اتصال ، این تلفن احتمالاً دارای پورت تایپ سی (USB Type-C) ، GPS ، بلوتوث ، وای فای دو بانده ، فور جی LTE و فایو جی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

گلکسی Wide5 با قیمت 449،900 KRW (حدود 28،200 INR) به فروش می رسد. با این حال ، با توجه به این که گلکسی F42 (دارای) یک بودجه (مشابه) است ، احتمالاً دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه است. علاوه بر این ، با پیشنهادات بانکی با همکاری فلیپکارت جفت می شود. این امر قیمت اصلی آن را حتی بیشتر پایین می آورد.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد