|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

نوکیا در اندیشه ورود به بازار چین با دو اسمارت فون و تبلت

امیررضا فروزان

حدود دو دهه پیش ، نوکیا یک مرکز قدرتمند در صنعت موبایل بود.

با این حال ، با حرکت (باوجود حرکت این) صنعت از گوشی های برجسته به اسمارت فون ها ، نوکیا این روند را دنبال نکرد و به سرعت تبدیل به یک کشتی غرق شد. با این حال ، توسط یک شرکت فنلاندی ، اچ ام دی گلوبال (HMD Global) ، نجات یافت و از آن زمان ، این شرکت دوباره شناور شد. در "روزهای غرق شدن" خود ، این شرکت از بسیاری از بازارها از جمله بازار چین خارج شد. با این حال ، طبق گزارشات اخیر ، به نظر می رسد که نوکیا موبایل تمایل خود را به بازار چین افزایش داده است.

 

 

مشخصات تبلت نوکیا

 

پس از گزارشات نوکیا G50 فایو جی ، این شرکت در حال کار بر روی اسمارت فون دیگری برای بازار چین است. این همه ماجرا نیست ، این گزارش ادعا می کند که همچنین نوکیا در حال برنامه ریزی یک تبلت برای این بازار است. در حالی که شماره مدل اسمارت فون TA-1399 است ، نام تبلت نوکیا T20 است.

موبایل نوکیا TA-1399 قبلاً در گواهینامه کیفیت CQC ظاهر شده است. طبق اطلاعات گواهینامه ، این اسمارت فون آینده از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

 

تبلت نوکیا

 

علاوه بر این ، یک دستگاه نوکیا وجود دارد که در گواهینامه CQC نیز ظاهر شده است. از نظر دسته بندی دستگاه ، (این دستگاه) تبلت نوکیا T20 است. علاوه بر این ، HMD همچنین مدل TA-1394 نوکیا T20 را در بازار چین عرضه می کند. همه این دستگاه ها دارای شارژ سریع 10 واتی هستند. آ

بر اساس گزارشات ، نوکیا T20 دارای تراشه یونیساک (Unisoc یا همان Spreadtrum سابق) خواهد بود. پردازنده گرافیکی Mali-G52 است. مدل خاص پردازنده بین یونیاک تایگر T618 و T700 است.

یونیساک تایگر T618 (Spreadtrum سابق) یک چیپست هشت هسته ای سطح ابتدایی است که دارای دو هسته ARM کورتکس A75 سریع تا 2 گیگاهرتز و شش هسته ARM کورتکس A55 با کارایی بالا تا 1.8 گیگاهرتز است. تایگر T700 نیز از همین پیکربندی استفاده می کند.

طبق گزارشات و گمانه زنی های موجود ، نوکیا T20 با سیستم اندروید 11 عرضه می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.36 اینچی بوده و از اتصالات فور جی و وای فای پشتیبانی می کند. نسخه وای فای در اروپا حدود 190.14 پوند هزینه دارد ، در حالی که نسخه فور جی ، 207.29 پوند هزینه دارد. علاوه بر این ، این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز خواهد بود. به نظر می رسد که تنها نسخه آبی آن در خارج از چین وجود دارد.

شایان ذکر است که نوکیا G50 فایو جی قبلاً توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات دارای مجوز بوده و ورود آن به بازار چین را تأیید کرده است ، و افشاگری های اخیر نشان می دهد که نوکیا G50 در اوایل اکتبر در اروپا عرضه می شود. به احتمال زیاد مدلها همزمان عرضه و در فهرست جهانی قرار می گیرند.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد