|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اپ استور آمازون در مایکروسافت استور برای ویندوز 11 ظاهر می شود

امیررضا فروزان

مشخص شد که یک صفحه آمازون اپ استور در فروشگاه محتوای دیجیتالی مایکروسافت استور ظاهر شده است که می تواند برای نصب برنامه های اندروید در ویندوز 11 استفاده شود.

این برنامه در حال حاضر به طور عمومی در دسترس نیست و برای بارگیری آن نیاز به فعال سازی کد محصول و در دسترس بودن آن است. در زیر سیستم مورد استفاده ویندوز برای دستگاه اندروید.

بر اساس گزارشات ، اپ استور آمازون یکی از گزینه های نصب برنامه های اندروید در ویندوز 11 خواهد بود. انتظار می رود کاربران بتوانند خود اپلیکیشن ها را برای نصب نرم افزار تلفن همراه بارگیری کرده یا از اپ استور آمازون استفاده کنند که دارای رابط کاربری آشنا و بصری است. علاوه بر این ، کاربران می توانند توضیحات برنامه های اندروید را در فروشگاه مایکروسافت جستجو و مشاهده کنند ، اما هنگامی که سعی می کنند چنین محصولی را در دستگاه خود بارگیری کنند ، به فروشگاه اپ استور آمازون هدایت می شوند.

صرف نظر از نحوه برنامه ریزی کاربران برای بارگیری برنامه های اندروید ، از سیستم زیر ویندوز برای اندروید ، که قبلاً در مایکروسافت استور مشاهده شده بود ، برای راه اندازی آنها استفاده می شود. در حال حاضر ، زیر سیستم ویندوز برای اندروید در دسترس عموم نیست ، بنابراین هنوز زود است که در مورد ظاهر پشتیبانی کامل برای بارگیری برنامه های اندروید صحبت کنیم. مایکروسافت تأیید کرده است که تا زمان عرضه ویندوز 11 در 5 اکتبر از برنامه های اندروید در سیستم عامل پشتیبانی نمی شود. انتظار می رود که اپ استور آمازون تا پایان سال ظاهر شود ، اما تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

 

ویندوز 11

 

برنامه های به روز شده در ساختمان بعدی ویندوز 11 در دسترس خواهند بود

 

مایکروسافت به کار بر روی رفع اشکالات شناخته شده ادامه می دهد. و افزودن عناصر جدید به ویندوز 11 ، که به طور رسمی در 5 اکتبر راه اندازی می شود. در پیش بینی این رویداد ، ویندوز 11 بیلد 22000.194 در کانال بتا در دسترس Insiders قرار گرفت. که تعدادی اصلاحات دریافت کرده است ؛ و همچنین پشتیبانی از نصب برنامه های به روز قیچی ، ماشین حساب و ساعت ؛ که در حال حاضر در مایکروسافت استور موجود است…

در مورد اصلاحات ، تعداد زیادی از آنها در نسخه جدید سیستم عامل وجود دارد. توسعه دهندگان مشکلی را حل کرده اند که در آن مصنوعات در نوار عنوان هنگام فعال شدن ظاهر می شوند. و سپس غیر فعال کردن تم متضاد ؛ که استفاده از دکمه های "Minimize" ، "Maximize" و "Close" را مشکل می کند. رفع اشکالی که در برخی موارد توانایی استفاده از بلوتوث هنگام اتصال دستگاه ها را مسدود می کند. رفع اشکال که مانع از نمایش صحیح زیرنویس ها در برنامه ها می شود. آنها همچنین یک اشکال را که باعث ظاهر شدن GSOD هنگام استفاده از Modern Standby می شود ، برطرف کردند.

علاوه بر این ، ویندوز 11 (Windows 11 build 22000.194) با نیازهای سیستم مطابقت دارد. برای نصب بستر نرم افزاری بر روی دستگاه های فیزیکی و ماشین های مجازی. به همین دلیل ، در ماشینهای مجازی که قبلاً در حال اجرا بودند ؛ ممکن است به روز رسانی سیستم عامل به آخرین نسخه ها دشوار باشد. مایکروسافت تعدادی از اصلاحات کمتر قابل مشاهده را برای بهبود ثبات پلتفرم انجام داده است.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد