|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

آنر پلی 20 پرو (HONOR PLAY 20 PRO) با پردازنده مدیاتک هلیو G80 و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس منتشر شد

امیررضا فروزان

برند آنر که پس از جدایی از غول چینی هواوی مستقل شد ، موبایل میان رده Play 20 Pro را در پلتفرم سخت افزاری مدیاتک معرفی کرد.

این دستگاه دارای پردازنده هیلو G80 است. این تراشه شامل دو هسته کورتکس A75 با سرعت حداکثر 2.0 گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز است. زیر سیستم گرافیکی از شتاب دهنده Mali-G52 MC2 استفاده می کند.

این موبایل دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی فول اچ دی پلاس (Full HD +) با وضوح 2400 در 1080 پیکسل است. در بالای این پنل ، یک برش کوچک برای دوربین جلو بر اساس سنسور 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

 

HONOR PLAY 20 PRO

 

دوربین عقب دارای طراحی چهار جزء با عناصر سازماندهی شده در ماتریس 2 در 2 بود. پیکربندی شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک واحد 8 مگاپیکسلی با نوری زاویه باز ، یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

این تجهیزات شامل 8 گیگابایت رم و فلش مموری با ظرفیت 128 گیگابایت است. منبع تغذیه باتری قابل شارژ با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ 22.5 وات است. ابعاد 161.6 74 74.8 7. 7.46 میلی متر ، وزن 179 گرم.

این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 11 است. این دستگاه با قیمت تقریبی 260 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود.

 

HONOR PLAY 20 PRO

 

آنر تبدیل به سومین بزرگترین تولید کننده موبایل در چین ، جلوتر از شیائومی و اپل می شود

 

CINNO Research نتایج تجزیه و تحلیل خود از بازار اسمارت فون ها در چین را منتشر کرده است. معلوم شد که اخیراً "استقلال" از هواوی گرفته شده است ، (عنوان) تولید کننده لوازم الکترونیکی قبلاً وارد سه رهبر برتر چینی شده است ، زیرا 4 میلیون دستگاه در ماه ژوئیه فروخته و شیائومی (3.9 میلیون) و اپل (3 میلیون) را کنار گذاشته است.

رتبه اول متعلق به اوپو است که 5.6 میلیون گوشی هوشمند فروخت و پس از آن ویوو با 5.3 میلیون دستگاه فروخت. با این حال ، این ماه برای این شرکت بسیار متوسط بود. در این مدت ، تنها 26 مدل در کشور عرضه شد که 38.1 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. از این تعداد ، تنها 11 اسمارت فون از 5G پشتیبانی می کنند.

هنوز محاسبات انجام نشده است ، اما اعتقاد بر این است که "جریان" اصلی نمایش های مهم در ماه آگوست سقوط کرد ، تولید کنندگان چینی به طور خاص این ماه را انتخاب کردند تا با نسل جدید آیفون خود ، که باید در سپتامبر (باشد رقابت کنند).

این شرکت ها نزدیک به 29 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده اند که 23 میلیون آنها دارای اتصال نسل پنجم است. مجموع محموله ها 28.6 درصد و بازار 5G 79.6 درصد افزایش یافته است.

در عین حال ، تعداد کل اسمارت فون ها در چین به 400 میلیون دستگاه رسیده است. که بیشتر از تعداد کاربران موبایل های هر نوع در ایالات متحده یا اروپا است.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد