|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

13 شغل پردرآمد فناوری

امیررضا فروزان

مشاغل فناوری در حال افزایش است. با توجه به اداره آمار کار (BLS) ، پیش بینی می شود مشاغل رایانه از سال 2018 تا 2028 حدود 12 درصد رشد کند. برخی از مشاغل خاص فناوری حتی تا 32 درصد رشد بیشتری خواهند داشت.

اگر از فناوری لذت می برید و مهارت زیادی در عملیات و شبکه های کامپیوتری دارید ، حرفه فناوری آینده ای عالی را برای شما فراهم می کند. بیایید این زمینه شغلی جذاب و متغیر را بررسی کنیم و در مورد برخی از مشاغل پردرآمد فناوری که در حال حاضر موجود است ، آشنا شویم.

 

چرا باید در زمینه فناوری کار کنید ؟

 

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید در صنعت فناوری کار کنید. این نه تنها یکی از فعال ترین و در حال توسعه ترین زمینه های روی کره زمین است ، بلکه درآمد با کیفیت بالا را ارائه می دهد و رشد قوی را نشان می دهد. به عبارت دیگر ، شما یک شغل کامل با حقوق عالی خواهید داشت که به زودی از بین نمی رود.

اول از همه ، فناوری ، حداقل در حال حاضر ، اگر نگوییم جهان ، اوج تحقیق ، توسعه و تفکر خلاق در کشور است. در حالی که علوم سنتی مانند پزشکی و مهندسی مطمئناً از نوآوری برخوردارند ، به نظر نمی رسد که هیچ زمینه دیگری به شما این فرصت را بدهد ، یا تشویق کامل برای ایجاد چیزی جدید باشد. این یک چشم انداز بسیار هیجان انگیز برای بسیاری از مردم است.

فناوری همچنین شامل کار معنی داری است. گول نخورید که فکر می کنید مشاغل IT همه چیز مربوط به اخبار بیهوش کننده توییتر و بازی های موبایل مبهوت است. فناوری شامل مشاغل مهمی است که زندگی افراد را بهبود می بخشد و راه حلهای مفید و ارزشمندی را برای مشکلات دنیای واقعی ایجاد می کند.

همچنین تنوع زیادی در کار فناوری وجود دارد. فناوری تقریباً در همه صنایع کشور ، از جمله کشاورزی ، حمل و نقل ، روزنامه نگاری ، سرگرمی ، املاک و تولید ، جزء لاینفک است. شما از یک صنعت نام می برید و مطمئناً ده ها ، صدها و احتمالاً هزاران شغل فناوری در دسترس است. این به افراد با سابقه فناوری اجازه می دهد تقریباً در هر منطقه جغرافیایی ، هر زمینه و هر صنعتی کار کنند.

 

آیا در یک حرفه فناوری موفق خواهید بود ؟

 

چگونه می توانید مطمئن باشید که یکی از مشاغل امیدوار کننده در زمینه فناوری برای شما مناسب است ؟ تعهد و فداکاری زیادی می خواهد. با این حال ، ویژگی های خاصی منجر به یک حرفه موفق (و شاد!) در فناوری می شود.

در حالی که مشاغل فناوری شامل استدلال های علمی و داده های سخت است ، اما متفکر خلاق و (نیم کره) راست مغز در واقع سودمند است. مهم نیست که در چه موقعیتی هستید ، کار با فناوری شامل یافتن راه حل های خلاقانه است که هم قابل استفاده باشند و هم از نظر بصری جذاب باشند. تصادفی نیست که شرکت های فناوری از گوگل تا IMB دائماً در تلاش های خلاقانه سرمایه گذاری می کنند.

همچنین باید از حل مسئله لذت ببرید. تقریباً در هر پست برای مشاغل فناوری اطلاعات یا مشاغل فناوری ، عبارت "حل مشکل" در جایی از متن وجود دارد. اگر شما از افرادی هستید که سعی می کنید دوچرخه ، تلویزیون یا اتصال Wi -Fi خود را بدون کمک یک متخصص حرفه ای تعمیر کنید ، احتمالاً برای حرفه ای در زمینه IT مناسب هستید.

تمایل به یادگیری نیز حیاتی است ، به خصوص اگر می خواهید یکی از بهترین مشاغل فناوری را در صنعت به دست آورید. سیستم ها ، نرم افزارها و تجهیزات سریعتر از همیشه در حال پیشرفت هستند ، بنابراین شما باید کاملاً متعهد به آموزش مداوم از طریق کلاس ها ، گواهینامه ها ، سمینارها و اطلاعات مربوط به صنعت باشید.

در حالی که همه مشاغل فناوری به طور کامل به یک میز متصل نیستند ، مطمئناً زمان زیادی روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت. اگر تصور این که ساعت ها ، اغلب هفته های کاری کامل را جلوی سیستم بگذرانید غیرقابل تحمل به نظر برسد ، ممکن است حرفه های فناوری برای شما مناسب نباشد.

 

بهترین مشاغل فناوری سطح اولیه

 

اگر به دنبال حرفه ای با کیفیت بالا هستید ، ابتدا موقعیت های سطح اولیه را در نظر بگیرید. این مشاغل در فناوری اطلاعات نه تنها مشاغلی پایدار با حقوق عالی ارائه می دهند ، بلکه اغلب در دسترس افرادی است که به تازگی با حداقل تحصیلات وارد بخش فناوری شده اند.

 

1- برنامه نویس کامپیوتر

 

حقوق ورودی : 48،790 دلار
متوسط ​​حقوق : 84280 دلار
10٪ برتر برنامه نویسان با درآمد بالا : 134،630 دلار

 

برنامه نویسان کامپیوتر با نوشتن و آزمایش کد برای برنامه های کامپیوتری و نرم افزاری ، ایده هایی را که اغلب توسط توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار ایجاد شده اند ، می گیرند و به برنامه های واقعی تبدیل می کنند. به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر ، باید زبان رایانه ها ، از جمله سی پلاس پلاس ، جاوا و موارد دیگر را بدانید. با این حال ، یک مشکل در مورد این حرفه فناوری وجود دارد. طبق گزارش BLS ، چشم انداز شغلی برنامه نویسان کامپیوتری بین 2018 تا 2028 تا 7 درصد کاهش می یابد. با بیش از 250،000 شغل ، هنوز هم می تواند یک حرفه عالی برای ورود باشد ، اما ممکن است در 10 سال آینده فرصت های زیادی وجود نداشته باشد. طبق گزارش کریر واناستاپ (CareerOneStop) ، 74 درصد از کارکنان فعلی که اغلب در علوم کامپیوتر یا رشته های مرتبط (هستند) ، دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر هستند .

 

2- توسعه دهنده وب

 

حقوق ورودی : 37،930 دلار
متوسط حقوق : 69،430 دلار
10٪ برتر توسعه دهندگان وب با درآمد بالا : 124،480 دلار

 

دستمزد متوسط توسعه دهندگان وب ، آن را به یکی از بهترین مشاغل در بخش فناوری و اطلاعات تبدیل می کند. به عنوان یک توسعه دهنده وب ، مسئولیت اصلی شما طراحی و ایجاد وب سایت است. شما نه تنها مسئول ظاهر کلی و جذابیت بصری سایت هستید ، بلکه مسئولیت جنبه های فنی مانند سهولت استفاده ، چیدمان و عملکرد کلی را نیز بر عهده دارید. انتظار می رود تقاضا برای توسعه دهندگان وب بین سالهای 2018 تا 2028 ، 13 درصد افزایش یابد و این یکی از پرمخاطب ترین مشاغل فناوری اطلاعات در کشور باشد. بعلاوه ، آموزش استاندارد در سطح اولیه یک مدرک کاردانی است بنابراین می توانید به سرعت وارد این صنعت شوید ! با این حال ، ممکن است بخواهید برای دوره لیسانس به تحصیل بپردازید ، زیرا می تواند شما را به یک کاندیدای رقابتی تر تبدیل کند !

 

3- متخصص پشتیبانی کامپیوتر

 

حقوق ورودی : 38،270 دلار
متوسط حقوق : 62،770 دلار
10 درصد برتر متخصصین پشتیبانی کامپیوتر با درآمد بالا : 105،770 دلار

 

با ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد شبکه ها و سیستم ها ، متخصصان پشتیبانی رایانه استفاده از رایانه را برای سایر افرادی که ممکن است آموزش و دانش رایانه ای پیشرفته نداشته باشند ، آسان تر می کنند. آنها ممکن است شبکه های موجود را آزمایش و ارزیابی کنند ، تعمیر و نگهداری منظم را انجام دهند و سیستم های شبکه را عیب یابی کنند. در بسیاری از موارد ، یک متخصص پشتیبانی رایانه به مشکلات کاربر گوش می دهد و برای رفع مشکل مشاوره عیب یابی و تعمیر ارائه می دهد. بسیاری از متخصصان پشتیبانی رایانه برای شرکت های طراحی رایانه کار خواهند کرد. سایرین توسط سازمانهای آموزشی مانند دانشگاهها و مدارس محلی استخدام خواهند شد. رشد مشاغل مورد انتظار ، (نزدیک) 10 درصد می باشد ، که آن را به یک زمینه شغلی قابل اعتماد در زمینه فناوری برای فرصت های آینده تبدیل می کند. مدرک کاردانی همچنین شما را واجد شرایط تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی می کند ، اما ممکن است بسته به شرکت ، با لیسانس رقابت بیشتری داشته باشید.

 

10 شغل پردرآمد فناوری

 

ما برای شما بهترین مشاغل پردرآمد در زمینه فناوری را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید اطمینان داشته باشید که پس از فارغ التحصیلی به دنبال یک حرفه پردرآمد و پردرآمد خواهید بود. لیست زیر شامل ده شغل فناوری با بیشترین حقوق متوسط است. با تحصیلات بیشتر و آموزش های شغلی ممکن است از حقوق متوسط ذکر شده درآمد بالایی کسب کنید. تقریباً همه مشاغل برای استخدام در سطح اولیه به مدرک کارشناسی نیاز دارند.

 

1- مدیر کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی

 

متوسط حقوق: 142،530 دلار
رشد شغل: 11 درصد
تعداد فعالان : 414،400

 

مدیران پروژه های فناوری اطلاعات ، مدیران رایانه و سیستم های اطلاعاتی ، متخصصان پیشرفته و باتجربه ای هستند که اهداف فناوری اطلاعات را تعیین کرده و برنامه های سیستماتیک برای برآوردن آنها ایجاد می کنند. مانند بسیاری از مدیران ، آنها رویکرد همه جانبه ای برای مشاغل خود در نظر می گیرند ، برنامه های بلندمدت ایجاد می کنند ، وظایف خود را واگذار می کنند و مراحل عملیات را سازماندهی می کنند. همچنین آنها باید نیازهای پرسنل کوتاه مدت و بلند مدت و کارکنان را بر این اساس تعیین کنند. شما به عنوان یک مدیر کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی ، اساساً تمام کارهای مربوط به کامپیوتر را هدایت کرده و مراحل ایجاد یک شبکه و سیستم نرم افزاری بهتر را تعیین می کنید. آموزش سطح اولیه توصیه شده لیسانس است.

 

2- دانشمند تحقیقات کامپیوتر و اطلاعات

 

متوسط حقوق : 118،370 دلار
رشد شغل : 16 درصد
تعداد فعالان : 31،700

 

دانشمندان تحقیقات رایانه و اطلاعات که در خط مقدم فناوری اطلاعات قرار دارند ، روشهای جدیدی را برای استفاده از فناوری محاسبات ایجاد و طراحی می کنند. آنها تکنیک ها را تحقیق کرده و جهت های جدیدی را برای نرم افزار و رایانه ابداع می کنند. با حمله به مشکلات پیچیده ، دانشمند تحقیق روشهای جدیدی را برای صنایع متعدد ، از جمله زمینه های تجاری ، پزشکی و علمی ایجاد می کند. بخش بزرگی (28٪) از دانشمندان علوم رایانه و تحقیقات اطلاعاتی برای دولت فدرال کار می کنند. با این حال ، بسیاری از آنها برای صنعت سیستم های کامپیوتری ، صنعت اطلاعات و صنعت مهندسی کار می کنند. تقریباً 11 درصد فعالین این شغل برای کالج ها و دانشگاه ها کار می کنند.

 

3- مهندس سخت افزار کامپیوتر

 


متوسط حقوق: 114،600 دلار
رشد شغل : 6 درصد
تعداد فعالان : 64،400

 

اینها متخصصانی هستند که مستقیماً با اجزای فیزیکی کامپیوتر مانند پردازنده ها ، بردهای مدار ، تراشه های حافظه و روترها سروکار دارند. آنها مهندس هستند ، بنابراین با ماهیت فیزیکی فناوری سروکار دارند و ممکن است وظیفه ایجاد سخت افزار جدید را داشته باشند که کارآمدتر یا موثرتر باشد. در حالی که مهندسان سخت افزار کامپیوتر ممکن است مستقیماً با توسعه کد و نرم افزار سر و کار نداشته باشند ، آنها مدلهای کامل تجهیزات خود را آزمایش می کنند ، گاهی اوقات از نرم افزار یا برنامه های موجود برای عملکرد سخت افزاری جدید استفاده می کنند. آنها همچنین ممکن است سخت افزار فعلی را برای برآوردن نیازهای پیشرفته نرم افزارهای در حال توسعه به روز کنند.

 

4- توسعه دهنده سیستم های نرم افزاری

 


متوسط حقوق : 110،000 دلار
رشد شغل : 10 درصد
تعداد مشاغل : 421،300

 

شکل دیگر توسعه دهندگان نرم افزار با سیستم ها کار می کند. این متخصصان فناوری در حال تحقیق و ایجاد نرم افزارهای سطح سیستم هستند. آنها می توانند در طیف گسترده ای از صنایع جذاب ، از جمله پزشکی ، نظامی ، صنعتی و علمی فعالیت کنند. اگر این مسیر شغلی را انتخاب کنید ، مشخصات عملیاتی را تنظیم کرده و الزامات نرم افزاری را ایجاد می کنید. برای موفقیت به عنوان توسعه دهنده نرم افزار ، باید با اصول اولیه علوم کامپیوتر و همچنین مهندسی و تجزیه و تحلیل ریاضی کار کنید. ماساچوست ، نیوهمپشایر ، مریلند ، دلاور و نیوجرسی پردرآمدترین ایالت های توسعه دهندگان سیستم های نرم افزاری هستند.

 

5- معمار شبکه کامپیوتری

 


متوسط حقوق : 109،020 دلار
رشد شغل : 5 درصد
تعداد مشاغل : 159،300

 

این متخصصان کسانی هستند که شبکه های ارتباطی داده را طراحی کرده و می سازند ، از لَن های محلی ، برای "شبکه های محلی" ، تا وَن ، برای "شبکه های وسیع". شبکه هایی که توسط این متخصصان مونتاژ می شوند می توانند دو دفتر را در شهرهای مختلف به هم متصل کرده یا شبکه ای پیچیده از دفاتر ، دفاتر ماهواره ای و دفاتر داخلی را متصل کنند. یکی از وظایفی که معمار شبکه کامپیوتری انجام می دهد ، برنامه ریزی اولیه برای یک سیستم کامپیوتری است. همچنین ممکن است مجبور شوند برنامه هایی را به هیئت مدیره یا مدیریت ارائه دهند و از آنها خواسته شود تا سیستم های امنیتی را ارتقا دهند یا در مورد فناوری جدید و نوظهور تحقیق کنند که می تواند برای شبکه سازمان مفید باشد.

 

6- توسعه دهنده برنامه های نرم افزاری

 


متوسط حقوق : 103،620 دلار
رشد شغل : 26 درصد
تعداد مشاغل : 944،200

 

همانطور که BLS آن را سازماندهی می کند ، توسعه دهندگان نرم افزار به دو دسته کلی تقسیم می شوند : توسعه دهندگان سیستم و توسعه دهندگان برنامه. ما با برنامه ها شروع می کنیم. این حرفه معمولاً با توانایی تحقیق و تجزیه و تحلیل نیازهای کاربر و ایجاد یک برنامه رایانه یا موبایل برای برآوردن این نیازها آغاز می شود. در صورت ایجاد یک برنامه کاربردی برای مشاغل ، بیشتر تمرکز می تواند بهینه سازی کارایی باشد. برنامه های کاربردی توسعه یافته اغلب به طور کامل برای یک کسب و کار ، سازمان یا صنعت خاص سفارشی می شوند ، اگرچه بسیاری از آنها در زمینه های متعددی قابل اجرا خواهند بود. به عنوان مثال ، یک توسعه دهنده ممکن است نرم افزار حسابداری ایجاد کند که تقریباً برای هر سازمانی در کشور کاربرد دارد.

 

7- تحلیلگر امنیت اطلاعات

 


متوسط حقوق : 98350 دلار
رشد شغل : 32٪
تعداد مشاغل : 112،300

 

یک شبکه کامپیوتری باید در برابر حملات سایبری و دسترسی غیر مجاز محافظت شود. در حالی که بسیاری از مشاغل در زمینه فناوری تا حدی با امنیت سروکار دارند ، یک تحلیلگر امنیت اطلاعات 100٪ به امنیت کامل یک شبکه کامپیوتری اختصاص داده می شود. آنها مراحل امنیتی را برنامه ریزی و اجرا می کنند ، یا سیستم را برای نقض امنیت نظارت می کنند و تخلفات احتمالی را بررسی می کنند. یکی از مهمترین وظایف تحلیلگران امنیتی ، اجرای نرم افزارهای امنیتی مانند فایروال و برنامه های رمزگذاری است. آنها حتی ممکن است ممیزی های امنیتی را با تلاش عمدی برای هک کردن یک سیستم به منظور شناسایی نقاط ضعف انجام دهند.

 

8- مدیر پایگاه داده

 

متوسط حقوق : 90،070 دلار
رشد شغل : 9 درصد
تعداد مشاغل : 116،900

 

در حالی که مدیران پایگاه داده در واقع نرم افزاری ایجاد نمی کنند ، از فناوری تخصصی برای ذخیره ، سازماندهی و پیاده سازی داده ها استفاده می کنند. یکی از وظایف اصلی آنها برای اطمینان از در دسترس بودن داده ها برای افرادی که به آن نیاز دارند ، می تواند شامل مدیران عامل ، مقامات دولتی ، کارکنان سطح ابتدایی و کارکنان فروش باشد. نوع داده هایی که مدیر پایگاه داده با آنها کار می کند معمولاً سوابق مالی و مشتریان است. به عنوان مثال ، مدیر پایگاه داده می تواند با پایگاه داده کار کند و از آن اطمینان حاصل کند که نماینده فروش می تواند به راحتی به سفارشات قبلی ، بودجه و الگوهای خرید مشتری مراجعه کند. اجازه دادن به کارکنان فروش برای ارجاع به این داده ها یک روش سازمان یافته است و مسئولیت روشن بر عهده مدیر پایگاه داده است.

 

9- تحلیلگر سیستم های رایانه ای

 


متوسط حقوق : 88،740 دلار
رشد شغل : 9 درصد
تعداد مشاغل : 633،900

 

از این متخصصان مجرب و مجرب برای تجزیه و تحلیل سیستم رایانه ای موجود در سازمان و ارائه توصیه هایی در جهت بهبود کارایی و اثربخشی استفاده می شود. با ترکیب دانش فناوری اطلاعات و تجارب تجاری ، تحلیلگران سیستم های کامپیوتری نیازهای مشاغل را درک کرده و سیستم های کامپیوتری را برای پاسخگویی به این نیازها تطبیق می دهند. آنها ممکن است با مدیریت مشورت کنند ، در مورد فناوری های جدید تحقیق کنند ، تغییرات را تجویز کنند و حتی تغییراتی را که توصیه می کنند اجرا کنند. انتظار می رود که این شغل رشد عظیمی داشته باشد و آن را از نظر مالی و امنیت شغلی به یکی از بهترین مشاغل فناوری تبدیل کند.

 

10- مدیر شبکه و سیستم های کامپیوتری

 


متوسط حقوق : 82،050 دلار
رشد شغل : 5 درصد
تعداد مشاغل : 383،900

 

تقریباً هر شرکت و سازمانی برای انجام امور تجاری و دستیابی به اهداف عملیاتی خود به شبکه ای از رایانه ها نیاز دارد. آنها برای راه اندازی ، نگهداری و تعمیر این شبکه ها به مدیران سیستم های شبکه و رایانه مراجعه می کنند. مدیران سیستم ها با رایانه های فیزیکی کار می کنند ، سخت افزار شبکه را نصب می کنند ، امنیت سیستم را حفظ می کنند و داده ها را برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی سیستم جمع آوری می کنند. همچنین ممکن است از مدیران سیستم ها خواسته شود تا دیگران را در مورد استفاده صحیح از سیستم رایانه آموزش دهند و اغلب مجبورند مشکلات مربوط به نرم افزار یا سخت افزار را حل کنند.

 

یافتن کار در زمینه فناوری

 

از آنجا که هر صنعت ، هر شهر و تقریباً هر شرکتی به نوعی از خدمات فناوری اطلاعات نیاز دارد ، مشاغل فناوری بدون توجه به محل زندگی شما و تخصص خاص شما وجود دارد. با این حال ، برخی مناطق نقاط داغی برای مشاغل فناوری اطلاعات هستند.

البته ، سیلیکون ولی در کالیفرنیا یکی از قطب های معروف ملی برای توسعه فناوری و نوآوری است. در واقع ، بسیاری از شهرهای ساحل غربی ، از جمله سانفرانسیسکو و سیاتل ، نقاط اصلی مشاغل فناوری هستند. با این حال ، به گفته گلس دُر (Glassdoor) ، شهرهای ساحلی شرقی ، مانند بوستون و واشنگتن دی سی نیز برای مشاغل فناوری با درآمد بالا عالی هستند. حتی شهرهای میانه غرب ، مانند مینیاپولیس و سنت لوئیس ، مناطقی هستند که متخصصان فناوری بسیار آموزش دیده می توانند فرصت های زیادی را بیابند.

بنابراین چگونه می توانید شغل خود را از بین همه مشاغل فناوری پیدا کنید ؟ مانند اکثر مشاغل ، (مشاغل فناوری) با آموزش و یادگیری شروع می شود. در حالی که امکان استخدام در زمینه فناوری بدون تحصیلات رسمی وجود دارد ، متوجه خواهید شد که در صورت داشتن مدرک کارشناسی ، که معمولاً شامل علوم کامپیوتر ، برنامه نویسی یا مهندسی نرم افزار به نوعی است ، فرصت های بیشتری در دسترس است. شما همچنین می توانید توسط سازمان های فناوری گواهینامه بگیرید ، که نشان دهنده تعهد شما به ماندن در خط مقدم بخش فناوری است و باعث می شود کارفرمایان بیشتر مورد توجه رزومه شما قرار گیرند.

هنگام درخواست و مصاحبه برای یک شغل ، مطمئن شوید که مستقیماً در مورد نحوه تحصیل و تجربه خود به آن سازمان خاص صحبت کنید. پروژه ها و تکالیف گذشته را ذکر کنید که به شما کمک می کند چالش های منحصر به فردی را که در این تجارت با آن روبرو هستید برآورده کنید و در مورد نحوه کمک به تیم با روش های واضح و اساسی صحبت کنید. فناوری اطلاعات می تواند بسیار گسترده باشد و می تواند شامل بسیاری از اصطلاحات فنی باشد که مدیران استخدام ممکن است آنها را به طور کامل درک نکنند ، بنابراین مهم است که شما به شیوه ای واضح با یکدیگر در ارتباط باشید که چگونه تجربه شما یک سازمان را ارتقا می بخشد.

 

آیا مشاغل آزاد گزینه ای (مناسب) است؟

 

اگر تحصیلات ، آموزش یا تجربه ای در زمینه فناوری اطلاعات دارید ، ممکن است بتوانید از استقلال و کسب درآمد بالقوه خوداشتغالی برخوردار شوید. این مسیر ، که آزادی بیشتری را ارائه می دهد و فرصتی برای رئیس شدن خود شما دارد ، مطمئناً مسیر ساده ای نیست. شما کسب و کار خواهید داشت ، بنابراین سازمان ، مدیریت زمان ، حسابداری ، بازاریابی و سایر کارهای تجاری بر دوش شما قرار می گیرد.

با این حال ، بسیاری از متخصصان فناوری وجود دارند که یا فریلنسر هستند یا دارای یک شرکت کوچک فناوری هستند که خدمات فناوری اطلاعات را به مشاغل متعدد ارائه می دهند. این خدمات می تواند شامل راه اندازی شبکه ، تجزیه و تحلیل امنیت ، نصب سخت افزار ، توسعه نرم افزار و موارد دیگر باشد.

 

منبع : geteducated

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد