|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

شیائومی 11T و 11T پرو با دوربین های 108 مگاپیکسلی و نمایشگرهای امولد راه اندازی شدند

امیررضا فروزان

شیائومی رسما از اسمارت فون های مدعی و جدید خود در قالب شیائومی 11T و 11T پرو رونمایی کرد.

برای آنهایی که بی خبر هستند ، این دستگاه ها محصولاتی برای پرچمداران سری T هستند که ارزان تر از پرچمداران معمول Mi هستند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که برای اولین بار ، شیائومی مارک "Mi" را پشت سر می گذارد و سری 11T اینجاست تا فلسفه جدید این شرکت را آغاز کند. این دو گوشی دارای ویژگی های ترکیبی فوق العاده ای هستند و نسبت به پرچمداران Mi 11 که قبلاً منتشر شده اند ارزان تر هستند. بدون بحث بیشتر ، بیایید ببینیم چه چیزی باعث می شود سری 11T در برابر رقابت ایستادگی کند.

 

شیائومی یازده تی پرو

 

مشخصات شیائومی 11T

ما با اسمارت فون وانیلی رنگ شیائومی 11T شروع می کنیم که می توان آن را "مقرون به صرفه ترین" پرچمدار این سری دانست. دستگاه جدید دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد زرق و برق دار با وضوح فول اچ دی پلاس ، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز است. توجه داشته باشید که شیائومی LCD موجود در سری قبلی می تن تی (Mi 10T) را کنار می گذارد. تازه سازی 144 هرتز نیز به 120 هرتز کاهش یافته است ، اما هنوز هم به اندازه کافی عالی است. این صفحه نمایش مانند سایر گوشی های شیائومی که امسال عرضه شد ، به جز میکس 4 (MIX 4) دارای یک سوراخ پانچ مرکزی است.

 

جنس صفحه نمایش شیائومی می یازده تی و تی پرو

 

(چیپست) داخل موبایل ، شیائومی 11T دارای پلتفرم مدیاتک دایمنسیتی 1200-Ultra است. در اینجا ما نسخه سفارشی دیگری از دایمنسیتی 1200 داریم. ظاهراً ابتکار مدیاتک در حال نتیجه دادن است زیرا این دومین شرکتی است که بعد از وان پلاس نسخه سفارشی دایمنسیتی 1200 را عرضه می کند. این پلت فرم دارای حداکثر سرعت کلاک 3 گیگاهرتز است کارآمدتر است. این پلتفرم با 8 گیگابایت رم جفت شده است. از نظر ذخیره سازی ، کاربران باید بین 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت را انتخاب کنند.

 

شیائومی یازده تی پرو

 

از نظر نوری ، دستگاه دارای یک باکس دوربین مستطیلی است که شامل تنظیم دوربین سه گانه است. یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اصلی ، یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

 

شیائومی می یازده تی پرو _ شارژ شدن در هفده دقیفه

 

شیائومی 11T را با MIUI 12.5 و اندروید 11 مستقیماً در جعبه اجرا می کند ، که به سختی تعجب آور است. این باتری از 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 وات استفاده می کند. تنها نکته منفی عدم (پشتیبانی) از شارژ بی سیم است.

 

مشخصات شیائومی 11T پرو

 

شیائومی 11T پرو ستاره این رونمایی برای کسانی است که قدرت پرچمدار می خواهند. همچنین نسخه جدید پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی اموبد با رزولوشن 1080+ و نسبت تصویر 20: 9 است. صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ است. صفحه نمایش نیز کاملاً روشن است و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است. هنوز نمی تواند می 15 پرو (Mi 15 Pro) را با 1500 نیت خود رقیب کند ، اما این نسخه ارزان تر است.صفحه نمایش دارای یک پانچ هوال مرکزی است و با کورینگ گوریا گلس ویکتوس پوشانده شده است.

از نظر نوری ، دستگاه دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی با پیکسل های 2.1 میکرومتر و باینینگ 9 در 1 است. این سنسور جایگزین سنسور 50 مگاپیکسلی موجود در مدل قبلی می شود. متأسفانه ، این دوربین دارای تثبیت کننده نوری تصویر نیست ، این یک مشکل اساسی است زیرا اکثر پرچمداران دارای OIS هستند. در ادامه ، دوربین ثانویه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی است و دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز در اینجا حضور دارد.

 

شیائومی یازده تی پرو

 

در داخل موبایل ، شیائومی11T پرو دارای (چیپست) کوالکام اسنپ دراگون 888 است و با 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 همراه است. از نظر فضای ذخیره سازی ، می توانید بین 128 گیگابایت و 256 گیگابایت را انتخاب کنید. این دستگاه MIUI 12.5 را با سیستم عامل اندروید 11 اجرا می کند و در زمینه باتری پیشرفت چشمگیری دارد.

11T پرو مجهز به سیستم فوق العاده 120W هایپر شارژ شیائومی است. علاوه بر این ، خمیر نیز واقعا بزرگ با 5000 میلی آمپر ساعت است. ما عادت کرده ایم که شاهد سرعت های قابل توجه شارژ با اندازه های نه چندان جذاب باتری هستیم ، اما در حال حاضر ، شیائومی برخی از موانع را می شکند. به گفته این شرکت ، شارژ کامل فقط 17 دقیقه طول می کشد.

اگرچه این گوشی دارای صفحه نمایش امولد است ، اما شیائومی اسکنر اثرانگشت را به بخش کناری موبایل منتقل می کند. شاید این اقدامی برای کاهش هزینه و جذابیت بیشتر قیمت باشد. علاوه بر این ، این دستگاه فقط دارای گواهینامه IP53 است که فقط برای پاشش های معمولی و مقاومت اولیه در برابر گرد و غبار است.

 

3 سال ارتقاء اندروید ، 4 سال راه های امنیتی

 

طبق گفته شیائومی ، هر دو شیائومی 11T و 11T پرو ، 3 ارتقاء عمده اندروید را دریافت خواهند کرد. این بدان معناست که آنها به اندروید 12 ، 13 و 14 به روز می شوند. علاوه بر این ، 4 سال تعمیرات و آپدیت های امنیتی دریافت می کنند. این شرکت با آنچه دیگر سازندگان برجسته اندروید در اسمارت فون های رده بالای خود ارائه می دهند مطابقت دارد.

 

در دسترس بودن و ارزش گذاری 

 

قیمت شیائومی یازده تی پرو

 

قیمت شیائومی 11T با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 500 یورو خواهد داشت ، در حالی که رده 8 گیگابایتی / 256 گیگابایتی،  550 یورو به شما قیمت پس می دهد. نسخه 11T پرو با قیمت 650 یورو برای رم پایه 8 گیگابایت / 128 گیگابایت گرانتر است. گزینه رده بالا با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی شما را با 750 یورو عقب می اندازد. جالب است که در 24 ساعت اول ، شیائومی فروش "محثولات اولیه" خود را انجام می دهد که فقط 600 یورو هزینه دارد. شما فقط باید آنها را از آمازون ، AliExpress ، Mi.com و سایر خرده فروشان که بخشی از این تبلیغ هستند دریافت کنید.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد