|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

آیپد مینی 6 (2021) با طراحی جدید ، نمایشگر بزرگتر و پورت تایپ سی رونمایی شد

امیررضا فروزان

سرانجام 14 سپتامبر ، آیفون 13 اپل رونمایی شد.

این شرکت از سری جدید آیفون 13 ، اپل واچ سری 7 جدید و مجموعه ای از تازگی ها رونمایی کرد. با این حال ، همه شگفتی های خوبی مانند یک مدل جدید آیپد و یک آیپد مینی 6 جدید وجود داشت. ما مدت هاست که شایعاتی راجع به انتشار تبلت آیپد مینی جدید شنیده می شود ، اما باید تا امروز منتظر می ماندیم. تا ببینم آیا واقعاً در راه است اپل با یک مدل جدید جدید ، دارای طراحی جدید ، صفحه نمایش بزرگتر و درگاه تایپ سی (USB C) ، پاسخ همه علاقه مندان به آیپد مینی را ارائه کرد. بیایید به مشخصات این تبلت جدید بپردازیم.

 

مشخصات آیپد مینی 6 (2021)

 

تاکنون ، اپل برای مدلهای آیپد مینی خود از همان طراحی استفاده کرده است ، با این حال ، آیپد مینی 6 در اینجا برای ایجاد تغییرات منظم آمده است. این شرکت با لبه های صاف و گوشه های خمیده صفحه نمایش ، این طرح را بازنگری کرده تا با مدل های اخیر آیفون و آیپد مطابقت داشته باشد. حتی اپل واچ سری 7 در حال حاضر دارای بازار طراحی است.

 

آیپد مینی 6

 

صفحه نمایش جدید بزرگتر با مورب 8.3 اینچی و نام لیکویید رتینا (Liquid Retina) است. جالب اینجاست که این افزایش اندکی نسبت به صفحه نمایش آیپد مینی 7.9 اینچی است. تغییر دیگر در طراحی حذف دکمه Home است. سنسور تاپ آی دی (Touch ID) به دکمه پاور منتقل شده است و دستگاه فاقد فیس آی دی (Touch ID) است. به گفته اپل ، تبلت های جدید از 100٪ آلومینیوم بازیافتی ساخته شده اند ، بنابراین تبلت های جدید سازگار با محیط زیست هستند.

 

آیپد مینی 6

 

اپل همچنین ویژگی تروتون (TrueTone) را در آیپد مینی 6 معرفی کرده و روشنایی آن را تا 500 نیت افزایش می دهد. بنابراین دیدن محتوا در زیر نور آفتاب ممکن است مشکلی ایجاد نکند. برای افزایش تجربه چند رسانه ای ، تبلت جدید دارای اسپیکرهای استریو در جهت افقی است. این تبلت جدید به شما امکان می دهد قلم اپل (نسل دوم) خود را با استفاده از آهن ربا در کنار خود بچسبانید.

افزودنی دیگر پورت تایپ سی (USB-C) جدید است که اتصال بین دستگاه های مختلف را افزایش می دهد. تبلت کامپکت جدید در نسخه های Wi-Fi و Cellular عرضه می شود. مورد دوم اتصال 5G را ارائه می دهد و می تواند به سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه برسد.

از نظر عملکرد ، آیپد مینی دارای جدیدترین نسل چیپست اپل A15 بایونیک است. درست است ، اپل بهترین موبایل ممکن را برای مینی تبلت ارائه می دهد. در مقایسه با آیپد مینی قدیمی و همچنین 80 درصد جهش در بخش پردازنده گرافیکی ، این عملکرد 40 درصد جهش عظیم را نشان می دهد.

در بحث اپتیک ، آیپد مینی 6 دارای دوربین اصلی جدید 12 مگاپیکسلی با فلاش True Tone و دیافراگم f/1.8 است. دوربین جلو نیز با سنسور 12 مگاپیکسلی و نمای فوق عریض بسیار خوب است.

 

آیپد مینی 6

 

قیمت گذاری و در دسترس بودن

 

نوع Wi-Fi آیپد مینی 6 با قیمت 499 دلار شروع می شود. نسخه قایو جی 649 دلار قیمت دارد ، بنابراین هزینه بیشتری برای اتصال به تلفن همراه پرداخت می کنید. هر دو نسخه اصلی 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهند ، اما گزینه های دیگری با حداکثر 256 گیگابایت وجود دارد.

پیش خرید آیپد مینی 6 از امروز آغاز می شود. با این حال ، حمل و نقل در 24 سپتامبر آغاز می شود. در حال حاضر ، اپل تخته جدید را در رنگ های خاکستری فضایی ، صورتی ، بنفش و استارلیت ارائه می دهد.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد