|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

مایکروسافت آفیس 2021 در 5 اکتبر معرفی می شود

امیررضا فروزان

مجموعه آفیس به روز شده ، که فقط نیاز به یک بار خرید دارد ، همزمان با ویندوز 11 وارد می شود.

اگر طرفدار مایکروسافت  365 مبتنی بر اشتراک نیستید ، یک خبر خوب وجود دارد : نسخه جدید مایکروسافت آفیس که فقط نیاز به خرید یکبار دارد در 5 اکتبر راه اندازی می شود.

مایکروسافت این خبر را روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد. عنوان مناسب آفیس 2021 برای مصرف کنندگان همزمان با ویندوز 11 عرضه می شود.

در حال حاضر ، این شرکت در مورد جزئیات ، مانند قیمت ، مادر است. اما سندی را منتشر کرده است که در آن ویژگی های جدید مجموعه اداری توضیح داده شده است. آنها شامل یک عملکرد ترجمه جدید در Outlook ، بهبود عملکرد در برنامه ها و یک برگه قرعه کشی به روز می شوند.

این محصول جایگزینی برای نسخه مبتنی بر ابر مایکروسافت آفیس است که اکنون مایکروسافت 365 نامیده می شود. برای مصرف کنندگان ، مایکروسافت فقط 6.99 دلار در ماه یا 69.99 دلار در سال برای استفاده از این سرویس هزینه دریافت می کند. اما با گذشت زمان ، اشتراک مداوم می تواند گران تمام شود.

از سوی دیگر ، آفیس 2019 فقط یکبار هزینه 149.99 دلار را شامل می شود. بنابراین می تواند ارزش بهتری را در طولانی مدت نشان دهد. اما در جنبه منفی ، مایکروسافت نرم افزار را با ویژگی های جدید ارتقا نمی دهد ، صرف نظر از به روز رسانی های امنیتی و رفع اشکال.

سالهاست که ردموند مایکروسافت 365 را بر روی مجموعه آفیس غیرحضوری تبلیغ می کند. این سوالاتی را در مورد این که آیا ممکن است روزی برنامه های معمولی آفیس متوقف شود ، ایجاد کرده است. با این حال ، سال گذشته مایکروسافت جانشین آفیس 2019 را برای ویندوز و مک در نیمه دوم سال 2021 تأیید کرد.

مصرف کنندگان هنوز باید چند هفته دیگر برای آفیس 2021 منتظر بمانند. اما در عین حال ، این شرکت تصمیم گرفته است که نسخه تجاری تجاری خود را با نام Microsoft Office Long Term Servicing Channel (LTSC) را برای مشتریان سازمانی آغاز کند.

در همان پست وبلاگ ، مایکروسافت می گوید که آفیس بدون اشتراک را برای حداقل یک نسل دیگر منتشر می کند. "در حالی که این آخرین نسخه دائمی ما نخواهد بود ، ما همچنان به سرمایه گذاری هایی می پردازیم که پذیرش مایکروسافت 365 را برای مشتریان حتی آسان تر می کند."

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد