|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اپل واچ سری 7 با صفحه نمایش بزرگتر ، دوام بهتر و شارژ سریعتر راه اندازی می شود

امیررضا فروزان

قیمت سری 7 از 399 دلار آغاز می شود و 20 درصد بیشتر از صفحه نمایش و 33 درصد شارژ سریعتر از سری 6 را ارائه می دهد ، همچنین ساختاری کاملاً ضد گرد و غبار دارد.

آیا برای خواندن متن کوچک ساعت هوشمند خود مشکل دارید؟ شاید برای شما جالب باشد که اپل واچ سری 7 جدید پاییز امسال عرضه شود.

اپل واچ سری 7 که روز سه شنبه اعلام شد ، دارای "بزرگترین و پیشرفته ترین صفحه نمایش شبکیه چشم" است که این شرکت هنوز پوشیدنی بر روی آن نصب کرده است.این (اسمارت واچ)  20 درصد فضای صفحه نمایش بیشتری از سری 6 و 50 درصد بیشتر از سری قدیمی (اما هنوز موجود است) سری 3 ارائه می دهد. فقط 1.7 میلی متر (این اسمارت واچ) ، 40 درصد نازک تر از مدل قبلی است.

اپل می گوید که این (سری ها) همه برابر است با یک ساعت با ابعاد مشابه اما دارای امکانات و مستغلات بیشتر.

 

Left to right: Apple Watch Series 3, Series 6, Series 7

 

اپل واچ سری 7 می تواند 50 درصد متن بیشتری را در مقایسه با سری 6 روی صفحه نمایش دهد ، که به معنی پیمایش کمتر هنگام خواندن متون و ایمیل ها است. دکمه ها در چندین برنامه محبوب ، از جمله فعالیت ها ، هشدار ها و کرنومتر ها ، بزرگتر هستند و راحت تر می توان آنها را لمس کرد. اپل می گوید وقتی مچ دست شما پایین است صفحه نمایش سری 7 در داخل خانه 70 درصد روشن تر است ، که برای بررسی زمان مفید است.

علاوه بر این ، سری 7 دوام بیشتری را ارائه می دهد. این اولین ساعت اپل با گواهینامه IP6X است ، به این معنی که اکنون کاملاً ضد گرد و غبار است. اپل می گوید از صفحه نمایش "مقاوم در برابر ترک خوردگی" نیز برخوردار است.

به گفته اپل ، عمر باتری آن 18 ساعت است ، اما با شارژ سریعتر-33 درصد سریعتر از سری 6. تنها 45 دقیقه شارژ باعث می شود تا ساعت باطری گوشی به 80 درصد برسد. و هشت دقیقه با شارژر هشت ساعت آب برای ردیابی خواب شبانه ارائه می دهد.

 

چهره های تماشاگر Contour و Portraits در سری 7

 

صفحه ساعت جدید پرتره ها که به عنوان بخشی از watchOS 8 وارد بازار می شود باید در صفحه بزرگتر و جدید سری 7 زیبا به نظر برسد. اپل همچنین دو صفحه ساعت جدید را نشان داد که منحصر به سری 7 خواهد بود: کنتر و Modular Duo. صفحه کنتر دارای اعداد در لبه نمایشگر است و برای برجسته کردن ساعت فعلی متحرک می شود. چهره Modular Duo دارای دو عارضه بزرگ مانند آب و هوا و داده های ضربان قلب شما است.

در زمینه تناسب اندام ، اپل واچ به زودی دوچرخه سواری را به طور خودکار تشخیص می دهد و به شما یادآوری می کند که یک تمرین چرخه در فضای باز را شروع کنید. هنگامی که برای استراحت در حین سوار شدن متوقف می شوید ، ساعت به طور خودکار ردیابی را متوقف می کند.

 

قابلیت دوچرخه سواری در اپل واچ

 

و اگر هنگام دوچرخه سواری زمین می خورید ، اپل واچ می تواند برای کمک تماس بگیرد. اپل می گوید الگوریتم های تشخیص سقوط خود را برای تشخیص بهتر زمین خوردن ها در حین تمرینات ، از جمله دوچرخه سواری ، بهبود بخشیده است. اگر ساعت سقوط سختی را تشخیص دهد و یک دقیقه بی تحرکی را مشاهده کند ، به طور خودکار با اورژانس تماس می گیرد.

همچنین اپل می گوید به لطف الگوریتم جدیدی که از شمارش کالری دقیق تر هنگام دوچرخه کمکی پدالی مانند VanMoof X3 استفاده می کند ، پشتیبانی از دوچرخه های الکترونیکی را بهبود بخشیده است.

 

سری های 7 اپل واچ

 

اپل هیچ جزئیاتی در مورد میزان موجود بودن آن ارائه نکرد ، اما گفت که سری 7 "در پاییز امسال" با قیمت 399 دلار در دو مدل آلومینیومی و فولاد ضد زنگ در اندازه های 41 و 45 میلی متر در دسترس خواهد بود. نسخه آلومینیومی در نیمه شب ، نور ستاره ، سبز ، تن آبی جدید ، یا رنگ قرمز محصول ارائه می شود. نسخه فولاد ضد زنگ در رنگهای طلایی ، نقره ای یا مشکی فضایی در دسترس خواهد بود. به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه ، این شرکت قصد دارد فروش سری 3 را با 199 دلار و نسخه واچ SE را با 279 دلار ادامه دهد.

 

فیتنس + به روز رسانی

 

تصویری از آیپد اپل

 

در دیگر اخبار مربوط به تناسب اندام ، اپل همچنین از برنامه خود برای افزودن پیلاتس و جلسات مدیتیشن هدایت شده به سرویس جریان تمرین فیتنس پلاس خود در 27 سپتامبر خبر داد. جلسات مدیتیشن جدید نیز به صورت صوتی در اپل واچ در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این ، این شرکت قصد دارد یک سری فیتنس پلاس جدید با نام آماده شدن برای فصل برف راه اندازی کند ، که به شما کمک می کند قدرت و استقامت خود را برای ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد افزایش دهید. آنیا گارسیا ، اسکی باز مدال آور المپیک تد لیگتی و مربی بدنسازی+ تناسب اندام را هدایت خواهد کرد.

در نهایت ، فیتنس پلاس به زودی یک ویژگی تمرین گروهی جدید با پشتیبانی حداکثر تا 32 نفر ارائه می دهد. اپل قصد دارد این سرویس را در 15 کشور جدید از جمله اتریش ، برزیل ، کلمبیا ، فرانسه ، آلمان ، اندونزی ، ایتالیا ، مالزی ، مکزیک ، پرتغال ، روسیه ، عربستان سعودی ، اسپانیا ، سوئیس و امارات متحده عربی در اواخر امسال راه اندازی کند.

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد