|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

اپل از موبایل آیفون 13 با دوربین رونمایی کرد که باعث افزایش ظرفیت باتری می شود

امیررضا فروزان

ارتقاء تا حد زیادی داخلی است و اپل به طور معمول از پیشرفت دوربین گوشی ها خبر می دهد. اپل می گوید این بریدگی با ایفون 13 زنده می ماند ، اما 20 درصد کوچکتر است.

همانطور که انتظار می رفت ، اپل امروز مجموعه جدید آیفون 13 خود را در کنار دو آیپد اصلاح شده و سری اپل واچ 7 به نمایش گذاشت. چهار نسخه از اسمارت فون های جدیدش که شامل دوربین های ارتقا یافته و تراشه های جدید و فوق شارژ است ، در 24 سپتامبر عرضه می شود.

 

آیفون 13 و آیفون 13 مینی

 

مانند آیفون 12 ، آیفون 13 از طراحی لبه تخت برخوردار است. صفحه نمایش آن 6.1 اینچ است ، در حالی که آیفون 13 مینی 5.4 اینچ عرضه می شود. در قسمت جلویی آن یک سپر سرامیکی و IP68 مقاوم در برابر آب وجود دارد.

اپل عمر باتری بهتری را وعده می دهد ، حداکثر 2.5 ساعت در روز بیشتر از آیفون 12 ، برای آیفون 13 و تا 1.5 ساعت بیشتر در روز ، اگرچه ما باید این کار را ماتحان کنیم . 

آیفون 13 اپل تراشه A15 بایونیک جدید این شرکت را اجرا می کند که دارای یک چیپست 6 هسته ای با دو هسته با کارایی بالا و چهار هسته با کارایی بالا و یک پردازنده گرافیکی جدید 4 هسته ای است. از فناوری 5 نانومتری استفاده می کند و نزدیک به 15 میلیارد ترانزیستور دارد.

با وجود آن تیزر تد لاسو ، این بریدگی هنوز در آیفون 13 مهم است ، اما 20 درصد کوچکتر است.

 

آیفون 13

 

مدیران اپل از سیستم دوربین دوگانه جدید آیفون 13 ، که دارای لنزهای مورب مرتب شده است(رونمایی کردند) و آنچه اپل می گوید "بزرگترین سنسور موجود در سیستم دوربین دوگانه آیفون" است ، و 47 درصد نور بیشتری را برای نویز کمتر و نتایج روشن تر ضبط می کند. برای عکاسان تازه کار که نمی توانند قیمت بالای آیفون 12 پرو مکس را بچرخانند ، تثبیت کننده تصویر نوری با تغییر سنسور گوشی هوشمند به دوربین عریض آیفون 13 و آیفون 13 مینی می آید.

اپل می گوید: "این سنسور را به جای لنز تثبیت می کند تا عکس ها ثبات بیشتری داشته باشند ، در حالی که دوربین سفارشی فوق العاده گسترده با سنسور جدید تصاویر را با جزئیات بیشتر در مناطق تاریک عکس ها و فیلم ها با نویز کمتر ضبط می کند."

اگر رویای طلای اسکار را دارید ، آیفون های جدید دارای حالت سینماتیک هستند که در Dolby Vision HDR برای فیلم "با جلوه عمق زیبا با تغییرات فوکوس خودکار" ضبط می کند.

تلفن های هوشمند از فایو جی پشتیبانی می کنند و از قبل دارای iOS 15 هستند.

هر دو گوشی هوشمند در پنج رنگ قرمز (محصول) قرمز ، نور ستاره ، نیمه شب ، آبی و صورتی عرضه می شوند. حجم ذخیره سازی در سطح اولیه تا 128 گیگابایت افزایش یافته است ، اما می توانید ظرفیت های 256 گیگابایت و 512 گیگابایت را نیز انتخاب کنید. قیمت آنها برای آیفون 13 از 799 دلار و برای آیفون 13 مینی 699 دلار شروع می شود.

پیش سفارشات جمعه ساعت 5 صبح آغاز می شود و تلفن ها 24 سپتامبر می رسند.

 

آیفون 13 پرو و پرومکس 

 

آیفون 13 و 13 پرومکس

 

اگر کمی پول بیشتری برای خرج کردن دارید ، خط سری پرو شامل یک صفحه نمایش Super Retina XDR با پرو موشن است که نرخ تازه سازی تطبیقی را تا 120 هرتز ارائه می دهد. به گفته اپل ، این باعث می شود صفحه لمسی سریعتر و پاسخگوتر شود.

اپل می گوید : "خطوط سری پروهمه در مورد دوربین ها هستند. در اینجا ، دوربین واید دارای 1.9 میکرومتر پیکسل و دیافراگم بزرگتر ƒ/1.5 است ، "برای بهبود چشمگیر در شرایط کم نور ، تا 2.2 برابر در مقایسه با آیفون 12 پرو و تقریبا 1.5 برابر در مقایسه با آیفون 12 پرومکس ".

 

تصویری از لنز های آیفون 13 پرو و پرومکس

 

آیفون 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است و صفحه نمایش بزرگ 13 پرو مکس دارای صفحه نمایش فوق العاده 6.7 اینچی است. اپل وعده بهبود باتری مشابهی را نسبت به مدلهای قبلی خود داده است. آنها همچنین از فایو جی پشتیبانی می کنند و با iOS 15 عرضه می شوند.

آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس در رنگ های گرافیتی ، طلایی ، نقره ای و آبی سیرا با 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت و ظرفیت ذخیره سازی جدید 1 ترابایتی عرضه می شوند. قیمت آنها به ترتیب از 999 دلار و 1099 دلار شروع می شود. پیش خریدها نیز از جمعه آغاز می شود و تلفن ها در 24 سپتامبر عرضه می شوند.

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد