|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

واتساپ به شما یاد خواهد داد چگونه پیام های صوتی خود را به متن تبدیل کنید

امیررضا فروزان

قبلاً مشخص شده است که به زودی پیام رسان واتساپ نه تنها از مکالمات خود به هر شکل ، بلکه از نسخه های پشتیبان ذخیره شده چت ها نیز محافظت می کند. اما اگر چنین عملکردی به زودی در دسترس همه قرار گیرد ، در حال حاضر فقط آزمایشکنندگان بتا با iOS ویژگی مفید دیگری را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پرتال WABetaInfo ، به زودی علاوه بر قابلیت رمزگذاری کپی چت ها ، به صاحبان آیفون امکان تبدیل پیام های صوتی به متن نیز داده می شود. این ویژگی در حال توسعه است و باید به زودی در دسترس اعضای برنامه بتا قرار گیرد.

واتساپ داده های چت صوتی را به سرورهای فیس بوک ارسال نمی کند. طبق گزارشات ، این تحول در سطح خود اسمارت فون ها اتفاق می افتد. به گفته پورتال ، پس از رونویسی پیام برای اولین بار ؛ متن پایگاه داده محلی واتساپ است ، بنابراین لازم نیست هر بار تبدیل شود.

 

پیامی از واتساپ جهت تبدیل پیام های صوتی به متن

 

این ویژگی جدید به اپل کمک می کند تا فناوری تشخیص گفتار خود را بهبود بخشد. البته ، برای استفاده از آن ، باید دسترسی واتساپ را به "موتور" که صدا را تشخیص می دهد ، ارائه دهید. این ممکن است باعث نگرانی طرفداران حفاظت کامل از اطلاعات شخصی شود.

این قابلیت جدید در اندروید بعداً در دسترس خواهد بود.

 

پیامی جهت تبدیل پیام های صوتی به متن

 

واتساپ به شما اجازه می دهد تا نسخه پشتیبان از چت های ذخیره شده در فضای ابری را ثبت کنید

 

پیام رسان محبوب واتساپ به کاربران امکان رمزگذاری پشتیبان از چت ها را می دهد که بسته به دستگاه مورد استفاده ، بدون رمزگذاری در iCloud اپل یا فضای ابری گوگل درایو ذخیره می شوند. اکنون توسعه دهندگان گامی در جهت حذف یکی از روش های سرقت مکاتبات خصوصی کاربران پیام رسان برداشته اند.

با وجود این واقعیت که پیامها دارای رمزگذاری سرتاسری هستند. اگرچه این در حال حاضر مشکوک است ، پشتیبان گیری چت به هیچ وجه رمزگذاری ندارد. پشتیبان گیری از چت های واتساپ در ابر مدتهاست که توسط سازمان های اجرای قانون در سراسر جهان استفاده می شود. دسترسی به داده های کاربران مشکوک پیام رسان در حال حاضر تیم توسعه اظهار کرده است که حلقه ضعیف در سیستم پیام رسان خواهد بود.

طبق گزارشات ، توسعه دهندگان واتساپ سیستمی را ایجاد کرده اند که به کاربران پیام رسان در دستگاه های دارای اندروید و iOS اجازه می دهد از پشتیبان گیری چت خود با استفاده از رمزگذاری محافظت کنند. در چند هفته آینده ، کاربران قادر خواهند بود یک کلید 64 کاراکتری برای جلوگیری از دسترسی به نسخه پشتیبان تهیه کنند. کاربران می توانند رمز عبور را بصورت آفلاین ، در یک مدیر رمز عبور یا در "ذخیره کلید پشتیبان" ابری که توسط واتساپ توسعه یافته ذخیره کنند. اگر کاربر نمی خواهد از کلید ایجاد شده استفاده کند ، می تواند ترکیب کاراکترهای خود را مشخص کند.

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد