|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

بهترین موبایل های اندرویدی برای سال 2021

امیررضا فروزان

از آیفون اپل خارج شده اید یا به سختی طرفدار iOS هستید ؟ یک جایگزین مجهز به گوگل دریافت کنید. در اینجا نحوه پیدا کردن دستگاه مناسب برای شما ، همراه با بهترین موبایل های اندروید که آزمایش کرده ایم ، بیان شده است .

این که آیا شما به دنبال یک موبایل بزرگ یا کوچک ، یا سطح اولیه ای یا برتر هستید ، اندروید گزینه هایی را برای همه ارائه می دهد. و برخلاف چرخه انتشار سفت و سخت اپل ، شرکای سخت افزاری گوگل در طول سال جریان جدیدی به ظاهر بی پایان از دستگاه های جدید را راه اندازی می کنند . اما مشکل در اینجا نهفته است : با وجود گزینه های بسیار زیاد ، چگونه می توانید بر روی گزینه مناسب تصمیم بگیرید ؟ خوشبختانه برای شما ، ما تقریباً همه دستگاه های هوشمند موجود در همه شرکت های اصلی ایالات متحده را آزمایش و بررسی می کنیم .

به خاطر داشته باشید که اگرچه نظرات بالا ممکن است محصول انتخابی شما را نشان ندهد ، اما اکثر موبایل های موجود در اینجا بدون قفل در دسترس هستند و می توانند با چندین اپراتور آمریکایی استفاده شوند . در مورد مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، و همچنین انتخاب های برتر ما برای موبایل های اندروید را بخوانید.

 

زمان خرید گوشی اندروید جدید

 

چرخه انتشار اندروید دائمی شده است . هر ماه مجموعه جدیدی از گوشی های پرچمدار در این مرحله عرضه می شود. با این حال ، اکنون زمان خوبی برای خرید است ، مگر اینکه منتظر گوگل پیکسل 6 باشید ، که به زودی عرضه می شود. سامسونگ به تازگی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 خود را معرفی کرد. دور بزرگ بعدی آن احتمالاً در فوریه 2022 خواهد بود. ما شنیده ایم که وان پلاس ممکن است یک گوشی سری T پاییزی انجام ندهد و وان پلاس 9 پرو را تا اوایل سال 22 به عنوان پرچمدار خود باقی بگذارد. موتورولا نیز به نظر می رسد در این سال بسیار خوب کار کرده است. و (همچنین) ال جی از تجارت اسمارت فون ها خارج شده است.

 

Galaxy S20 FE

 

موبایل های اندرویدی فایو جی

 

تقریباً هر گوشی با رده بالاتر که اکنون بخرید دارای فایو جی خواهد بود. اگر در حال خرید یک دستگاه رده پایین هستید ، زیاد در مورد آن استرس نداشته باشید. سیستم های فایو جی کنونی AT & T و Verizon در مقایسه با فور جی عملکرد چندانی ندارند و حتی گوشی های اندرویدی جدید T-Mobile نیز از فایو جی میان رده استفاده کرده اند ، این چیزی است که T-Mobile را در این زمینه (یعنی) سریعترین تستهای شبکه های موبایل همراه سال برد. 

اگر می خواهید بهترین سرعت شبکه در آینده وجود داشته باشد ، به دنبال یک موبایل دارای باند C (باند N77) باشید. شبکه های C-band که از اواخر سال 2021 یا اوایل سال 2022 عمدتا به Verizon و AT&T وارد می شوند ، به طور بالقوه چندین برابر سرعت سیستم های 4G و 5G با باند کم را ارائه می دهند. تعداد موبایل هایی که قابلیت اتصال به باند C را دارند به سرعت در حال افزایش است ، اما شما باید تأیید کنید که تلفن خاصی که در نظر دارید از آن پشتیبانی می کند. ما پشتیبانی از باند C را در همه بررسی های تلفن خود لیست می کنیم تا روند کار آسان تر شود.

اگر می خواهید بهترین سرعت شبکه در آینده وجود داشته باشد ، به دنبال یک موبایل دارای باند C (باند N77) باشید. شبکه های C-band که از اواخر سال 2021 یا اوایل سال 2022 عمدتا به Verizon و AT&T وارد می شوند ، به طور بالقوه چندین برابر سرعت سیستم های 4G و 5G با باند کم را ارائه می دهند. تعداد موبایل هایی که قابلیت اتصال به باند C را دارند به سرعت در حال افزایش است ، اما شما باید تأیید کنید که موبایل خاصی که در نظر دارید از آن پشتیبانی می کند. ما پشتیبانی از باند C را در همه بررسی های موبایل خود لیست می کنیم تا روند کار آسان تر شود.

 

روندهای قیمت گذاری

 

این لیست دارای موبایل های زیر 200 دلار تا حدود 2000 دلار است. در سطح پایین ، وان پلاس نورد N200 و سامسونگ گلکسی A32 فایو جی از نظر قیمت بسیار عالی هستند. یک نکته در بخش انتهایی موبایل : موبایل های دارای مارک حامل (که نام سازنده آنها را ذکر نمی کنند) اغلب چندان خوب نیستند.

اکثر موبایل های فروخته شده در ایالات متحده 600 دلار یا بیشتر قیمت دارند ، زیرا در برنامه های پرداخت ماهانه به فروش می رسند که هزینه آن را در 24 یا 30 ماه تقسیم می کند. اما بازار پررونقی نیز وجود دارد که عمدتا پیش پرداخت می شود و 300 دلار یا کمتر قیمت دارد. نگاهی به گوشی های وان پلاس رده پایین ، گوشی های نوکیا یا مدل های ZTE که توسط اپراتورهای پیش پرداخت با کیفیت مناسب و قیمت پایین فروخته می شود ، بیندازید.

این پاندمی (کرونا) باعث شد تا سازندگان موبایل قیمت های اصلی موبایل های پرچمدار را که در اوایل سال جاری شاهد بودیم دوباره ارزیابی کنند. گلکسی اس 21 ، گلکسی FE 2020 ، کوچکتر و وان پلاس 9 قیمت گوشی "پرچمدار" را از 1000 دلار به 600 تا 700 دلار تغییر می دهند ، تغییری تازه در شرایط سخت اقتصادی.

سیستم موج میلیمتری فایو جی Verizon همچنان بر مالیات موج میلی متر بر روی دستگاه های خود اعمال می کند. موبایل های سازگار با Verizon فایو جی اغلب 50 تا 100 دلار گرانتر از موبایل های فایو جی برای دو شرکت مخابراتی دیگر هستند. هنگامی که یک استثنا وجود دارد ، معمولاً به این دلیل است که Verizon یا سازنده به طور بی سر و صدا به موبایل یارانه می دهند.

.

چه سایزی مناسب موبایل شماست ؟

 

در چند سال گذشته تغییر چشمگیری در شکل و اندازه موبایل های اندروید ایجاد شده است. بسیاری از تولیدکنندگان شروع به بلند و باریک کردن موبایل های خود کرده اند ، در نتیجه مدلهای یک دست با اندازه صفحه نمایش غیر قابل باور بزرگ تولید شده است. ما در مورد چگونگی اندازه گیری صفحه نمایش موبایل در حال حاضر به جزئیات بیشتری در مورد عوامل شکل جدید در قطعه خود می پردازیم.

می توانید موبایل های اندرویدی با اندازه صفحه نمایش از 3 اینچ (Unihertz Jelly 2) تا بیش از 7 اینچ (سامسونگ گلکسی زد فولد 3) پیدا کنید. با وجود فاکتورهای جدید شکل ، توجه به عرض گوشی و همچنین عرض صفحه نمایش بسیار مهم است. کار با یک موبایل بلند و باریک بسیار راحت تر از چیزی گسترده تر است.

 

Pixel 5a with 5G has a large OLED display

 

بهترین نسخه اندروید کدام است ؟

 

همه (موبایل های) اندرویدی برابر نیستند. مدتی است که تولیدکنندگان دستگاه هایی مانند ایسوس و سامسونگ دیدگاه های خود را بر روی اندروید اعمال کرده اند. اگر می خواهید یک تجربه خالص از گوگل داشته باشید ، می خواهید به دنبال یک دستگاه پیکسل باشید. آنها مدلهای توسعه دهنده هستند که در آنها گوگل مطمئن می شود ابتدا ارتقاء را به کار می گیرد. موتورولا و وان پلاس نیز دارای رابط کاربری بسیار تمیز هستند ، اگرچه تمایل دارند ویژگی های نامرئی بیشتری را به اندروید اضافه کنند.

اندروید 11 جدیدترین نسخه است ، اگرچه اندروید 12 باید در ماه های آینده منتشر شود. بسیاری از موبالیل ها هنوز دارای اندروید 10 هستند. موبایلی را که مجهز به اندروید 9 یا پایین است خریداری نکنید ، زیرا هرچه نسخه نرم افزاری اندروید قدیمی تر است ، احتمال نقص های امنیتی جدی تری وجود دارد. همچنین بررسی کنید که چند دور از به روز رسانی سیستم عامل سازنده گذشته است.

 

 

چرا اوپو، ویوو یا شیائومی وجود ندارد ؟
 

سه نفر از پنج تولیدکننده بزرگ موبایل های هوشمند در ایالات متحده موبایل نمی فروشند و ما در درجه اول به مصرف کنندگان آمریکایی خدمت می کنیم. در مورد اوپو و ویوو ، به این دلیل است که آنها بازار ایالات متحده را به پسر عموی خود وان پلاس واگذار کرده اند. شیائومی چندین بار گفته است که مدل تجاری آن ، که به شدت بر درآمد تبلیغات و خدمات اشتراک متکی است ، در ایالات متحده کار نخواهد کرد. هواوی ، زمانی که بالای صفحه قرار داشت ، تحت تحریم هایی قرار گرفته است که این شرکت را از استفاده از قطعات یا نرم افزارهای آمریکایی در موبایل های هوشمند خود منع می کند.

ما توصیه نمی کنیم گوشی های خارجی را برای استفاده در ایالات متحده وارد کنید ، زیرا اغلب در شبکه های حامل ایالات متحده عملکرد ضعیفی دارند.

 

آیا باید از طریق حامل (نسخه استفاده شده) خریداری کنید یا قفل نشده ؟

 

بازار ایالات متحده هنوز تحت سلطه موبایل های فروخته شده توسط حامل است ، اما خرید مستقیم و قفل موبایل شما به شما این امکان را می دهد که در صورت انتخاب موبایل همراه ، جابجایی اپراتور را تغییر دهید.

موبایل های بدون قفل فاقد هرگونه نرم افزار حامل و برنامه پرداخت مداوم هستند ، بنابراین می توانید به اپراتور دیگری بروید یا به دلخواه آنها را در eBay بفروشید. موبایل قفل نشده در واقع چیزی است که شما دارید. هر موبایل موجود در این لیست را می توان مستقیم خریداری کرد ، بدون دخالت شرکت مخابراتی. اما اکثر مردم همچنان تلفن های خود را از طریق اپراتورهای تلفن همراه خریداری می کنند ، که برای خدمات و پشتیبانی یک امتیاز واحد ارائه می دهد ، و همچنین برنامه های پرداخت ماهانه که به طور چشمگیری قیمت های اولیه موبایل ها را کاهش می دهد. حاملان همچنین گاهی اوقات ویژگی های تماس Wi-Fi را به موبایل هایی که توسط فروشگاه های خود فروخته می شوند محدود می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع ، انتخاب اندروید به عنوان سیستم عامل موبایل تنها نیمی از راه است. اگر هنوز در حصار هستید ، بدون در نظر گرفتن سیستم عامل ، لیست بهترین تلفن های ما را بررسی کنید. (در منبع مقاله می توانید بررسی موبایل های اندرویدی با یکدیگر را مطالعه کنید ) 

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد