|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

شارژ 200 واتی در سال آینده در اسمارت فون های شیائومی ظاهر می شود

امیررضا فروزان

چند ماه پیش ، شیائومی فناوری های شارژ سریع سیمی و بی سیم هایپر شارژ را به ترتیب با قدرت تا 200W و 120W نشان داد .

شارژ 200 واتی در سال آینده در اسمارت فون شیائومی ظاهر می شود . 
طبق گفته چینی ایستگاه چت دیجیتال ، قطعات شارژ سیمی 200 واتی تا ژوئن 2022 وارد تولید انبوه می شوند و یک اسمارت فون پرچمدار جدید با عملکرد مربوطه در همان سال عرضه می شود .

همچنین ، به گفته یک خودی ؛ اولین مدل با پشتیبانی از شارژ سیمی با قدرت رکورد ، اسمارت فون برتر می میکس 5 خواهد بود . نسخه چهارم این مجموعه درست دیروز ارائه شد . به گفته اینسایدر ، محصول جدید سال آینده 200 وات شارژ سیمی دریافت می کند . اما قدرت شارژ بی سیم فقط 50 وات خواهد بود .

همانطور که می دانید ، شیائومی در مجموعه خود دارای دو سری پرچمدار است که حداکثر عملکرد ، بهترین نمایشگرها و دوربین ها را ارائه می دهند و در خط می میکس ، فناوری های تجربی و راه حل های ابتکاری ، مهم نیست که در مورد صفحه نمایش ، مواد یا شارژرها باشد . بنابراین ، می میکس 4 که اخیراً ارائه شده دارای یک ماژول شارژ سیمی 120 وات است که سال گذشته همزمان با راه اندازی پرچمدار می 10 اولترا معرفی شد . در عین حال ، پیشرفته ترین تلفن هوشمند سال جاری ؛ می 11 اولترا ، تنها 67 وات شارژ را ارائه می دهد . بنابراین ، فرض بر این است که می میکس 5 سال آینده 200 وات شارژ دریافت می کند .

شیائومی ادعا می کند که فناوری 200 وات هایپر شارژ می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تا 50 درصد در سه دقیقه شارژ کند . شارژ کامل باتری 8 دقیقه طول می کشد . شارژ بی سیم 120 واتی یک باتری مشابه را 10 درصد در 1 دقیقه ، 50 درصد در 7 دقیقه و 100 درصد در 15 دقیقه شارژ می کند .

 

هایپر شارژ شیائومی

 

شیائومی نسخه ویرایش شده MIUI 12.5 ENHANCED را بدون ویژگی های جدید اما با تعداد زیادی رفع کننده  (باگ ها) معرفی کرد . 
شرکت چینی شیائومی علاوه بر تبلت می پاد 5 ، می میکس 4 و می پاد 5 پرو و همچنین ربات سایبر داگ (CyberDog)، را برای نسخه ویرایش شده MIUI 12.5 Enhanced معرفی کرده است ، نسخه بهبود یافته رابط کاربری اختصاصی مبتنی بر اندروید . این ماه در دسترس کاربران سری می مانند می میکس 4 ، می یازده اولترا ، می یازده ، می یازده پرو ، می ده اولترا ،  ،می ده پرو ، می ده اس خواهد بود ؛ و همچنین ردمی K30 پرو ساپریم (نسخه سالگرد) ، ردمی K40 ، ردمی K40 پرو ، و ردمی K30 پرو

نسخه ویرایش شده MIUI 12.5 Enhanced  هیچ ویژگی جدیدی دریافت نکرده است . در عوض ، تحت بهینه سازی قابل توجهی قرار گرفت ، که در آن توسعه دهندگان 160 اصلاح در سطح سیستم انجام دادند . و همچنین 224 رفع کار در برنامه ها ؛ در نتیجه بسیاری از مشکلات موجود در گزارش ها از طریق کانال های بازخورد کاربران حل می شود . شیائومی در بیانیه ای گفت : " امروز ما هیچ ویژگی جدیدی را منتشر نمی کنیم ، اما با هم نتیجه و پیشرفتی را که در بهینه سازی سیستم در شش ماه گذشته به دست آمده است به شما نشان می دهیم . "

طبق گزارشات ، در نسخه ویرایش شده MIUI 12.5 Enhanced  ، توسعه دهندگان بر بهبود صافی رابط کاربری تمرکز کردند . کاهش مصرف برق و بهینه سازی عملکردهای سیستم در حال حاضر در این ماه ، MIUI بهبود یافته 12.5 در دسترس کاربران دستگاه های ذکر شده قبلی خواهد بود . ممکن است بعداً شیائومی لیست دستگاه های سازگار را گسترش دهد .

 

منبع : gizchina

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد