|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

گلکسی S21 Ultra ، زد فلیپ 3 یا زد فولد 3 ، کدام موبایل سامسونگ برای شمال مناسب است ؟

امیررضا فروزان

اکنون سامسونگ دارای سه موبایل به قابلیت های فوق العاده است . چگونه می توان موبایلی را انتخاب کرد که برای شما مناسب است .

سامسونگ در حال حاضر سه موبایل هوشمند رده بالا برای انتخاب دارد : سامسونگ S21 اولترا (1،199.99 دلار) ، گلکسی زد فلیپ 3 (999.99 دلار) و گلکسی زد فولد 3 (1799.99 دلار) . ما اوایل امسال جایزه S21 Ultra Editors 'Choice خود را اهدا کردیم . این یک موبایل شگفت انگیز با یک دوربین شگفت انگیز است ، و آن را انتخاب کرده ام که در بیشتر سال استفاده کنم .

بنابراین چه زمانی باید مدلهای جدید را انتخاب کنید ؟ گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 کمی شبیه به S21 اولترا هستند که به اشکال جدید ترکیب شده اند ، این اشکالی است که در اینجا کلیدی است . ظرافت زد فلیپ 3 به جای یک تخته سیاه بزرگ ، یک تلفن تلنگر قدیمی یا (برای من واضح تر) برای یک آرایش جمع و جور به یاد می آورد . فولد 3 به یک صفحه بزرگ تبدیل می شود که من نمی توانم صبر کنم تا صفحات گسترده اکسل را مشاهده کنم . (بله ، من صفحات گسترده Excel را دوست دارم.)

من انتظار دارم فلیپ یا فولد از جهات مختلف عملکردی مشابه S21 اولترا داشته باشند . نظرات کامل من به زودی ارائه می شود ، اما اگر در حال حاضر نیاز به انتخاب بین این موبایل ها دارید ، اولین ایده ها در اینجا آمده است .

 

من فقط یک موبایل خوب می خواهم : "گلکسی S21 اولترا"

 

From left: Galaxy S21 Ultra, Galaxy Z Fold 3 and Galaxy Z Flip 3

 

این دو گوشی جدید دارای طراحی رادیکال هستند ، اما به نظر می رسد هیچ کدام عملکردهای اصلی بسیار متفاوت یا بهتر از S21 اولترا ندارند . چیپست ها و مودم های هر سه گوشی یکسان هستند . S21 اولترا دارای صفحه نمایش فوق العاده ، عمر باتری قوی ، عملکرد فوق العاده شبکه و موبایل است و برنامه ها را به خوبی اجرا می کند . عمدتا ، من مطمئن هستم که همه این موارد در مورد S21 اولترا در حال حاضر صادق است ، در حالی که هنوز دو گوشی جدید را به طور واقعی آزمایش نکرده ام . 

 

انتخاب مُد روز : "گلکسی زد فلیپ 3"

 

Galaxy Z Flip 3

 

زد فلیپ 3 فوق العاده است . ظاهر آن از زد فلیپ 2 بهتر است . بهتر در دست شما قرار می گیرد ، باریک تر است و پنل جلویی آن بسیار زیبا است . سر برمی گرداند . گلکسی S21 مانند همه موبایل های تخته ای دیگر به نظر می رسد ، و در حالی که فولد 3 بسیار زیبا به نظر می رسد ، (همچنین) بزرگ و کمی توده است . اگر می خواهید قدرت اسنپ دراگون 888 در چیزی واقعاً زیبا باشد (را ببینید) ، فلیپ بهترین راه است . 

 

برای بهره وری : "گلکسی زد فولد 3"

 

Galaxy Z Fold 3

 

زد فولد 3 از نظر بهره وری سطح بالا شگفت انگیز به نظر می رسد . صفحه بزرگ می تواند به طور قانونی چندین پنجره را مدیریت کند ، با قابلیت کشیدن و رها کردن بین آنها . من علاقه مند هستم که لیست برنامه های سامسونگ با تجربه های ویژه روی صفحه بزرگ را بررسی کنم . به عنوان مثال ، انجام یک تماس زوم چند گروهی و دیدن چندین نفر و چت به طور همزمان عالی خواهد بود .

 

برای دارندگان سری گلکسی نوت : "گلکسی S21 اولترا"

 

The new S Pen Pro (at left) works with multiple Galaxy devices

 

سری گلکسی نوت حداقل در حال حاضر مرده است . S21 اولترا با قاب S Pen خود به همان اندازه که می خواهید به آن نزدیک شوید . اندازه و شکل آن شبیه گلکسی نوت است ، با تجربه ای آشنا . بله ، S Pen دیگر روی بدنه گوشی قرار نمی گیرد ، اما من از قلم استفاده می کنم و به خوبی کار می کند . به هر حال شما یک قاب روی گوشی به این گران قیمت می خواهید .

البته قلم S Pen با فولد نیز کار می کند . اما فولد ، 600 دلار بیشتر هزینه دارد و تا حدودی متفاوت است . فولد حتی برای نوشتن و طراحی بهتر خواهد بود ، اما مانند S21 اولترا شبیه یک نوت نخواهد بود .

 

اگر دوربین (برایتان) مهم است : "گلکسی S21 اولترا"

 

Galaxy S21 Ultra cameras

 

دوربین یکی از راه هایی است که S21 اولترا برای نابودی هر دو گوشی جدید تضمین می کند . فولد 3 دارای دوربین های مشابه فولد 2 است که کاملاً عادی نیستند . دوربین S21 اولترا واقعاً عالی است و دارای لنزهای بزرگنمایی 3x و 10x است که می تواند دید شما و عکس های جهان را تغییر دهد .

 

برای عمر باتری 

 

When half-folded, the phones have custom software experiences

 

عمر باتری همیشه نگرانی اصلی خریداران موبایل است . واقعیت این است که ما هنوز نمی دانیم عملکرد گوشی های جدید از نظر باتری چگونه است . رابطه بین اندازه باتری و عمر باتری امروزه به اندازه کافی پیچیده است ، مخصوصاً در زد فلیپ 3 ، با صفحه نمایش جلویی احتمالاً کم مصرف ، که تا زمانی که آن را آزمایش نکنیم ، پاسخ این مورد را نمی دانیم .

 

منبع : pcmag

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد