|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد

ورود به حساب کاربری

در صورتی که کلمه عبور خود را بروزرسانی کرده اید با کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود و ادامه

طراحی ردمی ده ترکیبی از Redmi K40 و Mi 10 Ultra می باشد

امیررضا فروزان

ساعاتی پیش ، ایشان آگاروال جزئیات و تصاویری از نسخه جهانی Redmi 10 را افشا کرد .

در حالی که به نظر می رسد مشخصات مورد انتظار ( برای ردمی 10 ) ظاهر شده باشد ، نکته جالبی در طراحی این تلفن هوشمند وجود دارد . همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید ، به نظر می رسد که طراحی ردمی 10 گلوبال ترکیبی از دو گوشی از پیش موجود شیائومی و زیر برند ردمی باشد . قسمت جلویی ردمی 10 شبیه به ردمی K40 است و دارای طراحی صفحه نمایش پانچوال ( برای دوربین سلفی ) است . اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ است و از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند . علاوه بر این ، دارای محافظ کورینگ گوریا گلس است .

 


مشخصات ردمی 10 بر اساس اطلاعات داده شده توسط توییت ایشان آگاروال

 

با این حال ، پشت موبایل شبیه به شیائومی می 10 اولترا ( نسخه یادبود بی نهایت ) است . طراحی دوربین از یک ماژول دوربین ماتریسی با مجموع چهار دوربین استفاده می کند . تنها تفاوت در اینجا این است که سنسورهای دوربین می ده اولترا به صورت عمودی تراز می شوند .

طبق گفته ایشان آگاروال ، نسخه جهانی ردمی 10 با پردازنده مدیاتک هلیو G88 عرضه می شود . علاوه بر این ، این تلفن هوشمند تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده خواهد کرد  . در بخش دوربین ، این دستگاه دارای دوربین چهارگانه پشتی است . از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و زاویه فوق عریض 8 مگاپیکسل ، عمق میدان 2 مگاپیکسل همراه با دوربین های ماکرو 2 مگاپیکسل استفاده خواهد کر د. برای روشن نگه داشتن دستگاه ، این دستگاه دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند .

 همچنین این توییت نشان می دهد که ابعاد این دستگاه 162 در 75.3 در 8.95 میلی متر خواهد بود . علاوه بر این ، ردمی 10 جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ می کند . با نگاهی به مشخصات بالا ، ردمی 10 ( نسخه گلوبال ) یک مدل ابتدایی خواهد بود . به این ترتیب ، ما انتظار داریم قیمت اولیه در حدود 1000 یوان ( 154 دلار ) باشد  . در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی این موبایل وجود ندارد .

 

تصاویری از ردمی 10

 

ردمی 10 در FCC ظاهر می شود

 

 

ماه گذشته ، ردمی 10 با شماره مدل 21061119AG در FCC ظاهر شد . بر اساس فهرست ، این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 12.5 در کنار اندروید 11 است . همچنین این لیست مدل های زیر را نشان می دهد : 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی ، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی . از نظر قابلیت اتصال ، از باندهای Wi-Fi و LTE پشتیبانی می کند .

 

تصویری از توضیحات درباره این موبایل

 

علاوه بر این ، این موبایل دارای یک مدل دو سیم کارت با پشتیبانی از 4G LTE خواهد بود . در 14 ژوئیه ، کاسپر اسکرزیپک برخی از نکات برجسته این موبایل را فاش کرد . اسکرزیپک در توییت خود مدعی شد که این تلفن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که یک سنسور Samsung S5KJN1 (ISOCELL JN1) خواهد بود .

 

مشخصات دستگاه ردمی 10

گمانه زنی های دیگر ادعا می کنند که سنسور اصلی این دستگاه از 4K و نرخ 60 فریم ب  ثانیه پشتیبانی می کند . از نظر ویدئو ، می تواند کیفیت 1080 و 240 فریم بر ثانیه را ارائه دهد . با این حال ، مشخص نیست که آیا پردازنده قادر به مدیریت این مشکل است یا خیر .

 

منبع : gizchina

 

|||

ورود به حساب کاربری

شماره همراه خود را وارد کنید

ورود با کلمه عبور ارسال کد تایید

فراموشی کلمه عبور

در صورت فراموشی کلمه عبور شماره موبایل خود را وارد کنید.

ورود با کلمه عبور تنظیم مجدد